quote:
Kan als ik mijn best doe zeker 50 artiesten uit de muziekwereld uit de afgelopen eeuw bedenken die meesterlijker waren dan Jackson.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nouja dan iemand als Jean-Michel Jarre. Ik wilde in ieder geval een punt maken dat er ook moderne artiesten zijn die op dat niveau zijn maar wat vaak ondergesneeuwd wordt door de status die oudere componisten door de jaren heen hebben gekregen
Sjongejonge ik toch ook wel het was maar een voorbeeldquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:19 schreef n8n het volgende:
[..]
Kan als ik mijn best doe zeker 50 artiesten uit de muziekwereld uit de afgelopen eeuw bedenken die meesterlijker waren dan Jackson.
Beetje jammer dat je Morrison wegliet, Curtis was wellicht iets te persoonlijk maar Jim heeft muziek/poezië zeker wel op een ander niveau gebracht![]()
Kloptquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Sjongejonge ik toch ook wel het was maar een voorbeeld
Moet dit nou een battle worden wie de meest waanzinnig veel betekende artiesten kan vinden. Wat mij betreft zijn we het allang eens
Tram 9, 12, 11 en 1 gaan naar Scheveningen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Weet ik toch niet. Maar ik besef me nu dat ik er al 10 keer geweest ben.
Klopt, maar dan op een iconische manier, zoals inderdaad Michael, De Beatles (los van die ene dude), Madonna etc.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vind die zelfs op hun eigen manier bijdragen, sowieso aan popgeschiedenis
ja, als je naar de geschiedenis kijkt moet je het ook over de minder plezierige dingen hebben. Plagen, oorlogen, natuurrampen, boy- en girlbands.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vind die zelfs op hun eigen manier bijdragen, sowieso aan popgeschiedenis
wel nice gemaakt maar volgens mij is het artwork geript van 5 centimeters per secondquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:22 schreef fyah het volgende:
http://comic.naver.com/we(...)17&no=20&weekday=tue
omlaag scrollen
ik zie het zoquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:26 schreef moomoo het volgende:
sowieso neem ik aan dat iedereen dit kent
Eensch, behalve dat muziek van morrison bij mij op 90% staat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:26 schreef n8n het volgende:
[..]
ik zie het zo
bowie
muziek: 90% ultrabaas
lyrics: 90% ultrabaas
reed
muziek: 100% ultrabaas
lyrics: 70% ultrabaas
morrison:
muziek: 70% ultrabaas
lyrics: 100% ultrabaas
Als relatief met een korrel zout wint Bowie het nipt met algemene ultrabaasheid