Ssstttquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:03 schreef pgrferrari het volgende:
Zijn jullie nou de la(c)k serie van Ikea aan het promoten?
Hebben ze ook een french manicure kleur liggen? Ik heb de potjes ook nog nooit zien liggen volgens mij, ik werk best trouw mijn lijstje af in de winkel, sommige kleine hoekjes in de winkel ken ik nog niet eensquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:06 schreef Lutte het volgende:
Die lak is echt geniaal PiscIk had een gek kleurtje nodig voor carnaval twee jaar geleden, geen zin er veel aan uit te geven, die was 54 cent ofzo nou ben meteen terug gegaan voor de leuke kleuren.
Blijft makkelijk 4-5 dagen zitten, maar max twee laagjes nodig, stinkt niet enorm en vliegt eraf met aceton.
Heb er nu metallic, roze, zacht rood en glittertjes van.. Meer hebben ze er hier nooit
Straks is VaVoet zo hersteld, dan kun je een spannende sandaal met kek lakje aan Duschk!quote:
Hebben zequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hebben ze ook een french manicure kleur liggen? Ik heb de potjes ook nog nooit zien liggen volgens mij, ik werk best trouw mijn lijstje af in de winkel, sommige kleine hoekjes in de winkel ken ik nog niet eens
Oh dan laat ik hem liggenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hebben zeMaar das een ander merk dan de nagellak, en heb er in het topic mensen niet zo enthousiast over gehoord.
Ja!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:29 schreef pgrferrari het volgende:
plastic insteekhoesjes met gaten voor in een map?
Daar heb ik laatst een stuk of 6 van gekocht maal 25.quote:
Yes, heel graag!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Daar heb ik laatst een stuk of 6 van gekocht maal 25.
Wil je de kwaliteit weten?
Zal vanavond wel eens kijken voor je.
Zijn ook niet zo dik dacht ik.
Ik weet nou wel bijna zeker dat die van de Action dat ook doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yes, heel graag!Dan koop ik ze niet voor niks en ga ik anders gewoon langs Hema
Hema heeft ook gewoon dunne, maar dat van de Wibra kon bijna vliegen van luchtigheid
Oh ik las het verkeerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:00 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb ze bij de Action gekocht hoor
Ja maar dan heb je ze enkel 1 keer in handenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh ik las het verkeerd
Maar daar heb ik nog geen problemen mee gehadDie had ik met schildersplakband aan de muur getapet en je zag er niks van.
Ja ik plak hoesjes op de muur
Wat heb je voor leuks hangen Lut?quote:
Oh, zijn de ruitjes anders niet recht?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:06 schreef Lutte het volgende:
Dan weet je wel zeker dat ze goed zijn
Dat heb ik dus met snelhechters en ruitjes papier, dat moet kloppen en recht zijn, dus hop naar de Hema
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |