Leukste personage;quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:55 schreef Frey het volgende:
Als je daar een poll zou plaatsen met wie de beste acteur is:
- Erik de Vogel
- Joep Sertons
- Everon Jackson Hooi
dan zie ik nog gebeuren dat Everon daar wint.
In seizoen 20 zou ik het verdiend vinden dat Lucas genomineerd zou zijn, maar nu niet meer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:26 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Leukste personage;
- Lucas Sanders
- Edwin Bouwhuis
- Overige
dan winnen Lucas en Edwin, puur omdat ze gay zijn
Als ik de DVD box niet gezien had, kon ik dit huwelijk me nauwelijks herinnerenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hoewel mensen het huwelijk tussen Simon en Annette het beste herrineren en ook het mooiste vinden, vind ik zelf het huwelijk tussen Arnie en Roos de mooiste bruiloft (mede door alle verwikkeling eromheen overigens)
Daniël en Jeanne waren net iets eerder, als was dat geen kerkelijk huwelijk. Dus waarschijnlijk wordt het huwelijk van Simon en Annette als eerste gerekend.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 07:51 schreef ejiraM het volgende:
Was Annette / Simon ook niet het eerste huwelijk van GTST? Of zit ik me nu gruwelijk te vergissen?
quote:Heb hem net even gekeken, gezien dat ik toen het uitgezonden werd nog in de baarmoeder zat of net in de wieg lagVind het wel tof dat het gewoon mooi is, en dat alles goed gaat
Geen openbaringen dat Simon eigenlijk een klootzak is die Eepasa heeft opgezet, geen Anette die opeens toch niet meer wil omdat ze het met de broer van Simon heeft gedaan, geen feesttent die instort, niet Anette's look-a-like die haar levend heeft begraven om met Simon te trouwen, niemand die binnenkomt om Simon dood te schieten vanaf een balkon (toen niet...).
Vind het een beetje jammer dat bruiloften (ook wel een beetje begrijpelijk) worden gebruikt voor spanning, terwijl het ook gewoon mooi kan zijn.
Ja. het huwelijk van Simon en Annette was niet eens te zien. Ze gingen de kerk in, en volgende scene waren ze al getrouwdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hoewel mensen het huwelijk tussen Simon en Annette het beste herrineren en ook het mooiste vinden, vind ik zelf het huwelijk tussen Arnie en Roos de mooiste bruiloft (mede door alle verwikkeling eromheen overigens)
Nee je zag wel hoe ze getrouwd werden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:14 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ja. het huwelijk van Simon en Annette was niet eens te zien. Ze gingen de kerk in, en volgende scene waren ze al getrouwd
Eerste huwelijk offscreen, maar wat wel bekend was, was die van Stephanie en Nicoquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Daniël en Jeanne waren net iets eerder, als was dat geen kerkelijk huwelijk. Dus waarschijnlijk wordt het huwelijk van Simon en Annette als eerste gerekend.
Ik vind dat ze wel goed gekleed gaat.quote:
Daar lijkt ze anders op een wandelend skelet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind dat ze wel goed gekleed gaat.
De persoon in de kleding is alleen behoorlijk irritant.
Veel plezier.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:21 schreef RobbieBoy het volgende:
Over een uur naar gtst live. Over de aflevering zelf zeg ik niks(hoop dat de andere bezoekers
Dat ook niet doen, aangezien er 3 shows zijn)
Maak mischien wel een verslagje van het evenement
Zal niet gebeuren. Er ligt al een bootje klaar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:58 schreef RobbieBoy het volgende:
Thanks. Hoop dat er geen spoillers gaan verschijnen die het voor jullie gaan verpesten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goh, er werken schijnbaar toch andere mensen bij de politie van Meerdijk![]()
quote:@team_maxime
Team Maxime
Zal vast gezellig worden binnenkort in #gtst. Al die gewonde Meerdijkers in die ene ziekenhuiskamer. Knus.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:57 schreef PeterKelder het volgende:
Een schokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goh, er werken schijnbaar toch andere mensen bij de politie van Meerdijk
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En ze krijgt het nóg hoger in d'r bol:
Lieke van Lexmond wil kledinglijn![]()
![]()
Dat verklaart alles.quote:Lieke werd donderdag door tijdschrift Jackie verkozen tot Best Dressed van 2011.
Wat?! Ook nog een aardbeving in Meerdijk?quote:
Het zou beter zijn als ze, net als Valentijn, bijna nooit in beeld komt omdat ze altijd bij een ander speelt/eet/slaaptquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:30 schreef Frey het volgende:
Hopelijk belandt Charlie in een coma en ligt ze het laatste half jaar alleen maar in het ziekenhuisbed.
Veel plezier en niks verraden, anders kom ik je opzoeken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:21 schreef RobbieBoy het volgende:
Over een uur naar gtst live. Over de aflevering zelf zeg ik niks(hoop dat de andere bezoekers
Dat ook niet doen, aangezien er 3 shows zijn)
Maak mischien wel een verslagje van het evenement
quote:
Ik dacht eerst dat dat jouw Twitter-account wasquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:36 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat een coole twitter. Team Maxime.
Ik doe niet aan Twitter.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat dat jouw Twitter-account was
Och, je weet het: ze zetten er 1000x liever een Top40-liedje onderquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:41 schreef Frey het volgende:
Ik vind het jammer dat ze die Maxime tune maar zo kort gebruikt hebben.
Bij de dood van Dorothea vond ik het echt zo vreselijk slecht. En dat terwijl er eerder in de aflevering wel gewoon mooie muziek zat. Die heb ik er vervolgens onder geplakt:quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:46 schreef PeterKelder het volgende:
Och, je weet het: ze zetten er 1000x liever een Top40-liedje onder![]()
![]()
Mooi gedaan Freyquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Bij de dood van Dorothea vond ik het echt zo vreselijk slecht. En dat terwijl er eerder in de aflevering wel gewoon mooie muziek zat. Die heb ik er vervolgens onder geplakt:
Tja, wat is goedkoper: Ronald Schilperoort inhuren voor een prachtige tune of een Hitzone-cd in de computer doen en die eronder zetten?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:59 schreef Frey het volgende:
Er zitten nog steeds prachtige muziekjes in, alleen worden ze te weinig gebruikt.
Tot 1:54![]()
![]()
![]()
Daarna![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het acteerwerk maakt dan ook geen donder meer uit, het liedje verpest alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |