quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:00 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Proper prijst een wallencrème aan voor Marly van der Velden.
Ik begrijp je reactie nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:23 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik begrijp je reactie niet
Ik denk dat niet iedereen Boulevard kijkt.. Daarom kun je dit soort dingen beter tussen spoilers plaatsen, niet iedereen wil t wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh... En Lieke van Lexmond en Mark van Eeuwen zijn 'heel gezellig' 'als vrienden' op vakantie geweest met haar ouders
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
Hij liever dan ik, met de familie van Lexmond op vakantiequote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:37 schreef ejiraM het volgende:
Oh... En Lieke van Lexmond en Mark van Eeuwen zijn 'heel gezellig' 'als vrienden' op vakantie geweest met haar ouders
!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij liever dan ik, met de familie van Lexmond op vakantie
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:23 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik begrijp je reactie niet
Het is allang bekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:13 schreef RobbieBoy het volgende:
Zaterdag lekker Goede tijden, slechte tijden kijken met de cast. Daarna een optreden van wat castleden, en een GTST gift. Heb er zin in![]()
![]()
Maar eerst natuurlijk die Quit claim ondertekenen
en daarna 11 dagen mijn mond houden over het nieuwe seizoen, en wat er gebeuren gaat
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:37 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik denk dat niet iedereen Boulevard kijkt.. Daarom kun je dit soort dingen beter tussen spoilers plaatsen, niet iedereen wil t weten
Ik zette mijn reactie onder spoilers, maar wist niet dat iedereen al op de hoogte was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh... En Lieke van Lexmond en Mark van Eeuwen zijn 'heel gezellig' 'als vrienden' op vakantie geweest met haar ouders
Zie het 5 september wel![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:32 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Oke, als JIJ dat leuk vind, doe ik dat met alle soorten van genoegen.![]()
Dan vind je dit vast ook niet zo'n leuke topicreeks.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:14 schreef LetsGame het volgende:
[..]
'' vind ik zo'n arrogante smiley
Jawelquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dan vind je dit vast ook niet zo'n leuke topicreeks.
Nu ik dat weet zal ik er aan denkenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:14 schreef LetsGame het volgende:
[..]
'' vind ik zo'n arrogante smiley
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nu ik dat weet zal ik er aan denken
Ik zie die smiley juist als een teken van kameraadschap, meningen verschillen uiteraard, maar als ik hem eens post snap je voortaan meteen wat ik ermee bedoel.quote:
Het kan aan mij liggen, maar die smiley zelf ziet er zo arrogant uit, zo van 'ik weet het beter, jij nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik zie die smiley juist als een teken van kameraadschap, meningen verschillen uiteraard, maar als ik hem eens post snap je voortaan meteen wat ik ermee bedoel.
Ik heb het ook niet gezien, want RTL Boulevardquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:08 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ben volgens mij de enige die het niet gekeken heeft.
Nee hoor, ik ook nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:08 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ben volgens mij de enige die het niet gekeken heeft.
Winston vind ik anders wel een leuke presentator, het tegenovergestelde van z'n acteermogelijkheden ten minstequote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ook nietIk heb het niet zo op Winston Gevallenvanmijnfiets en Kwalbert Verlinke
Het was echter wél een grote faal van die Goudkust-prutsers toen ze na het vertrek van Winston de rol van Harm gingen recastenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:23 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Winston vind ik anders wel een leuke presentator, het tegenovergestelde van z'n acteermogelijkheden ten minste
Toen ik vroeger GTST wel 's keek en Remco kwam in beeld, was ik meteen niet meer geïnteresseerd, Bennie Ten Haan is echt een snerdacteur, al was hij wel beter geworden in 2003quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het was echter wél een grote faal van die Goudkust-prutsers toen ze na het vertrek van Winston de rol van Harm gingen recasten![]()
![]()
![]()
Als was Arnost Kraus natuurlijk een veel beter acteur (), die ook een rol in GTST speelde als ijshockeyer William Smit en ooit nog werd genoemd op internet als de recast van Remco Terhorst
Ik bedoel het altijd zoals bij je de 2e voorbeeld anders gebruik ik wel een andere smileyquote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:25 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar die smiley zelf ziet er zo arrogant uit, zo van 'ik weet het beter, jij niet', maa of de post arrogant bedoelt is, zie ik aan de post zelf.
Arrogant (in mijn opinie):
Je schrijft het zo; rubriek. Niet 'rubrik'.
Niet arrogant (ook in mijn opinie):
Ik neem aan dat je 'rubriek' bedoelt? Fouten kunnen gebeuren.
Leuk om te weten, maar mensen mogen alles van me vinden hoor, ik zit daar nooit zo meequote:Maar ik vind jou nooit 'arrogant' overkomen.
Hij vond ook zelf dat ie de rol van een slechterik niet goed neer kon zetten, hij zei ooit in een interview dat Frits, Ludo en Martine slechteriken waren van wie je toch een beetje bleef houden. Wat dat betreft had ie wel gelijk, die drie boven genoemden moesten in mijn opinie niet helemaal verslagen worden, bij zo iemand als Remco zou ik dat inderdaad prima vinden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:18 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Toen ik vroeger GTST wel 's keek en Remco kwam in beeld, was ik meteen niet meer geïnteresseerd, Bennie Ten Haan is echt een snerdacteur, al was hij wel beter geworden in 2003
Ik noem Remco niet echt een slechterik.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij vond ook zelf dat ie de rol van een slechterik niet goed neer kon zetten, hij zei ooit in een interview dat Frits, Ludo en Martine slechteriken waren van wie je toch een beetje bleef houden. Wat dat betreft had ie wel gelijk, die drie boven genoemden moesten in mijn opinie niet helemaal verslagen worden, bij zo iemand als Remco zou ik dat inderdaad prima vinden.
Tijdens zijn rentree in 2002/2003 was Remco in positieve zin veranderd, hij had spijt van de dingen die hij in het verleden had gedaan en probeerde dat ook min of meer goed te maken. In feite was hij dus een goodguy gewordenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:03 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik noem Remco niet echt een slechterik.
Sure, hij deed slechte dingen. (bijvoorbeeld oorbellen van een klant aan Jessica laten uitlenen, mensen bedreigen/chanteren/gebruiken etc.)
Maar een badguy vind ik 'm raar genoeg niet. Zeker in 2002/2003 niet.
Zekers.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tijdens zijn rentree in 2002/2003 was Remco in positieve zin veranderd, hij had spijt van de dingen die hij in het verleden had gedaan en probeerde dat ook min of meer goed te maken. In feite was hij dus een goodguy geworden
quote:De mooiste trouwjurk van afgelopen seizoen was van...
Charlie - 46%
Nina - 50%
Laura - 4%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |