Daar links lijkt het alsof de Rozenboom is ingestort.quote:
Ik ook.quote:
Leuk, dan doen we hier net alsof we het voor het eerst kijken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Volgende week alweer de laatste week van seizoen 21 ... ik ga het gewoon weer kijken.
Oooh ik ben zo benieuwd, hopelijk schiet ze prinses Stampvoetje neer!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Leuk, dan doen we hier net alsof we het voor het eerst kijken.
Of Edwinquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oooh ik ben zo benieuwd, hopelijk schiet ze prinses Stampvoetje neer!
Danny voegt echt helemaal niks toe. In plaats van de broer van Rik erin te schrijven voor boeiende verhaallijnen, schreven ze er een "Mooiboy" in die toevallig de broer van Rik is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:00 schreef LetsGame het volgende:
Ik vind Danny pas een nutteloos personage.
Sluikreclame voor Lego. Kijk maar eens naar dat enorme legokapsel dat 'ie heeft.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:00 schreef LetsGame het volgende:
Playmobil*quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Sluikreclame voor Lego. Kijk maar eens naar dat enorme legokapsel dat 'ie heeft.
Riks familie is echt vreselijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Danny voegt echt helemaal niks toe. In plaats van de broer van Rik erin te schrijven voor boeiende verhaallijnen, schreven ze er een "Mooiboy" in die toevallig de broer van Rik is.
Welnee, daar is echt niets mis mee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:08 schreef LetsGame het volgende:
mannen die vrouwen slaan zijn echt triest, sowieso
Functie Danny/Jan Kooijman: Bakvissen van 13 jaar naar GTST laten kijkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:00 schreef LetsGame het volgende:
Leefde hij nog maar, zo'n vader kan Danny goed gebruiken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:08 schreef LetsGame het volgende:
Bert sloeg z'n vrouw, mannen die vrouwen slaan zijn echt triest, sowieso
Ludo mag allesquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:33 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
"Hè Kooijman, verdwijn uit mijn ogen!"
Ja natuurlijk, ''Meneer Harmsen''quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:33 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Kan hij hem niet meenemen naar die boerderij?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:33 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dat dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Kan hij hem niet meenemen naar die boerderij?
Ah nee, dat kun je Terri niet aandoen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Kan hij hem niet meenemen naar die boerderij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |