Als je op zondagavond teruggaat met de pendelbus wordt je bij 't Harde ook door allerlei types gevraagd om je bandje... die hopen dan nog een avondje te kunnen housen denk ik? Nooit weggegeven trouwensquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:49 schreef Monolith het volgende:
Vriend van me had een aantal jaren terug z'n bandje aan de binnenkant weer aan elkaar getapet nadat deze was doorgeknipt ivm het overtreden van de festivalregels.
word je zelf niet eens moe van je gejank ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:58 schreef ranja het volgende:
[..]
Als je op zondagavond teruggaat met de pendelbus wordt je bij 't Harde ook door allerlei types gevraagd om je bandje... die hopen dan nog een avondje te kunnen housen denk ik? Nooit weggegeven trouwens
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:02 schreef LatonOne het volgende:
word je zelf niet eens moe van je gejank ?
ja whatever gast. te treurig hoe je continu je haat voor dance overal in door laat komen. vermoeiend plaatje dat we al genoeg van je gehoord hebben. leven en laten leven gast.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:04 schreef ranja het volgende:
[..]
het ging toch om het controleren van die bandjes?
En wat is jouw probleem dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:06 schreef LatonOne het volgende:
[..]
ja whatever gast. te treurig hoe je continu je haat voor dance overal in door laat komen. vermoeiend plaatje dat we al genoeg van je gehoord hebben. leven en laten leven gast.
Dit ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:07 schreef PiRANiA het volgende:
Chill eens even met zijn allen.
Tering.
Dit dus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:02 schreef LatonOne het volgende:
[..]
word je zelf niet eens moe van je gejank ?
Ik heb een pesthekel aan o.a. trance en hardcore / -style, maar het merendeel van wat ze op Lowlands draaien kan ik prima waarderen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:11 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik denk dat je de meeste danceacts die op lowlands komen stiekem wel onder de alternatievere dance kan plaatsen. De alternatieve muziek gaat ook met z'n tijd mee, en ondanks dat ik super positief werd verrast bij Other Lives, zou ik het niet (meer) trekken om een festival met alleen maar dit soort muziek te moeten doorstaan.
Zou toch Lauda en Niki moeten zijn dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:52 schreef Keano het volgende:
Ik kwam Faberyayo nog tegen bij de X-Ray op zaterdag, waarop een vriend van mij vol trots ging vertellen dat hij zijn dochters Laura en Nikki ging noemen![]()
![]()
Wel een mooi kiekje geschoten
Pff, kippenvel. Wat verschrikkelijk zeg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:53 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik kreeg zaterdag deze link onder ogen, dat was toch ook best heftig, zeker aangezien er vrienden van mij ook op Pukkelpop zaten:
http://www.rockblog.nl/re(...)-het-pukkelpop-drama
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ranja is een beetje van een generatie waar ze bijna alles house noemen, niks aan de hand
Ik denk dat Faberyahoo zich weer kostelijk vermaakt heeftquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zou toch Lauda en Niki moeten zijn dan?
precies, alle 'muziek' die uit een doosje komt is housequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ranja is een beetje van een generatie waar ze bijna alles house noemen, niks aan de hand
Grappig..een hippie die een hekel heeft aan Hammond orgels..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:24 schreef ranja het volgende:
[..]
precies, alle 'muziek' die uit een doosje komt is house
"Ja, de house van zijn tijd"quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grappig..een hippie die een hekel heeft aan Hammond orgels..
18 ofzo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:36 schreef julian6 het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe oud die ventjes van DeWolff eigenlijk waren? Hele vette muziek maakten die gasten, leek erg op deep purple
Hehe ja dat was dan ook de grap. Die vriend van mij is niet zo bekend met de tekstenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zou toch Lauda en Niki moeten zijn dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |