Ik heb Emile Roemer nog ergens gezien bij zo'n metal band, underoath geloof ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:32 schreef Da hopman het volgende:
De dames van Loïs Lane stonden zaterdag uit hullie dak te gaan in de Titty Twister en ik zag emile Roemer ook nog rondlopen.
Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij dat friek + aanhang koffie + gaspit meehaddenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:40 schreef kikoooooo het volgende:
Ow wat had ik trouwens een verschrikkelijke tyfushekel aan die domme wijven in het koffiekarretje op camping 3.Ongelooflijk wat een domheid en wat een achterlijke hoerenhumor. Schenk gewoon in hoog tempo die koffie in, domme wijven.
Ik stond ook bij die gasten in de buurt met hun Eigen Huis en Tuin. Alleen leuk de eerste keer toen ze tenten op gingen bouwen met die tune, minder leuk de volgende ochtend toen ze koffie gingen drinken (denk ik) onder de koffietijdjingle die ze eeuwig op repeat hadden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:36 schreef MaJo het volgende:
Onze buren draaiden de hele tijd de jingles van Eigen Huis en Tuin en van Koffietijd. In het begin was dat nog wel grappig maar op een gegeven moment werd dat wel vervelend
Een van de grappigste momenten dit jaar: Vriend van me zag een meisje die hij wel zag zitten. Even later komt Giel Beelen aanlopen, was het zijn vriendin![]()
![]()
Lag best in een deuk toen
Alles voor jou mijn liefste.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij dat friek + aanhang koffie + gaspit meehadden
Ah, de klassieke bekerraperpestgrap. Altijd garant voor succes.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:46 schreef Bakakame het volgende:
Trouwens, zat op de zaterdagmiddag bij dat eetstuk tussen de Lima en Grolsch en daar had iemand 2 bekertjes aan een touwtje vast gemaakt, zodat als iemand ze op probeerde te pakken hij het weg kon trekken! Stond een grote groep mensen omheen en was érg grappig om te zien als iemand het inderdaad probeerde
Iemand anders het nog gezien?
Mensen god. Die grap zie ik al sinds 2006. Daar is de lol nu wel vanaf.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:46 schreef Bakakame het volgende:
Trouwens, zat op de zaterdagmiddag bij dat eetstuk tussen de Lima en Grolsch en daar had iemand 2 bekertjes aan een touwtje vast gemaakt, zodat als iemand ze op probeerde te pakken hij het weg kon trekken! Stond een grote groep mensen omheen en was érg grappig om te zien als iemand het inderdaad probeerde
Er is altijd iemand die die grap voor de eerste keer ziet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:47 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mensen god. Die grap zie ik al sinds 2006. Daar is de lol nu wel vanaf.
Bij de Lima stond ook ergens twee bekertjes aan een stokje vast in de grond gemaakt ofzo. Was ik ingetrapt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:46 schreef Bakakame het volgende:
Ja waar zat die eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb trouwens tot zondag gedacht dat er geen markt op het festivalterrein was. Wat hebben ze dat weggestopt zeg, dat stuk daar kom ik nooit.
Anders ik wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij dat friek + aanhang koffie + gaspit meehadden
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Anders ik wel.
Nu snel naar huis toe
nee, jij de mijne?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:57 schreef friekin_ het volgende:
Had je nou trouwens wel of niet mijn tieten gespot in de douche/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |