quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
Tof feestjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:03 schreef Beaudelaire het volgende:
Je kunt zeggen dat Zer00's Heroes (en 90's Now!) uitgekauwd is, maar de Grolsch staat ieder jaar bomvol. Feit.
Blijkbaar zit de meerderheid van de Lowlandsgangers meer te wachten op tig soorten dance dan op rock. De vrijdagavond in Grolsch was al bagger wat ik gehoord heb en de zaterdag, nou ja, de dj vond het zelf geweldig in elk geval.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:00 schreef WeezerButler het volgende:
Ergernissen.
Kan er niet een goede gitaren dansavond komen ???
We zijn een half uur geweest. Erg tof concept, maar veel te druk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:04 schreef willemwaus het volgende:
Nog meer mensen die genoten hebben van superstijl? Het hele vote idee is echt vet
Uitgekauwd of niet, ik heb me daar prima vermaakt. Ook al draaien ze niet helemaal super. Ook zaterdag bij de Alpha's DJ's ben ik compleet uit mijn plaat gegaan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:03 schreef Beaudelaire het volgende:
Je kunt zeggen dat Zer00's Heroes (en 90's Now!) uitgekauwd is, maar de Grolsch staat ieder jaar bomvol. Feit.
Logisch, er is geen alternief qua gitaarmuziek. In alle andere tenten staat dance.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:03 schreef Beaudelaire het volgende:
Ach ik heb me best vermaakt. Op dat tijdstip van de dag word ik ook vaak iets minder kritisch op festivals.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Blijkbaar zit de meerderheid van de Lowlandsgangers meer te wachten op tig soorten dance dan op rock. De vrijdagavond in Grolsch was al bagger wat ik gehoord heb en de zaterdag, nou ja, de dj vond het zelf geweldig in elk geval.
Ik ook, het was wederom geweldig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:05 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Uitgekauwd of niet, ik heb me daar prima vermaakt. Ook al draaien ze niet helemaal super. Ook zaterdag bij de Alpha's DJ's ben ik compleet uit mijn plaat gegaan.
Klopt. Zondagnacht werd er in de Grolsch meer rock gedraaid, maar die tent stond nog niet halfvol. Terwijl de Bravo voller dan vol was. Feit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Blijkbaar zit de meerderheid van de Lowlandsgangers meer te wachten op tig soorten dance dan op rock. De vrijdagavond in Grolsch was al bagger wat ik gehoord heb en de zaterdag, nou ja, de dj vond het zelf geweldig in elk geval.
Te druk?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:05 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
We zijn een half uur geweest. Erg tof concept, maar veel te druk.
Dat Filmmuziek was wel tof.
Alpha DJs zijn OK en draaien iig geen kleutertunes (Boten Anna, Vengaboys etc)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:05 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Uitgekauwd of niet, ik heb me daar prima vermaakt. Ook al draaien ze niet helemaal super. Ook zaterdag bij de Alpha's DJ's ben ik compleet uit mijn plaat gegaan.
Ik ben er in geweestquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Wie is er nog meer in de skippyballenbak geweest?![]()
Wij stonden er om 12 uur te wachten, maar toen duurde het nog een uur voordat het begon.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Te druk?
Ik vond het trouwens wel irritant/sneu dat het systeem niet wilde booten in het begin
Zijn we maar even gaan buurten in de Tïtty Twïster
Was heel druk ja maar wel onwijs tofquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:05 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
We zijn een half uur geweest. Erg tof concept, maar veel te druk.
Dat Filmmuziek was wel tof.
Ik baal er eigenlijk van dat ik daar niet geweest benquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:08 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik ben blij dat we vrijdagnacht al in de Titty Twister zijn geweest. We konden zo doorlopen en de rest van het weekend was het enorm druk.
Wij waren zelfs de eerste die erin gingen van het weekend tijdens Trekhaak Gezocht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:09 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik baal er eigenlijk van dat ik daar niet geweest ben
de jeugd van tegenwoordig begon er mee en daarna hoorde ik het overalquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:10 schreef AMDB het volgende:
Wat was er trouwens zo leuk aan het 'Waar is het feestje, hier is het feestje' geroep? Telkens een paar mensen die het riepen en de rest van de bezoekers keek ze aan met een gezicht van "Stelletje droeftoeters".
Dat kwam door De Jeugd van Tegenwoordig, die het al een aantal maanden in hun optredens gebruiken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:10 schreef AMDB het volgende:
Wat was er trouwens zo leuk aan het 'Waar is het feestje, hier is het feestje' geroep? Telkens een paar mensen die het riepen en de rest van de bezoekers keek ze aan met een gezicht van "Stelletje droeftoeters".
Ja daarom zijn wij ook even naar de TT gegaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:08 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Wij stonden er om 12 uur te wachten, maar toen duurde het nog een uur voordat het begon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |