<3 tuurlijk tenzij ze vrijwillig willen, maar ik heb ook zo mijn behoeftes!quote:
Don't want to be on top of your listquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Laat me raden, jij woont in de buurt van België?Best sneu dat mannen het daar alleen in de kelder kunnen doen met onwillige vrouwen
Als ie alle types (type vrouw) uit bed trapt, lijkt me dat duidelijk. Daarnaast zijn homo's gemiddeld aantrekkelijk voor vrouwen ofzo. Homo's haten vechten dan wel weer, lastig.quote:
Bedankt voor je romantische poëzie. Ik kan er niks mee, ik wil er niks mee en ik vind het kansloos.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:25 schreef Argo het volgende:
Don't want to be on top of your list
Monopoly and properly kissed
We overcome in sixty seconds
With the strength we have to together
But for now, emotional ties they stay severed
When there’s trust there’ll be treats
And when we funk we'll hear beats
Als ik je volledig in elkaar trim, zou dat een goeie reden zijn om die bullshit van je achterwege te laten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:26 schreef TSI het volgende:
[..]
Als ie alle types (type vrouw) uit bed trapt, lijkt me dat duidelijk. Daarnaast zijn homo's gemiddeld aantrekkelijk voor vrouwen ofzo. Homo's haten vechten dan wel weer, lastig.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
Als ik je volledig in elkaar trim, zou dat een goeie reden zijn om die bullshit van je achterwege te laten?
Hij zei niet dat hij alle types zijn bed uit trapt. Ik val niet op homofiele mannenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:26 schreef TSI het volgende:
Als ie alle types (type vrouw) uit bed trapt, lijkt me dat duidelijk. Daarnaast zijn homo's gemiddeld aantrekkelijk voor vrouwen ofzo. Homo's haten vechten dan wel weer, lastig.
Pff mensen die Poëzie niet kunnen waarderen tokkie!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Bedankt voor je romantische poëzie. Ik kan er niks mee, ik wil er niks mee en ik vind het kansloos.
Is dat niet een beetje gay om iemand andere helemaal te trimmen, ik bedoel je moet ook bij zijn schaamstreek...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
Als ik je volledig in elkaar trim, zou dat een goeie reden zijn om die bullshit van je achterwege te laten?
wanhopige poging tot grappig zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:29 schreef Argo het volgende:
Is dat niet een beetje gay om iemand andere helemaal te trimmen, ik bedoel je moet ook bij zijn schaamstreek...
Hahaha, de kortzichtigheid om iemand die niet houdt van poëzie te omschrijven als tokkie. Geweldigquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:29 schreef Argo het volgende:
Pff mensen die Poëzie niet kunnen waarderen tokkie!
En als je dat niet bevalt, klap ik jou ook nog het ziekenhuis in.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:31 schreef Aukje83 het volgende:
godsallemachtig
iedereen flamed iedereen
Goed hè? Kusjekroel is een subforum verder.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:31 schreef Aukje83 het volgende:
godsallemachtig
iedereen flamed iedereen
zul je eerst langs argo (quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
En als je dat niet bevalt, klap ik jou ook nog het ziekenhuis in.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:32 schreef Michielos het volgende:
Jonge van haar blijf je af... Met je domme krachten, Yip Man slaat jou zo neer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
Als je geen verstand van het esthetische hebt ben je in mijn ogen minderwaardig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hahaha, de kortzichtigheid om iemand die niet houdt van poëzie te omschrijven als tokkie. Geweldig
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:33 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
zul je eerst langs argo ()moeten!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:33 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
zul je eerst langs argo ()moeten!
Dai Sifu Yip Man klapt niemand neer want hij is helaas overleden. Geen slecht woord over hem overigens, want anders kom ik echt langs (heb zelf onder Boztepe en Gary Lam getraind)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Jonge van haar blijf je af... Met je domme krachten, Yip Man slaat jou zo neer.
[..]
Hmmm, hmmmm, hmmm, nope. Miss moet je de tijd aan je wachtrij bestedenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
Jong Yip man is een baas, hij is dood maar zijn leer gaat door. En hoezo heb jij respect voor Yip man... Dat heb je namelijk niet, anders zou je zijn manier van leven ook accepteren en zijn leer. Namelijk niet zinloos te vechten zoals jij dat doet. Jij gaat rond als een domhoofd zoals zon Amerikaanse worstelaar Yip man is alleen maar teleurgesteld in jou. En zou je zo een lesje leren als hij leefde!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:35 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dai Sifu Yip Man klapt niemand neer want hij is helaas overleden. Geen slecht woord over hem overigens, want anders kom ik echt langs.
En jij kent mij niet?quote:
Vind je jezelf nu niet het toppunt van kansloos door maar te blijven proberen of ik geïnteresseerd raak? Op een gegeven moment moet het toch een keer doordringen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:34 schreef Argo het volgende:
Als je geen verstand van het esthetische hebt ben je in mijn ogen minderwaardig.
Speciaal voor jou
so many asses around me, but i only want yours
my dick is starving 'cause my nights are a bore
hello again, here comes another lone day
the naked truth is here to stay
Kijk! Hier komen de goede tips eindelijk!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:36 schreef TSI het volgende:
Hmmm, hmmmm, hmmm, nope. Miss moet je de tijd aan je wachtrij besteden![]()
Heb in vechtkampen gezeten, wereldwijd graag geziene gast op vechtgalas, coach sommige rising stars met vechten, ben bedreven in Wing Tsun, Muay Thai en BJJ. Anders lees je mijn topics even door of zo;. Die Arjo van je maakt geen schijn van kans.quote:
goed zo. lekker daarmee doorgaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
Heb in vechtkampen gezeten, wereldwijd graag geziene gast op vechtgalas, coach sommige rising stars met vechten, ben bedreven in Wing Tsun, Muay Thai en BJJ. Anders lees je mijn topics even door of zo;. Die Argo van je maakt geen schijn van kans.
Wat ga je doen dan? Een boos gedichtje naar hem sturen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:36 schreef Argo het volgende:
En jij kent mij niet?Ik ben een jonge tedere God beter ga ja weg voordat ik ja vernietig.
Hoeft ook niet, tegen de tijd dat hij in een radius van 50 meter in je buurt is, ligt hij gecrepeerd in de zon.quote:
Jonguh ik ben een jonge tedere God, Jason en de argonauten staan zo aan mijn kant. Alsof jij tegen de machtige Hercules en zonen van Achilles kan vechten? En je bent een schande voor Wing Tsun, je hebt de vechtkunst dan wel te pakken maar niet de levens stijl die erachter staat. Je bent als een priester die zich vergrijpt aan kleine kinderen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
Heb in vechtkampen gezeten, wereldwijd graag geziene gast op vechtgalas, coach sommige rising stars met vechten, ben bedreven in Wing Tsun, Muay Thai en BJJ. Anders lees je mijn topics even door of zo;. Die Argo van je maakt geen schijn van kans.
Het epos van de Argonauten is genoeg. Maar neen ik ben een jonge tedere God, ik zal bidden tot de andere goden, kruizen zullen uit de hemel vallen, licht zal hem verblinden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan? Een boos gedichtje naar hem sturen?
Mijn god, jij bent serieus echt een mongool...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, tegen de tijd dat hij in een radius van 50 meter in je buurt is, ligt hij gecrepeerd in de zon.
[..]
Jonguh ik ben een jonge tedere God, Jason en de argonauten staan zo aan mijn kant. Alsof jij tegen de machtige Hercules en zonen van Achilles kan vechten? En je bent een schande voor Wing Tsun, je hebt de vechtkunst dan wel te pakken maar niet de levens stijl die erachter staat. Je bent als een priester die zich vergrijpt aan kleine kinderen!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan? Een boos gedichtje naar hem sturen?
Neen je gebruikt een macht of kracht, waarvan je de leer niet gebruikt. Met andere woorden ben je immoreel bezig, en zijn je leraren die jou leren of corrupt of weten ze niet van je praktijken. Yip Man zou je zo terug sturen naar huis!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
Mijn god, jij bent serieus echt een mongool...![]()
Gast are you for real???? Ik hoef dat spiritueel geleuter van je niet. Ik wil dodelijke technieken leren en iemand het ziekenhuis in rossen, niet om ala van Damme te mediteren met wat Thee ofzoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Neen je gebruikt een macht of kracht, waarvan je de leer niet gebruikt. Met andere woorden ben je immoreel bezig, en zijn je leraren die jou leren of corrupt of weten ze niet van je praktijken. Yip Man zou je zo terug sturen naar huis!
Verder alles ok? Moet ik je moeder even bellen dat het weer mis met je gaat? Je schiet keihard in een psychosequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:41 schreef Argo het volgende:
Jonguh ik ben een jonge tedere God, Jason en de argonauten staan zo aan mijn kant. Alsof jij tegen de machtige Hercules en zonen van Achilles kan vechten? En je bent een schande voor Wing Tsun, je hebt de vechtkunst dan wel te pakken maar niet de levens stijl die erachter staat. Je bent als een priester die zich vergrijpt aan kleine kinderen!
Het epos van de Argonauten is genoeg. Maar neen ik ben een jonge tedere God, ik zal bidden tot de andere goden, kruizen zullen uit de hemel vallen, licht zal hem verblinden.
Ik zal Abbadon oproepen die hem in de grote put des niks sleurt.
Ik haatte de OP, niet het topic.Lezen is ook een kunst!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:44 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
zekers
michielos luister eens je maakt nu onderdeel uit van het topic dat je ooit haatte
Kijk, daarom zei de psychiater ook tegen hem dat ie zijn pillen eens moest in nemenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Verder alles ok? Moet ik je moeder even bellen dat het weer mis met je gaat? Je schiet keihard in een psychose
Daarom val je in het niet vergeleken met de spirituele krijger. Een Shaolin monnik rost jou zo in elkaar puur omdat hij door je heen ziet, het al ziend oog. Je komt tekort in geestelijk opzicht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
Gast are you for real???? Ik hoef dat spiritueel geleuter van je niet. Ik wil dodelijke technieken leren en iemand het ziekenhuis in rossen, niet om ala van Damme te mediteren met wat Thee ofzo
Lach maar je zult het nooit snappen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Verder alles ok? Moet ik je moeder even bellen dat het weer mis met je gaat? Je schiet keihard in een psychose
Die invloed heb ik op mensenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:44 schreef Aukje83 het volgende:
zekers
michielos luister eens je maakt nu onderdeel uit van het topic dat je ooit haatte
Muay Thai vechters beukten SHaolins zonder al dat geleuter. Hard trainen gaat any time a day boven mediteren en niks doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Daarom val je in het niet vergeleken met de spirituele krijger. Een Shaolin monnik rost jou zo in elkaar puur omdat hij door je heen ziet, het al ziend oog. Je komt tekort in geestelijk opzicht.
Nee, omdat ik in ging op je voorstel van morgen, duhquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:45 schreef Meneer_du_bir het volgende:
Al deze reacties alleen maar omdat ik zei dat ik iedereen in Need for Speed 2 zou slopen
owquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik haatte de OP, niet het topic.Lezen is ook een kunst!
namelijk maar okee misschien ligt het aan mijquote:Mijn god, wat een paupertopic.
Een echte Shaolin monnik laat zich niet verslaan. Geestelijk zijn ze sterker ze zijn de ultieme strijders.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
Muay Thai vechters beukten SHaolins zonder al dat geleuter. Hard trainen gaat any time a day boven mediteren en niks doen.
Quote de hele post eensquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:46 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
ow
ik dacht dat je zei van
[..]
namelijk maar okee misschien ligt het aan mij![]()
Het ligt nooit aan jou schat! Ik zal je beschermen met mijn laatste adem!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:46 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
ow
ik dacht dat je zei van
[..]
namelijk maar okee misschien ligt het aan mij![]()
Jij bent een mongool die echt naar de PAAZ moet of naar het Pieter Baan centrum ofzoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Een echte Shaolin monnik laat zich niet verslaan. Geestelijk zijn ze sterker ze zijn de ultieme strijders.
Maar ik ben een Caesar een strijder een veldheer. Jij komt niet ver!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Het ligt nooit aan jou schat! Ik zal je beschermen met mijn laatste adem!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |