U like?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:11 schreef Kwalberto het volgende:
Duidelijk geval van zand in de vagina
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:11 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Duidelijk geval van Kwalberto in het topic
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:13 schreef MuesliMetMelk het volgende:
Wat een lap tekst zeg. Gebruik alinea's TS.
Sluit maar achter aan de rij. Ik denk dat ik types als jou mijn bed uit schopquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je net zo stoer bent in bed, neuk ik je liever
Hoe komen ze dan in de eerste plaats al in je bed? Slecht beoordelingsvermogen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:15 schreef Michielos het volgende:
Sluit maar achter aan de rij. Ik denk dat ik types als jou mijn bed uit schop
Door mijn PUA skills. Dat zijn wetenschappelijk bewezen psychologische technieken waardoor ik elke meid krijg die ik wil./quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe komen ze dan in de eerste plaats al in je bed? Slecht beoordelingsvermogen?
Miss homo?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe komen ze dan in de eerste plaats al in je bed? Slecht beoordelingsvermogen?
Je bedoelt je aangeboren afwijking? Tja, zijn altijd vrouwen die een zwak hebben voor gehandicaptenquote:
Lees je eerst eens in over het onderwerp. Dit discussieert niet goed andersquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je bedoelt je aangeboren afwijking? Tja, zijn altijd vrouwen die een zwak hebben voor gehandicapten
Wat begreep je niet aan mijn post dat ik je alleen wilde neuken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:18 schreef Michielos het volgende:
Lees je eerst eens in over het onderwerp. Dit discussieert niet goed anders
Hopelijk!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:03 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
OkWij zullen elkaar nog wel tegenkomen op Fok
Mijn bliksemflits condoom wilt wel onbekende wateren verkennen. Tenzij je liever gewoon zo doet. Ik ben redelijk vrijwillig!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat begreep je niet aan mijn post dat ik je alleen wilde neuken?
Wat begreep je niet aan dat je in de rij mag staan omdat ik nogal gewild ben?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat begreep je niet aan mijn post dat ik je alleen wilde neuken?
Niks mis mee! Des te meer chicks mij mogen des te meer kansen, ik krijg om mijn technieken te oefenen!quote:
Wat maakt dat je denkt dat ik me in een rij laat zetten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:20 schreef Michielos het volgende:
Wat begreep je niet aan dat je in de rij mag staan omdat ik nogal gewild ben?
Omdat ik net zo stoer ben in bed als met mijn vechtkunsten. je vroeg het zelfquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat maakt dat je denkt dat ik me in een rij laat zetten?
Ahhh schattig, iemand die blij is met zijn friendzone-statusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:21 schreef Argo het volgende:
Niks mis mee! Des te meer chicks mij mogen des te meer kansen, ik krijg om mijn technieken te oefenen!
Pak mij dan gewoon ik heb ook een rij, maar pff ik werk die gelijk in 1x af als een echte jonge tedere God!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat maakt dat je denkt dat ik me in een rij laat zetten?
Friends with benefits. Neen hoor eerst laat je ze op hun gemak voelen, en dan pak je ze gewoon vol in de kelder als ze op bezoek komen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ahhh schattig, iemand die blij is met zijn friendzone-status
Je bent iig niet wanhopig zoals deze user:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:21 schreef Michielos het volgende:
Omdat ik net zo stoer ben in bed als met mijn vechtkunsten. je vroeg het zelf
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:21 schreef Argo het volgende:
Pak mij dan gewoon ik heb ook een rij, maar pff ik werk die gelijk in 1x af als een echte jonge tedere God!
you would do that?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:21 schreef Argo het volgende:
Friends with benefits. Neen hoor eerst laat je ze op hun gemak voelen, en dan pak je ze gewoon vol in de kelder als ze op bezoek komen!
Laat me raden, jij woont in de buurt van België?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:21 schreef Argo het volgende:
Friends with benefits. Neen hoor eerst laat je ze op hun gemak voelen, en dan pak je ze gewoon vol in de kelder als ze op bezoek komen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |