Waarom? Ik hoef haar niet te neuken hoorquote:
Ok.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:35 schreef Aukje83 het volgende:
cactus, luister eens, ik zeg het nog 1 keer en daarna niet meer (hoop dat het dan wel duidelijk is):
ZO BEN IK NOU EENMAAL
Ok. Ik kan iets later zijn, maar niet weggaan. Ik kom echtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:36 schreef Meneer_du_bir het volgende:
dat is dus een ja? ik zie je morgen bij de vliegerier half 6
Klopt je hoeft haar niet te neuken, maar ben jij dan alleen aardig tegen mensen die je moet neuken? Dan ben je een bitter persoon... Tis al goed schat ik wil wel met je praten over de problemen. Maar je moet je niet afzetten tegen alles...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom? Ik hoef haar niet te neuken hoor
[..]
Ok.
[..]
Ok. Ik kan iets later zijn, maar niet weggaan. Ik kom echt
Argo jij bent wel een lieve jongen maar hiermee zou ik het hart van iemand anders breken...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja vandaar mijn klachten topic erover.. Ik probeer vrouwelijke kennis op te doen hoe zij erover denken! Zullen we gewoon eens gaan daten?
Zucht... als je het niet wil begrijpen dan is het jouw keuze... Geen probleem ik begrijp het wel wat je wil.quote:
ik ben gene bitchquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:49 schreef TSI het volgende:
WTF ben ik hier aan het lezen?goed topic verder, ofzo. Bitchfight
![]()
Tevens, voor een goede objectieve mening over wie ik het aardigst vind(ja, is nodig), pics please
Ja ik doe alleen aardig tegen mensen die ik wil neuken. Verder zie ik het nut niet in van aardig doen. Praten doe je maar tegen je hond, misschien is die wel geinteresseerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:43 schreef Argo het volgende:
Klopt je hoeft haar niet te neuken, maar ben jij dan alleen aardig tegen mensen die je moet neuken? Dan ben je een bitter persoon... Tis al goed schat ik wil wel met je praten over de problemen. Maar je moet je niet afzetten tegen alles...
Zo ben jij ff zuur.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ahh de slimste van het stel. Ik zat er op te wachten. Je reken kunsten zijn wonderbaarlijk, net als je begrijpend leesvermogen
Niet goed gelezen, de 2 gemist. ¤ 14,95 voor één kaartje is best veel, aan de andere kant past er toch maar één tegelijk in je navigatiesysteem. Maar voor dit verschil had ik idd ook de moeite genomen om het via de webshop te bestellen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:47 schreef astie het volgende:
[..]
Het is misschien wat langdradig opgeschreven maar zelfs Cactus1 heeft het goed uitgerekend..
Zeer ingewikkelde wiskundige formule: 2x 14,95 is 29,90. Daar gaat 13,25 vanaf en hoppa 16,65 bespaard!
Awh.. Mocht je je ooit alleen voelen en willen praten, voel ik me der prima bij gefriendzoned te worden!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:46 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Argo jij bent wel een lieve jongen maar hiermee zou ik het hart van iemand anders breken...
als je het niet leuk vindt dan lees je het toch niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:00 schreef Michielos het volgende:
Mijn god, wat een paupertopic. De OP is ook gewoon echt niet grappig ofzo![]()
En zomaar weer ontopic, knap gedaan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:01 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Zo ben jij ff zuur.Het is trouwens rekenkunsten, als je toch zo nodig wil verbeteren. Daarnaast had ik de OP niet heel aandachtig gelezen, gezien de hoeveelheid onzinverhalen die hier worden gepost.
[..]
Niet goed gelezen, de 2 gemist. ¤ 14,95 voor één kaartje is best veel, aan de andere kant past er toch maar één tegelijk in je navigatiesysteem. Maar voor dit verschil had ik idd ook de moeite genomen om het via de webshop te bestellen.
Hoe kan je dat doen dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:02 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
als je het niet leuk vindt dan lees je het toch niet?
Okquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Awh.. Mocht je je ooit alleen voelen en willen praten, voel ik me der prima bij gefriendzoned te worden!
na een paar regels gewoon afkappen en wegklikken maybequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
Hoe kan je dat doen dan?Ik open het topic, zie de OP en dan.. Ik weet van te voren hoe debiel het geschreven is ofzo?
Waarom ga je jezelf verdedigen danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:01 schreef Aestivate het volgende:
Zo ben jij ff zuur.Het is trouwens rekenkunsten, als je toch zo nodig wil verbeteren. Daarnaast had ik de OP niet heel aandachtig gelezen, gezien de hoeveelheid onzinverhalen die hier worden gepost.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom ga je jezelf verdedigen danIk had gewoon gelijk. Geeft niet dat je niet zo slim bent hoor, kan de beste gebeuren
Jij past wel thuis in dit topic eigenlijk over pauper gesprokenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:00 schreef Michielos het volgende:
Mijn god, wat een paupertopic. De OP is ook gewoon echt niet grappig ofzo![]()
Jij moet helemaal je muil houden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij past wel thuis in dit topic eigenlijk over pauper gesproken
Ik had ook niet de intentie te stoppen, dus maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:08 schreef Aestivate het volgende:
Je had idd gelijk, ik 'verdedig' me alleen tegen je gefrustreerde reactie.
Maar ga gerust verder met mij en andere mensen aanvallen.
Daar komt het wel op neer, vrees ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Laat me raden anders schop je me helemaal kreupel met die stoere vechttechnieken van je?
Als je net zo stoer bent in bed, neuk ik je lieverquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:10 schreef Michielos het volgende:
Daar komt het wel op neer, vrees ik.
Duidelijk geval van zand in de vaginaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik had ook niet de intentie te stoppen, dus maak je geen zorgen
U like?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:11 schreef Kwalberto het volgende:
Duidelijk geval van zand in de vagina
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:11 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Duidelijk geval van Kwalberto in het topic
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:13 schreef MuesliMetMelk het volgende:
Wat een lap tekst zeg. Gebruik alinea's TS.
Sluit maar achter aan de rij. Ik denk dat ik types als jou mijn bed uit schopquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je net zo stoer bent in bed, neuk ik je liever
Hoe komen ze dan in de eerste plaats al in je bed? Slecht beoordelingsvermogen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:15 schreef Michielos het volgende:
Sluit maar achter aan de rij. Ik denk dat ik types als jou mijn bed uit schop
Door mijn PUA skills. Dat zijn wetenschappelijk bewezen psychologische technieken waardoor ik elke meid krijg die ik wil./quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe komen ze dan in de eerste plaats al in je bed? Slecht beoordelingsvermogen?
Miss homo?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe komen ze dan in de eerste plaats al in je bed? Slecht beoordelingsvermogen?
Je bedoelt je aangeboren afwijking? Tja, zijn altijd vrouwen die een zwak hebben voor gehandicaptenquote:
Lees je eerst eens in over het onderwerp. Dit discussieert niet goed andersquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je bedoelt je aangeboren afwijking? Tja, zijn altijd vrouwen die een zwak hebben voor gehandicapten
Wat begreep je niet aan mijn post dat ik je alleen wilde neuken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:18 schreef Michielos het volgende:
Lees je eerst eens in over het onderwerp. Dit discussieert niet goed anders
Hopelijk!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:03 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
OkWij zullen elkaar nog wel tegenkomen op Fok
Mijn bliksemflits condoom wilt wel onbekende wateren verkennen. Tenzij je liever gewoon zo doet. Ik ben redelijk vrijwillig!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat begreep je niet aan mijn post dat ik je alleen wilde neuken?
Wat begreep je niet aan dat je in de rij mag staan omdat ik nogal gewild ben?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat begreep je niet aan mijn post dat ik je alleen wilde neuken?
Niks mis mee! Des te meer chicks mij mogen des te meer kansen, ik krijg om mijn technieken te oefenen!quote:
Wat maakt dat je denkt dat ik me in een rij laat zetten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:20 schreef Michielos het volgende:
Wat begreep je niet aan dat je in de rij mag staan omdat ik nogal gewild ben?
Omdat ik net zo stoer ben in bed als met mijn vechtkunsten. je vroeg het zelfquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat maakt dat je denkt dat ik me in een rij laat zetten?
Ahhh schattig, iemand die blij is met zijn friendzone-statusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:21 schreef Argo het volgende:
Niks mis mee! Des te meer chicks mij mogen des te meer kansen, ik krijg om mijn technieken te oefenen!
Pak mij dan gewoon ik heb ook een rij, maar pff ik werk die gelijk in 1x af als een echte jonge tedere God!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat maakt dat je denkt dat ik me in een rij laat zetten?
Friends with benefits. Neen hoor eerst laat je ze op hun gemak voelen, en dan pak je ze gewoon vol in de kelder als ze op bezoek komen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ahhh schattig, iemand die blij is met zijn friendzone-status
Je bent iig niet wanhopig zoals deze user:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:21 schreef Michielos het volgende:
Omdat ik net zo stoer ben in bed als met mijn vechtkunsten. je vroeg het zelf
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:21 schreef Argo het volgende:
Pak mij dan gewoon ik heb ook een rij, maar pff ik werk die gelijk in 1x af als een echte jonge tedere God!
you would do that?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:21 schreef Argo het volgende:
Friends with benefits. Neen hoor eerst laat je ze op hun gemak voelen, en dan pak je ze gewoon vol in de kelder als ze op bezoek komen!
Laat me raden, jij woont in de buurt van België?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:21 schreef Argo het volgende:
Friends with benefits. Neen hoor eerst laat je ze op hun gemak voelen, en dan pak je ze gewoon vol in de kelder als ze op bezoek komen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |