Niks tegen homo's wel tegen mensen die zich zo gedragen. Nee, ik hou niet van kusjekroel doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:59 schreef astie het volgende:
Heb je nu ookal wat tegen homo's? Begin je steeds beter te leren kenen. Wij dan kusjekroel?
Word opstarten kostte me 2 seconde extraquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Terwijl je normaal de beste ninja-editer bent
Kijk daar hou ik van, gelijk liefdeloos batsen. Misschien wordt ik dan toch nog voor mijn 27e ontmaagd!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niks tegen homo's wel tegen mensen die zich zo gedragen. Nee, ik hou niet van kusjekroel doen
Misschien kun je Danny vragen of hij een spellingscheck wil inbouwen in FOK! Weet je hoeveel ergenis dat zou schelen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:02 schreef muhahaha het volgende:
Word opstarten kostte me 2 seconde extra
Wordt ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:02 schreef astie het volgende:
Kijk daar hou ik van, gelijk liefdeloos batsen. Misschien wordt ik dan toch nog voor mijn 27e ontmaagd!![]()
Het zou ook direct merkbaar zijn aan het aantal *verbeter* postsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Misschien kun je Danny vragen of hij een spellingscheck wil inbouwen in FOK! Weet je hoeveel ergenis dat zou schelen?
tsss maar hij zijn verkoopquotum niet en ik heb geld bespaard! Seks is voor mietjes. Geld tellen en stapeltjes maken is voor echte mannenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:03 schreef muhahaha het volgende:
En dan te bedenken dat die verkoper elke avond een ander smatje ligt aan te duwen. Wie faalt hier nou
Taalnazi.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wordt ik![]()
Denk dat je als maagd het graf ingaat
ja iedereen maakt fouten he. maar ze heeft het mij allang vergeven.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:06 schreef muhahaha het volgende:
Kun je je bedenken dat astie nog geen 30m geleden dacht dat Cactus een man was
Ik ben blij dat je eindelijk accepteert dat ik een vrouw ben. Voor de rest verwijs ik je graag naar de achterste plaats in de rij mannen die mij als ideale vrouw zienquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:05 schreef astie het volgende:
Taalnazi.
ik hou wel van duitsers. Je begint er steeds meer uit te zien als mijn ideale vrouw.
Als je mij ziet zet je mij gelijk op de 1e plaats.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je eindelijk accepteert dat ik een vrouw ben. Voor de rest verwijs ik je graag naar de achterste plaats in de rij mannen die mij als ideale vrouw zien
Ik denk dat hij teveel naar zijn WoW-char kijkt en denkt dat hij dat isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:11 schreef muhahaha het volgende:
27 jarige maagd die zich een stud waant. Wat klopt hier niet.
Begrijpend lezen blijft moeilijk he. VOOR mijn 27e. Dodo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:11 schreef muhahaha het volgende:
27 jarige maagd die zich een stud waant. Wat klopt hier niet.
WoW is voor pussy's. Echte mannen spelen Starcraft 2.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij teveel naar zijn WoW-char kijkt en denkt dat hij dat is
Ow je hebt gelijk, mijn welgemeende excuses.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:12 schreef astie het volgende:
[..]
Begrijpend lezen blijft moeilijk he. VOOR mijn 27e. Dodo.
Daarnaast bewaar ik mijn grootste geheim voor de ware vrouw die ik nu gevonden heb.
Same differencequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:12 schreef astie het volgende:
WoW is voor pussy's. Echte mannen spelen Starcraft 2.
Ja ik denk toch dat het Starcraft 2 zal worden. Die cactus1 wijst me constant per DM af. Dan maar opzoek naar een andere FOK!-ster met dezelfde geweldige uitstraling als Cactus1.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:20 schreef muhahaha het volgende:
Dus maw je hebt nog een jaar te gaan om te batsen en denkt dat Cactus zich wel eventjes voor je voetjes werpt?
Oke terug naar Starcraft 2 met jou
Rekenwonder!!!!!! Einstein zal jaloers op je zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:21 schreef yes_no_maybe het volgende:
Een SD kaart van 4 gig voor ¤13,25
nix mis met mijn uitstralingquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:23 schreef astie het volgende:
[..]
Ja ik denk toch dat het Starcraft 2 zal worden. Die cactus1 wijst me constant per DM af. Dan maar opzoek naar een andere FOK!-ster met dezelfde geweldige uitstraling als Cactus1.
Ik vond het nou net zo romantischquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je hebt gewillig, je hebt goedkoop maar jij spant werkelijk de kroon
Weet ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:23 schreef astie het volgende:
[..]
Rekenwonder!!!!!! Einstein zal jaloers op je zijn.
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. bij jou had ik nog 3 jaar moeten lullen. Bij haar is het gewoon na 1 zin raak! Kan jij wat van lerenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
alles voor een goed topic hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Euhm, ik wijs je af en dan zou ik moeten leren om een easy slut te worden? De logica ontgaat me volledigquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:27 schreef astie het volgende:
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. bij jou had ik nog 3 jaar moeten lullen. Bij haar is het gewoon na 1 zin raak! Kan jij wat van leren
ik wil wel verkering met jouw meisje dat je bent :S :$quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Euhm, ik wijs je af en dan zou ik moeten leren om een easy slut te worden? De logica ontgaat me volledig
Zo ben je ook aan je baan gekomen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:29 schreef Aukje83 het volgende:
alles voor een goed topic he
zo ben ik nou eenmaal
Het is wel een goede manier om hogerop te komenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zo ben je ook aan je baan gekomen?
Je smiley's zijn stukquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:31 schreef Meneer_du_bir het volgende:
ik wil wel verkering met jouw meisje dat je bent :S :$
zo ben ik nou eenmaalquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zo ben je ook aan je baan gekomen?
Beetje liever tegen dat meisje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat had je al gezegd jaWat wil je nu? Een pluim?
Wat vind jij van cheese and onion condooms met een bliksemflits op? Cactus vind het maar niks...quote:
cactus, luister eens, ik zeg het nog 1 keer en daarna niet meer (hoop dat het dan wel duidelijk is):quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat had je al gezegd jaWat wil je nu? Een pluim?
Wel oke hoor maar die kan je nergens krijgenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:35 schreef Argo het volgende:
Wat vind jij van cheese and onion condooms met een bliksemflits op? Cactus vind het maar niks...![]()
![]()
Ja vandaar mijn klachten topic erover.. Ik probeer vrouwelijke kennis op te doen hoe zij erover denken! Zullen we gewoon eens gaan daten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:36 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Wel oke hoor maar die kan je nergens krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |