ik zal mijn nederlands beteren hopelijk kunnen we dit snel oplossenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:51 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Als je echt spijt hebt, leer je eerst eens hoe je Nederlands moet schrijven, daarna praten we wel verder.
Heb je ook de tijd meegenomen die je nu kwijt was met het bezoeken van de winkel en het aanhoren van het verkooppraatje? Voor hetzelfde geld had je in die tijd een tientje verdient bij de McDonalds door hamburgers te flippenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:52 schreef astie het volgende:
[..]
hahahaha.
Nee verzendkosten he. als ik tegen jou zeg dat de verzendkosten 3,25 waren en ik het bedrag van de SD heb afgerond geloof je mijn wiskundige kennis dan wel?
Het scheelt al de helft als je een zin begint met hoofdletters.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:52 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
ik zal mijn nederlands beteren hopelijk kunnen we dit snel oplossen
Wat is dat nu voor antwoord??????quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je ook de tijd meegenomen die je nu kwijt was met het bezoeken van de winkel en het aanhoren van het verkooppraatje? Voor hetzelfde geld had je in die tijd een tientje verdient bij de McDonalds door hamburgers te flippen
Ik zal mijn nederlands beteren hopelijk kunnen we dit snel oplossenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:53 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Het scheelt al de helft als je een zin begint met hoofdletters.
Gewoon een normale en hij heeft nog gelijk ook. Krijg er alleen wel honger vanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:54 schreef Pallas-Athene het volgende:
Wat is dat nu voor antwoord??????
Zieltjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:54 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Ik zal mijn nederlands beteren hopelijk kunnen we dit snel oplossen
Zo had ik het nog niet bekeken....je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gewoon een normale en hij heeft nog gelijk ook. Krijg er alleen wel honger van
Ik had toevallig pauze van het hamburger flippen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je ook de tijd meegenomen die je nu kwijt was met het bezoeken van de winkel en het aanhoren van het verkooppraatje? Voor hetzelfde geld had je in die tijd een tientje verdient bij de McDonalds door hamburgers te flippen
En dat zeg jij die hier dag en nacht zit?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:55 schreef muhahaha het volgende:
Pallas is werkeloos? Tijd is geld jeweettoch
En wij alles missen? Ik kom hier toch niet om te zien dat iedereen kusjekroel doet met elkaarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:54 schreef muhahaha het volgende:
Hey de ruzie is voorbij en tenzij ze goedmaakkusjes doen is pm/dm toch toereikend?
Ik voel me aangevallen boehoequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:56 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
En dat zeg jij die hier dag en nacht zit?
Ik kom júist voor dat laatstequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En wij alles missen? Ik kom hier toch niet om te zien dat iedereen kusjekroel doet met elkaar
Grote meid.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:56 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
ik beter mij al ik zal de andere helft posten op mijn blog
Heb je nu ookal wat tegen homo's? Begin je steeds beter te leren kenen. Wij dan kusjekroel?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan heeft hij dus een punt. Kun je prima aan werken hoor. Gewoon uitloggen
[..]
Homo
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:58 schreef muhahaha het volgende:
Uitloggen? Je stopt toch ook niet met ademen
Ik heb even gekeken en Pallas heeft gemiddeld meer posts dan ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |