ja want daar tussen in zit helemala niksquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:04 schreef astie het volgende:
[..]
Ooit van alinea's gehoord? Jij bent zeker zo 1 die na elke punt een enter geeft. Tsssss
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:32 schreef r3gi3boy het volgende:
Wat een verkopersbaas, ik wou dat ik die man was! Kan me zo goed in zijn situatie inleven:
"Zit ik net na een slopend gesprek met een ouwe infantiel over stofzuigerzakken rustig m'n Bakker Bart Frikandelbroodje te verorberen, komt er zo'n dooie zakenlul in z'n C&A-krijtstreep pak en een goedkope stropdas van de Setpoint binnenwandelen met een arrogante verwaande bek rondkijkend waarom er niet meteen een verkoper op hem afspringt.
Met veel moeite leg ik mijn Frikandelbroodje opzij en been me naar deze kwast, je weet maar nooit, misschien zit er nog een mooie verkoop aan te komen!
Vraagt hij mij naar fucking SD-kaartjes"U komt net onder uw steen vandaan, meneer?" verlaat nog net niet mijn lippen
![]()
Natuurlijk kan deze beste man met al zijn dommigheid er ook niets aan doen dat iemand hem in het verleden een navigatiesysteem met SD-kaarten heeft aangesmeerd, dus ik zet mijn beste beentje voor en help de man in ieder geval op weg door hem op de wat snellere kaart te wijzen, er heeft immers technologische vooruitgang plaatsgevonden sinds het moment dat hij 5 jaar terug in zijn stoffige, goedkope kutpak stapte en de grote mensenwereld betrad. M
Maar nee, het mocht niet baten...Deze internetheld zou het allemaal wel weer goedkoper kunnen vinden. Ik heb hem lachend de deur gewezen en ben mijn inmiddels koude Frikandelbroodje verder op gaan eten...wat een verspilling van m'n tijd"

Ik heb vorige zomer een 103cm hd tv gekocht waar ik een ps3 met spel, zo'n cam-kaart en een ziggo kaartje bij kreeg. Maar er kon inderdaad geen geld vanaf.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:39 schreef themole het volgende:
Geen prijskaartjes hebben is al treurig genoeg.
Ooit wou ik bij de IT's een tv kopen.(Jaar of 5 terug) En vroeg ik of er iets aan de prijs gedaan kon worden, die gast kon van allerlei gratis dingen bij mijn TV geven, maar een cent van de prijs af, ho maar. Toen ook via internet diezelfde tv voor een betere prijs gekocht.
Bedankt, derhalve niet gelezen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:51 schreef Cactus1 het volgende:
Mijn god wat moet jij een saai kutleven hebben![]()
Ik onderbouw het even:
1) Je doet moeite om helemaal naar een winkel te gaan voor iets dat je al gelijk had kunnen bestellen online![]()
2) Vervolgens ga je er nog een uitgebreid verhaal over typen op FOK! ook![]()
3) Dit probeer je op te leuken door een poging te wagen het grappig op te schrijven, maar je faalt keihard![]()
Samenvatting: TSdit topic
zijn leven
Het treurigste van alles is nog dat dit niet eens voor mezelf is, ik het in mijn pauze doe en ik nog hoge verwachtingen heb van lokale electronicazaken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:51 schreef Cactus1 het volgende:
Mijn god wat moet jij een saai kutleven hebben![]()
Ik onderbouw het even:
1) Je doet moeite om helemaal naar een winkel te gaan voor iets dat je al gelijk had kunnen bestellen online![]()
2) Vervolgens ga je er nog een uitgebreid verhaal over typen op FOK! ook![]()
3) Dit probeer je op te leuken door een poging te wagen het grappig op te schrijven, maar je faalt keihard![]()
Samenvatting: TSdit topic
zijn leven
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:32 schreef r3gi3boy het volgende:
Wat een verkopersbaas, ik wou dat ik die man was! Kan me zo goed in zijn situatie inleven:
"Zit ik net na een slopend gesprek met een ouwe infantiel over stofzuigerzakken rustig m'n Bakker Bart Frikandelbroodje te verorberen, komt er zo'n dooie zakenlul in z'n C&A-krijtstreep pak en een goedkope stropdas van de Setpoint binnenwandelen met een arrogante verwaande bek rondkijkend waarom er niet meteen een verkoper op hem afspringt.
Met veel moeite leg ik mijn Frikandelbroodje opzij en been me naar deze kwast, je weet maar nooit, misschien zit er nog een mooie verkoop aan te komen!
Vraagt hij mij naar fucking SD-kaartjes"U komt net onder uw steen vandaan, meneer?" verlaat nog net niet mijn lippen
![]()
Natuurlijk kan deze beste man met al zijn dommigheid er ook niets aan doen dat iemand hem in het verleden een navigatiesysteem met SD-kaarten heeft aangesmeerd, dus ik zet mijn beste beentje voor en help de man in ieder geval op weg door hem op de wat snellere kaart te wijzen, er heeft immers technologische vooruitgang plaatsgevonden sinds het moment dat hij 5 jaar terug in zijn stoffige, goedkope kutpak stapte en de grote mensenwereld betrad. M
Maar nee, het mocht niet baten...Deze internetheld zou het allemaal wel weer goedkoper kunnen vinden. Ik heb hem lachend de deur gewezen en ben mijn inmiddels koude Frikandelbroodje verder op gaan eten...wat een verspilling van m'n tijd"
Ik lach je niet eens uit, want er valt eigenlijk niks te lachen. Ik vind het gewoon zielig voor je. Ik wil je dag verder niet nog meer verpesten, maar ik kan niet rukkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:08 schreef astie het volgende:
Het treurigste van alles is nog dat dit niet eens voor mezelf is, ik het in mijn pauze doe en ik nog hoge verwachtingen heb van lokale electronicazaken.
Maar ik ben blij dat jij de tijd neemt om mij en mijn treurige leven uit te lachen vanuit je rukbunker. Jij maakt mijn dag weer goed.![]()
Oh je hebt gisteren zolang lopen rukken dat er bloed uit kwam. Tja dan kun je maar beter je medelijden tonen in de klaagbaak. Jij bent vanaf nu mijn favoriete FOK!-er. Dat was eerst Socios maarja dat eeuwige wachten op het perron tot ik hem spot begint me de strot uit te komen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik lach je niet eens uit, want er valt eigenlijk niks te lachen. Ik vind het gewoon zielig voor je. Ik wil je dag verder niet nog meer verpesten, maar ik kan niet rukken
Ik voel me vereerd. Ga je nu alle rukbunkers afzoeken tot je mij hebt gevonden? In Albanië staan er nog wel een paar 100.000. Ik zit in die met het roze deurtje en als je goed luistert hoor je zachte sopgeluidjesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:16 schreef astie het volgende:
Oh je hebt gisteren zolang lopen rukken dat er bloed uit kwam. Tja dan kun je maar beter je medelijden tonen in de klaagbaak. Jij bent vanaf nu mijn favoriete FOK!-er. Dat was eerst Socios maarja dat eeuwige wachten op het perron tot ik hem spot begint me de strot uit te komen.
Gast, stop nou eens even met autistisch doen. Ik ben een vrouwquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:25 schreef astie het volgende:
Ik ga in elk dorp en elke stad vragen of iemand Cactus1 kent. Die gast met die enorme bonk eelt op z'n handjes. Trouwens......dat word lastig want een echte FOK!-er heeft geen bekenden/vrienden.
Wordt het toch elke mencave uitkammen tot ik je heb gevonden.
Je hoeft je eigen gewoontes niet op een ander te gaan projecterenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:25 schreef astie het volgende:
Ik ga in elk dorp en elke stad vragen of iemand Cactus1 kent. Die gast met die enorme bonk eelt op z'n handjes. Trouwens......dat word lastig want een echte FOK!-er heeft geen bekenden/vrienden.
Wordt het toch elke mencave uitkammen tot ik je heb gevonden.
Sommige mensen kunnen niet anders, sad but truequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:28 schreef muhahaha het volgende:
Je hoeft je eigen gewoontes niet op een ander te gaan projecteren
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hoeft je eigen gewoontes niet op een ander te gaan projecteren
Post dan niks....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:34 schreef Meneer_du_bir het volgende:
Leuk geschreven
maar ik sloop allen in niet voor spiet 2 online
Dat zal het enige zijn dat je ook in je mond zal nemenquote:
Wat is ditquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:37 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Welke taart, of ben jij zo iemand die zijn eigen aannames als de waarheid beschouwd?
Daar zijn ze nog 30 kilo van verwijderd. No worriesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:38 schreef muhahaha het volgende:
Dames dames, praat elkander geen anorexia aan gaarne
Mee eens.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar wordt niemand slimmer van hoor. Het blijft leeg van binnen.
heb jij iets tegen autisten dan? Nee geen boek, ben je blind ofzo........quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:41 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ben ik een fuckin boek aan het lezen ofzo?
Vertel gewoon wat je hebt gedaan zonder al die poespas erom heen.
autist
Hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:42 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Mee eens.
En die Aukje83 heeft dit net bewezen.
Heb jij dat niet dan (structuur)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:43 schreef astie het volgende:
[..]
Wat dan? Dat die mensen wel een structuur hebben?
Voornamelijk het gebrek aan humor, naast alle andere 10.000 dingenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:43 schreef astie het volgende:
Wat dan? Dat die mensen wel een structuur hebben?
Ahh de slimste van het stel. Ik zat er op te wachten. Je reken kunsten zijn wonderbaarlijk, net als je begrijpend leesvermogenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:44 schreef Aestivate het volgende:
Zoveel moeite om nog geen 2 euro te besparen.Had ze gelijk meegenomen uit de winkel. Scheelt webshop account aanmaken, inloggen, verzendkosten, wachten, etc.
lol hehequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:44 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
![]()
Dat je die vraag stelt....
Haha humor hebben ze inderdaad niet. Het is wel humor om te zien als je de dagelijkse structuur in de war gooit. Gaan ze compleet door het lint als een part-time ADHD'erquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Voornamelijk het gebrek aan humor, naast alle andere 10.000 dingen
Hallo muhahahah ja dit klopt Pallas heeft mijn boeken gestolenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:46 schreef muhahaha het volgende:
Pallas en Aukje, hebben jullie soms een vete waar ik niks van af weet?
Jullie doen zo hatelijk hier
Ik heb een hekel aan domme wichten die meepraten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:46 schreef muhahaha het volgende:
Pallas en Aukje, hebben jullie soms een vete waar ik niks van af weet?
Jullie doen zo hatelijk hier
Ik lees geen vrouwenbladen en sprookjes.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:46 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Hallo muhahahah ja dit klopt Pallas heeft mijn boeken gestolen
Het is misschien wat langdradig opgeschreven maar zelfs Cactus1 heeft het goed uitgerekend.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:44 schreef Aestivate het volgende:
Zoveel moeite om nog geen 2 euro te besparen.Had ze gelijk meegenomen uit de winkel. Scheelt webshop account aanmaken, inloggen, verzendkosten, wachten, etc.
Dat weet ik maar ik wil best wat meer betalen in een winkel hoor. Heb ik totaal geen problemen mee maar 3x zoveel........quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:49 schreef muhahaha het volgende:
Maar TS, je weet op voorhand toch wel dat een winkel duurder is, dat had ik je al kunnen voorberekenen vóórdat je zou gaan
Dit is waarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:49 schreef Pallas-Athene het volgende:
Vrouwenbladen staan vol met generaliserende onzin..
Ik zoek het liever zelf uit, dus neutraal met meerdere bronnen.
Als je echt spijt hebt, leer je eerst eens hoe je Nederlands moet schrijven, daarna praten we wel verder.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:50 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Dit is waar
Pallas athane wil je zeggen wat ik moet doen om bij jouw in een goed blaatje te komen staan
ik heb spijt van alles
hahahahaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:50 schreef muhahaha het volgende:
3x zoveel... toch moeite met rekenen zie ik
ik zal mijn nederlands beteren hopelijk kunnen we dit snel oplossenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:51 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Als je echt spijt hebt, leer je eerst eens hoe je Nederlands moet schrijven, daarna praten we wel verder.
Heb je ook de tijd meegenomen die je nu kwijt was met het bezoeken van de winkel en het aanhoren van het verkooppraatje? Voor hetzelfde geld had je in die tijd een tientje verdient bij de McDonalds door hamburgers te flippenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:52 schreef astie het volgende:
[..]
hahahaha.
Nee verzendkosten he. als ik tegen jou zeg dat de verzendkosten 3,25 waren en ik het bedrag van de SD heb afgerond geloof je mijn wiskundige kennis dan wel?
Het scheelt al de helft als je een zin begint met hoofdletters.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:52 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
ik zal mijn nederlands beteren hopelijk kunnen we dit snel oplossen
Wat is dat nu voor antwoord??????quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je ook de tijd meegenomen die je nu kwijt was met het bezoeken van de winkel en het aanhoren van het verkooppraatje? Voor hetzelfde geld had je in die tijd een tientje verdient bij de McDonalds door hamburgers te flippen
Ik zal mijn nederlands beteren hopelijk kunnen we dit snel oplossenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:53 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Het scheelt al de helft als je een zin begint met hoofdletters.
Gewoon een normale en hij heeft nog gelijk ook. Krijg er alleen wel honger vanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:54 schreef Pallas-Athene het volgende:
Wat is dat nu voor antwoord??????
Zieltjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:54 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Ik zal mijn nederlands beteren hopelijk kunnen we dit snel oplossen
Zo had ik het nog niet bekeken....je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gewoon een normale en hij heeft nog gelijk ook. Krijg er alleen wel honger van
Ik had toevallig pauze van het hamburger flippen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je ook de tijd meegenomen die je nu kwijt was met het bezoeken van de winkel en het aanhoren van het verkooppraatje? Voor hetzelfde geld had je in die tijd een tientje verdient bij de McDonalds door hamburgers te flippen
En dat zeg jij die hier dag en nacht zit?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:55 schreef muhahaha het volgende:
Pallas is werkeloos? Tijd is geld jeweettoch
En wij alles missen? Ik kom hier toch niet om te zien dat iedereen kusjekroel doet met elkaarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:54 schreef muhahaha het volgende:
Hey de ruzie is voorbij en tenzij ze goedmaakkusjes doen is pm/dm toch toereikend?
Ik voel me aangevallen boehoequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:56 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
En dat zeg jij die hier dag en nacht zit?
Ik kom júist voor dat laatstequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En wij alles missen? Ik kom hier toch niet om te zien dat iedereen kusjekroel doet met elkaar
Grote meid.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:56 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
ik beter mij al ik zal de andere helft posten op mijn blog
Heb je nu ookal wat tegen homo's? Begin je steeds beter te leren kenen. Wij dan kusjekroel?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan heeft hij dus een punt. Kun je prima aan werken hoor. Gewoon uitloggen
[..]
Homo
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:58 schreef muhahaha het volgende:
Uitloggen? Je stopt toch ook niet met ademen
Ik heb even gekeken en Pallas heeft gemiddeld meer posts dan ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |