Niks tegen homo's wel tegen mensen die zich zo gedragen. Nee, ik hou niet van kusjekroel doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:59 schreef astie het volgende:
Heb je nu ookal wat tegen homo's? Begin je steeds beter te leren kenen. Wij dan kusjekroel?
Word opstarten kostte me 2 seconde extraquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Terwijl je normaal de beste ninja-editer bent
Kijk daar hou ik van, gelijk liefdeloos batsen. Misschien wordt ik dan toch nog voor mijn 27e ontmaagd!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niks tegen homo's wel tegen mensen die zich zo gedragen. Nee, ik hou niet van kusjekroel doen
Misschien kun je Danny vragen of hij een spellingscheck wil inbouwen in FOK! Weet je hoeveel ergenis dat zou schelen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:02 schreef muhahaha het volgende:
Word opstarten kostte me 2 seconde extra
Wordt ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:02 schreef astie het volgende:
Kijk daar hou ik van, gelijk liefdeloos batsen. Misschien wordt ik dan toch nog voor mijn 27e ontmaagd!![]()
Het zou ook direct merkbaar zijn aan het aantal *verbeter* postsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Misschien kun je Danny vragen of hij een spellingscheck wil inbouwen in FOK! Weet je hoeveel ergenis dat zou schelen?
tsss maar hij zijn verkoopquotum niet en ik heb geld bespaard! Seks is voor mietjes. Geld tellen en stapeltjes maken is voor echte mannenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:03 schreef muhahaha het volgende:
En dan te bedenken dat die verkoper elke avond een ander smatje ligt aan te duwen. Wie faalt hier nou
Taalnazi.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wordt ik![]()
Denk dat je als maagd het graf ingaat
ja iedereen maakt fouten he. maar ze heeft het mij allang vergeven.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:06 schreef muhahaha het volgende:
Kun je je bedenken dat astie nog geen 30m geleden dacht dat Cactus een man was
Ik ben blij dat je eindelijk accepteert dat ik een vrouw ben. Voor de rest verwijs ik je graag naar de achterste plaats in de rij mannen die mij als ideale vrouw zienquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:05 schreef astie het volgende:
Taalnazi.
ik hou wel van duitsers. Je begint er steeds meer uit te zien als mijn ideale vrouw.
Als je mij ziet zet je mij gelijk op de 1e plaats.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je eindelijk accepteert dat ik een vrouw ben. Voor de rest verwijs ik je graag naar de achterste plaats in de rij mannen die mij als ideale vrouw zien
Ik denk dat hij teveel naar zijn WoW-char kijkt en denkt dat hij dat isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:11 schreef muhahaha het volgende:
27 jarige maagd die zich een stud waant. Wat klopt hier niet.
Begrijpend lezen blijft moeilijk he. VOOR mijn 27e. Dodo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:11 schreef muhahaha het volgende:
27 jarige maagd die zich een stud waant. Wat klopt hier niet.
WoW is voor pussy's. Echte mannen spelen Starcraft 2.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij teveel naar zijn WoW-char kijkt en denkt dat hij dat is
Ow je hebt gelijk, mijn welgemeende excuses.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:12 schreef astie het volgende:
[..]
Begrijpend lezen blijft moeilijk he. VOOR mijn 27e. Dodo.
Daarnaast bewaar ik mijn grootste geheim voor de ware vrouw die ik nu gevonden heb.
Same differencequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:12 schreef astie het volgende:
WoW is voor pussy's. Echte mannen spelen Starcraft 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |