Ja, maar jullie wisten dat ik eraan kwam, volgens mij... het valt wel op namelijk, dat altijd als ik een dag hard aan het werk ben, het hier ineens sneller gaat dan andersquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat was voordat jij er was, mallie
Dat spreken we inderdaad altijd van tevoren afquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar jullie wisten dat ik eraan kwam, volgens mij... het valt wel op namelijk, dat altijd als ik een dag hard aan het werk ben, het hier ineens sneller gaat dan anders.
Moet je toch wat rustiger aankomen in het topic, nu horen wij je aankomen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar jullie wisten dat ik eraan kwam, volgens mij... het valt wel op namelijk, dat altijd als ik een dag hard aan het werk ben, het hier ineens sneller gaat dan anders.
Omdat ie het anders niet bij kan houden hè?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat spreken we inderdaad altijd van tevoren af
En omdat anders zijn wereldbeeld verstoord wordtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat ie het anders niet bij kan houden hè?
...wordt?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En omdat anders zijn wereldbeeld verstoord wordt
woordt!quote:
is toch ook met dt?quote:
Ik wist niet dat je dat aan Hoelang moest vragenquote:Hoelang kan ik een uitkering krijgen?
hij bedoelt dat het al verstoord is, denk ikquote:
Ah, zo... sorry zit in de review modus...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij bedoelt dat het al verstoord is, denk ik
U riep mij?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je dat aan Hoelang moest vragen
quote:
Ja, maar jouw antwoord is twee meterquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar jouw antwoord is twee meter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |