Dat klinkt als een goede meet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:48 schreef Vork het volgende:
Ik sla vanzelfsprekend over. Als het thema van een volgende ontmoeting bier bevat, dan wordt het weer interessant.
Ach welnee, gewoon gezellig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:38 schreef _Loki het volgende:
Ik wil ook meeee. Want sushi
Maar ik voel me dan zo awkward.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:48 schreef Vork het volgende:
Ik sla vanzelfsprekend over. Als het thema van een volgende ontmoeting bier bevat, dan wordt het weer interessant.
Je bent een jaar jonger dan ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:33 schreef _Loki het volgende:
[..]
Maar, net zoals voorgaande keer, ik voel me zo jong.
Bij deze.quote:
ik snap wel wat je bedoelt. maar dat is altijd maar even. Na een tijdje komt iedereen los en is het gezellig of niet en dan doen we het nooit meerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:38 schreef _Loki het volgende:
Ik wil ook meeee. Want sushi
Maar ik voel me dan zo awkward.
Zat je er onder dan?quote:
Ah. toevallig, ik sta net op het punt om er een kijkje te gaan nemen. Inderdaad voor koffie en bier.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:00 schreef voodoolady het volgende:
Vanavond bij sugar hill gegeten. Was op zich ok, maar wel een erg beperkte kaart en aardig aan de prijs. ik vind het meer iets voor alleen koffie/bier, al kan je elkaar niet goed verstaan door de harde muziek.
Introductie gehad.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 07:01 schreef voodoolady het volgende:
Volgens mij is alles vertraagd. Maar wel gratis muffins.
rijdt het nou wel of niet normaal?quote:Op maandag 29 augustus 2011 07:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Hoera!!
En alles rijdt ook weer normaal, lijkt het
Normale vertrektijden, maar wel veel vertraagd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 07:55 schreef Vork het volgende:
[..]
[..]
rijdt het nou wel of niet normaal?
Om 6 uur ging alles nog prima op tijd in ieder geval. De oude, normale treintijden zijn voor mijn nu wel iets minder gunstig. Ik wil mijn 6 minuten extra slaap terug!
Spoor 10quote:Op maandag 29 augustus 2011 07:59 schreef Vork het volgende:
Maar ik heb ook geen enkele gratis muffin gezien
Ik ook niet. Maar da's misschien maar beter ookquote:Op maandag 29 augustus 2011 07:59 schreef Vork het volgende:
Maar ik heb ook geen enkele gratis muffin gezien
ik was op spoor 10!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:01 schreef Vork het volgende:
[..]
ik was op spoor 10!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Ik ook jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 07:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb afgelopen juli een aantal keer m'n pantoffels aangehad... In JULI ...
quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:01 schreef Vork het volgende:
[..]
ik was op spoor 10!Om kwart voor 7 was alles nog normaal idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werd net wakkergemaakt op Ede dat ik er maar beter uitkonquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Kom jij ook zo in de trein Pico? Die van 17:45 uur rijdt tot Ededus we stranden daar even voor een kwartiertje
Lachen dusquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:24 schreef RoW_0 het volgende:
Ik loop stage bij EW. Dus ik zie alles bij CS ja. Ziet er niet 'uut.
Sterkte!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Het is alweer voorbij schijntniet dat ik weghoef vandaag, ik word straks te grazen genomen door de kaakchirurg...
Dank, ik ben inmiddels weer terug, en compleet knock out... 2 kiezen armer en een open antrum rijker... Da's een gat in m'n kaak, en er is nu dus een opening tussen m'n kaak- en mondholte. En dat is niet goed, ontstekingsgevaar en zulks...quote:
Whisky!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:06 schreef donroyco het volgende:
Genoeg bier drinken. Alcohol ontsmet.
Ja, de kaakchirurg heef het weer gehecht, maar dat is eigenlijk niet meer dan een flapje tandvlees over dat gat. Het kan met teveel druk weer openspringen, denk aan bij niezen en zoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:25 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Whisky!
Maarre dat is niet goed toch? Moeten ze dat niet dicht maken? Heb je pijnstillers gekregen?
Naarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, de kaakchirurg heef het weer gehecht, maar dat is eigenlijk niet meer dan een flapje tandvlees over dat gat. Het kan met teveel druk weer openspringen, denk aan bij niezen en zopijnstillers en antibiotica heb ik gelukkig wel
quote:
Beterschap!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, de kaakchirurg heef het weer gehecht, maar dat is eigenlijk niet meer dan een flapje tandvlees over dat gat. Het kan met teveel druk weer openspringen, denk aan bij niezen en zopijnstillers en antibiotica heb ik gelukkig wel
Ben daar gelukkig van afquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Typisch zo'n onderwerp waarvan iedereen wel een nog gruwelijkere variant kan vertellen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:10 schreef Chloroform het volgende:
Ja, is het nou klaar met die tandarts- en verstandskiezenverhalen?!
Jupquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:28 schreef Flodder450 het volgende:
Zit de treinenwinkel op de Steenstraat er nog steeds?
niicequote:
Hihi ik woon daar vlakbijquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:28 schreef Flodder450 het volgende:
Zit de treinenwinkel op de Steenstraat er nog steeds?
Daar kom ik ook twee keer per jaar. En ze hebben altijd precies wat ik nodig hebquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:45 schreef tomaat52 het volgende:
Vandaag nog ff naar Radio Piet geweest.
Wat een bazen.quote:Op donderdag 1 september 2011 05:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar kom ik ook twee keer per jaar. En ze hebben altijd precies wat ik nodig heb
"Rot een eind op met je skateboard..."quote:Op donderdag 1 september 2011 12:33 schreef DutchErrorist het volgende:
Hehe ben al 4 keer aangesproken door mensen op mijn longboardGrappig eigenlijk
Nee meer zo HEUY EEN LONGBOARD!! (ergens uit een raam bij de steenstraat) en iemand bij de Wall of Fame enzoquote:Op donderdag 1 september 2011 12:34 schreef donroyco het volgende:
[..]
"Rot een eind op met je skateboard..."
Nicequote:Op donderdag 1 september 2011 12:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee meer zo HEUY EEN LONGBOARD!! (ergens uit een raam bij de steenstraat) en iemand bij de Wall of Fame enzo
Wat ik gisteren op het station aantrof verbaasde me echt gigantisch.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:33 schreef DutchErrorist het volgende:
Hehe ben al 4 keer aangesproken door mensen op mijn longboardGrappig eigenlijk
Pokemon roleplay?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:13 schreef donroyco het volgende:
Weet iemand waar ik goedkoop een rode truckerspet kan kopen?
[ afbeelding ]
quote:
_Loki heeft er precies zo één.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit.
quote:Op donderdag 1 september 2011 14:16 schreef Façade het volgende:
[..]
_Loki heeft er precies zo één.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |