Hi Babequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:59 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!!
Toffe vakantieplannen Priemke!
IK ZIE EEN NAGELLAKMEET DAAR!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:58 schreef PriemGirl het volgende:
Ja 3 dagen in sequoia lodge hotel incl ontbijt![]()
[ afbeelding ]
Hier zaten we ook toen ik 19 werd (heb ik toen cadeau gekregen van vriendlief) en je zit maar op 5 minuten lopen van het park
Ik stem voor !!!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IK ZIE EEN NAGELLAKMEET DAAR!
* Sharana_LV wilt ook op vakantie
Hahaha!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hi Babe
Ja blij dat vriendlief eindelijk heeft kunnen beslissen ("We gaan naar Turkijke.. Nee ok we gaan naar Toscane... Nee ok dan zuid-Frankrijk... Hmm nee.. Spanje dan?" Make up your mind damnit)
Dus dan maar 2 vakanties
Denk niet dat ie er gelukkig van zal wordenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jippieeee
Zit jedaar tussen een groep meiden met veel te veel nagellak op zijn vakantie
Ik geef er ook helemaal niks om waar we naartoe gaan. Vind alles goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahaha!
Gelukkig mag ik altijd kiezen hierHet zal
aan d'r reet roesten waar we heen gaan, als we maar samen gaan. En dan ga ik 1 avondje achter de laptop zitten en boek ik een verkansie. Heerlijk makkelijk
Maar 2 vakanties is ook wel weer heel tof!
Ik was vannacht rete bang met dat onweerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:30 schreef Lindytje het volgende:
OMG! Vette onweer!!
I haz a little scared
Whihihihiquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik was vannacht rete bang met dat onweer
Ben letterlijk helemaal onder de dekens gekropen(Wat een held ben ik ook
)
Hier is het inmiddels al weer droogquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:18 schreef Sharana_LV het volgende:
oh hier begint het nu ook volgens mij
dit .. bijna geen swatches te vnidenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
ja, gisteren idd, maar ik wil eerst goeie swatches
Die kan pas tussen 1 en 3 langskomen dusja... We blijven der maar paracetamol geven...quote:
Ja hier ook, wtfquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
het is hier gewoon echt stikdonker. Foto volgt
awww, niet doen hoor! Kan je niks gebeurenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:23 schreef PriemGirl het volgende:
Wtf dit is echt niet normaal man *is echt retebang*
Pand bestaat praktisch alleen maar uit ramenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
awww, niet doen hoor! Kan je niks gebeuren
GEwoon van genieten vanuit je warme kantoor
Goed weer en goeie locatie om foto`s te makenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pand bestaat praktisch alleen maar uit ramen![]()
Ik zie het gewoon overal flitsen
Blergh....
Straks wordt het groen...quote:
Jeetje dico, niemand die even met de auto haar naar de dok kan brengen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Die kan pas tussen 1 en 3 langskomen dusja... We blijven der maar paracetamol geven...
Hier net ook zo keihard aan het regenen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
armageddon!!!
13 cm regen per minuut!
ik kan de overkant van de straat niet meer zien
Zó donker was het hier geloof ik niet... maar dat weet ik niet goed, want ik lig nog op bed met de laptopquote:
Bwhehehehehehequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:47 schreef Sharana_LV het volgende:
al die mensen bij de ramen trouwensen dan zeggen dat ambtenaren niet werken
Zo stonden wij dus ook (alleen stond ik achter mijn collega toen het los gingquote:
Ze is ook zo vreselijk enthousiastquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:50 schreef Lindytje het volgende:
http://www.youtube.com/user/DollishCake#p/a/u/0/NB91fvBMDPA
Jaaaaaaa, weer een nieuwe dollishcake-video
ja het was hier wel even van wtf enzoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:47 schreef Sharana_LV het volgende:
al die mensen bij de ramen trouwensen dan zeggen dat ambtenaren niet werken
Mijn dag is weer goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ze is ook zo vreselijk enthousiast![]()
Oyeahquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:50 schreef Lindytje het volgende:
ja joh zou ik ook hebben hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja het was hier wel even van wtf enzo
en dan nog vertellen met wie ze is gaan shoppen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:55 schreef Lindytje het volgende:
Prachtige ooglook trouwensGroen en roze, perfecte combi!
Whihihihihi!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
en dan nog vertellen met wie ze is gaan shoppen.
O ja Claudia, die ken ik wel![]()
wss allergisch voor shampoo, daarom mag ze ook geen make-up eigenlijk (ja, ik lees d'r tweets ookquote:
OMG!! Ik ga haar ook followen op twitterquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wss allergisch voor shampoo, daarom mag ze ook geen make-up eigenlijk (ja, ik lees d'r tweets ook)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:58 schreef Mirjam het volgende:
oh my.
ik durf het bijna niet te vragen, wil niemand beledigen, maarDat is iets dat ik me al heel lang af vraag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatst had ze d'r rijbewijs gehaald... dat snapte ik echt niet
Don't come closer, I might hurt you
Ik snap uberhaupt niet dat je zo'n filmpje maaktquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:00 schreef Diconnected het volgende:
Ik snap ook niet dat je nog op deze leeftijd nog helemaal into Hello Kitty en verwanten bent
Jaaaaaa, idd!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:02 schreef PriemGirl het volgende:
Ze zegt ook vaak 'weet niet of jullie het kunnen zien'; waarbij ik voortdurend denk: JA IK ZIE DIE VRESELIJK AFGEBLADERDE NAGELLAK VOORAL![]()
Dat was mijn eerste gedachte ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:02 schreef PriemGirl het volgende:
Ze zegt ook vaak 'weet niet of jullie het kunnen zien'; waarbij ik voortdurend denk: JA IK ZIE DIE VRESELIJK AFGEBLADERDE NAGELLAK VOORAL![]()
ja daar hebben we al een heel topic over vol geouwehoerd, idd vooral die lintjesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:05 schreef PriemGirl het volgende:
Woot. Ik heb heul dat 'whats in my bag' (whats) filmpje gemist
![]()
DOE DIE LINTJES IN JE SHIRT !!!
Bwhahahahahahahha!!!! De whats in my bagquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:05 schreef PriemGirl het volgende:
Woot. Ik heb heul dat 'whats in my bag' (whats) filmpje gemist
![]()
DOE DIE LINTJES IN JE SHIRT !!!
Het is de moeite waardquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:06 schreef Sharana_LV het volgende:
moet ik dat mens 12 minuten aanhoren!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ja!! Helemaal afkijken moet je mquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:06 schreef Sharana_LV het volgende:
moet ik dat mens 12 minuten aanhoren!!!!
ja die heb ik toen nog helemaal gekloond, bleek ie het geluif niet te hebben opgenomenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhahahahahahahha!!!! De whats in my bag
Die was ook episch!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja die heb ik toen nog helemaal gekloond, bleek ie het geluif niet te hebben opgenomen
Ja die was leuk, zelfs zonder geluid alquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja die heb ik toen nog helemaal gekloond, bleek ie het geluif niet te hebben opgenomen
Jaaaaa... bwhahahahha!!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JEWEETTOG!!!!!! misschien vraagt iemand dr ooit wel voor advies enzeuquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:11 schreef PriemGirl het volgende:
ZIJ HEEFT VISITEKAARTJES???1!!!!??/ WHYYYY
Stiekem wil ik haar handtekeningquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JEWEETTOG!!!!!! misschien vraagt iemand dr ooit wel voor advies enzeu
Dat je groen en roze goed kan combinerenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JEWEETTOG!!!!!! misschien vraagt iemand dr ooit wel voor advies enzeu
Kan wel, maar niet op die manier!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
groen en roze kan je prima combineren trouwens
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:58 schreef Mirjam het volgende:
oh my.
ik durf het bijna niet te vragen, wil niemand beledigen, maarNou, daar twijfel ik over... best sneu dat ze zich zo te kijk zet......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mister_d: 'Goh, volgens mij is het de zus van een oud-klasgenoot van je'.... toen kwam ik helemaal niet meer bij![]()
Oh, onze lokale parfumerie verkoopt ook gewoon Essie.
ja, 't is wel minder heftig, maar nog steeds niet veel soepsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:41 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ wordt het daar al wat minder?
hier zijn de lichten ondertussen ook aan, maar het regen is al grotendeels gestopt
what has been seen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:50 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb helemaal niks meegekregen. Hier komt nooit onweerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:18 schreef Sharana_LV het volgende:
oh hier begint het nu ook volgens mij
Nooooooozquote:
lagere resolutie pakken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:16 schreef Lindytje het volgende:
Is er een snellere manier van video's uploaden dan youtube?? Nu gaat het 400 (!!!!!!) minuten duren, voor een filmpje van 5 min
Gaaf!quote:
als je hem in hoge resolutie opneemt is je bestand heel groot, dus duurt het ook lang om hem te uploaden .. dus of volgende keer in lagere resolutie je filmpje maken waardoor het bestand kleiner blijft of hem nu comprimeren zodat hij kleiner wordt en dan uploadenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:23 schreef Lindytje het volgende:
Kan dat ook als ik m al heb opgenomen?
Ik ben zo'n kneus
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als je hem in hoge resolutie opneemt is je bestand heel groot, dus duurt het ook lang om hem te uploaden .. dus of volgende keer in lagere resolutie je filmpje maken waardoor het bestand kleiner blijft of hem nu comprimeren zodat hij kleiner wordt en dan uploaden
Hier wel af en toequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gaaf!
Hier onweert het nooit goed.
topquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ben hem nu volgens mij kleiner aan het maken via movie-maker
Ik ga maar een paar jaar in die hoek wonen denk ik.quote:
Kun je nog beter in EHV gaan wonen, meestal komt hier net de buitenkant van die buien langs, het grote rode gebied trekt meestal daar overquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga maar een paar jaar in die hoek wonen denk ik.
Valt voor mij ook onder "die hoek".quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kun je nog beter in EHV gaan wonen, meestal komt hier net de buitenkant van die buien langs, het grote rode gebied trekt meestal daar over
Zielige mamaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:49 schreef Diconnected het volgende:
Dokter is geweest, ze heeft dus wondroos en daar is ze dus zo verschrikkelijk ziek vanbroer is nu boodschappen doen en straks medicijnen halen. Hopelijk gaat het dan snel over
Bah wondroos is zeker vervelend zegquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:49 schreef Diconnected het volgende:
Dokter is geweest, ze heeft dus wondroos en daar is ze dus zo verschrikkelijk ziek vanbroer is nu boodschappen doen en straks medicijnen halen. Hopelijk gaat het dan snel over
Ik moest zoooo hard mijn best doen om niet te lachen om mezelfquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Bwhahahaah en dat emotieloze gezicht man
ROFLLLLLLLquote:
hij is erg leukquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik moest zoooo hard mijn best doen om niet te lachen om mezelf
Maar natuurlijk. Ik zal een mooie review over de pindakaas schrijvenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Prachtige look ook. Wil je een tutorial doen??? En en en een review van de pindakaas???
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Ik zal een mooie review over de pindakaas schrijven
Crap, ik was het vergeten.quote:
Ja, ik werd al helemaal opgewonden toen ik het lasquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
even verder lachen, kennen jullie dezen goeien topique al?
Nieuwe trend?: wijdbeens zonnebaden!![]()
![]()
OMG!! Dat is echt een beetje om te huilenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
even verder lachen, kennen jullie dezen goeien topique al?
Nieuwe trend?: wijdbeens zonnebaden!![]()
![]()
Nen echte must have.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:50 schreef Lindytje het volgende:
Pindakaas Revieuw
Dit is de pot die ik heb gekocht:
[ afbeelding ]
Hij is van Calvé, zonder nootjes
[ afbeelding ]
Zoals je kan zien is hij heel lekker. Ik heb de bodem al geraakt.
Hier is een swatch:
[ afbeelding ]
Hij is goed gepigmenteerd, maar hij is wel een beetje vettig.
Ik ben heel tevreden over de pindakaas, hij krijgt van mij een 8.
Tot de volgende revieuw
Ja, ik raadt het iedereen aan om te kopen voor z'n eigen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nen echte must have.![]()
En wtf over dat zonnen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik wacht met smart op de tampon revieuw
Miste Dikkie wel in het filmpjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:08 schreef Lindytje het volgende:
Sien trouwens in het filmpje... die ligt er echt bij alsof ze dood is, zag ik later
Die revieuw moet ik helaas skippen, ik ben net ongesteld geweest en ik heb de gebruikte niet bewaardquote:
dan krab je je vagina toch gewoon ff openquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die revieuw moet ik helaas skippen, ik ben net ongesteld geweest en ik heb de gebruikte niet bewaard
Ohja, tuurlijk!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan krab je je vagina toch gewoon ff open
Die lag onder tafel, kreeg ik niet in beeld met de laptopquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Miste Dikkie wel in het filmpje
oh, do share!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:14 schreef Lindytje het volgende:
Oh my, ik had ineens een idee, maar dat is echt te ranzig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Hij is bijna leeg zie ik, ga je de wiefil ook kopeh?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:50 schreef Lindytje het volgende:
Pindakaas Revieuw
Dit is de pot die ik heb gekocht:
[ afbeelding ]
Hij is van Calvé, zonder nootjes
[ afbeelding ]
Zoals je kan zien is hij heel lekker. Ik heb de bodem al geraakt.
Hier is een swatch:
[ afbeelding ]
Hij is goed gepigmenteerd, maar hij is wel een beetje vettig.
Ik ben heel tevreden over de pindakaas, hij krijgt van mij een 8.
Tot de volgende revieuw
Ja, uiteraardquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hij is bijna leeg zie ik, ga je de wiefil ook kopeh?
Als visagiste heb je leuke spulletjes in huis, zoals ook:quote:
Nou, dat viel mij ook niks tegen. Water en nepbloed deden de trickquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik vond het een uiterst geloofwaardig plaatje
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Tranen in mijn ogen (en op m'n wangetjes).
Lin, ik vind je ge-wel-dig.
Zit nu pas het filmpje te kijken. "Toen moest ik helemaal terug. Voor melk." En dan met die wc-rol. "Helemaal op."quote:
Hahahahaha!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zo, filmpje is gefaved. Mocht ik me nog weer eens vervelen ofzo.
Maar echt hoor, die pindakaas-swatch! Ik kwam niet meer bij!
Tja, of de keukenrol pakken. Dat is gewoon heel groot wc-papier.
Zeg, ze heeft een katje, samen met haar vriend. Het arme beest.
Arme poezel indeed.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahahahaha!!
Ja, echt zielig... zou ze ook altijd zo zeikerig tegen die kat praten? Arme poezel...
En serieus: hoe komt zij aan geld?? Ik snap het echt niet
Maar dat is goed voor mijn zelfvertrouwen, als dat al een rijbewijs heeft, dan moet het mij helemaal lukken.quote:
Oh, dat zou het ook kunnen zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:12 schreef Lindytje het volgende:
Ik wil haar geheim weten
Zou ze een vette erfenis gehad hebben van opa of oma ofzo?
Ooh, daar maak ik me ook geen zorgen over. Alleen vind ik dat soort idioten wel een mooie rechtvaardiging om me daar niet te veel zorgen over te maken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:21 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb ook geen rijke oma
Maar IJs, jij gaat je rijbewijs echt wel halen hoor
waarom doe je het dan niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
ik baal zo dat ik met mijn rijbewijs al zo lang niet gereden heb
Mijn oma was ook niet rijk. Alleen mijn opa had toevallig een koophuis, dus dat tikt dan snel aan, want de hypotheek was ook al gedeeltelijk afgelost. En door aandelen oid was er best wat spaargeld.quote:
Mja, opoe had een huurhuis en ze heeft (gelukkig) nog even genoten van d'r geld toen het kon.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn oma was ook niet rijk. Alleen mijn opa had toevallig een koophuis, dus dat tikt dan snel aan, want de hypotheek was ook al gedeeltelijk afgelost. En door aandelen oid was er best wat spaargeld.
Maar had liever m'n opa nog gehad natuurlijk, tegenover een toekomstige erfenis.
Logisch, dat je liever je opa nog had gehaddquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn oma was ook niet rijk. Alleen mijn opa had toevallig een koophuis, dus dat tikt dan snel aan, want de hypotheek was ook al gedeeltelijk afgelost. En door aandelen oid was er best wat spaargeld.
Maar had liever m'n opa nog gehad natuurlijk, tegenover een toekomstige erfenis.
Dat wel jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ooh, daar maak ik me ook geen zorgen over. Alleen vind ik dat soort idioten wel een mooie rechtvaardiging om me daar niet te veel zorgen over te maken.
En ze zijn beiden al een tijdje dood, dus dan grapt het wat makkelijker.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, opoe had een huurhuis en ze heeft (gelukkig) nog even genoten van d'r geld toen het kon.(Opa was een kniert, dus mja.
)
Mijn oma had een huurhuis en zat daarna in een verzorginstehuis. Die had best wat gespaard trouwens, maar geen uitvaartverzekering dus dat spaargeld is alweer bijna op.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, opoe had een huurhuis en ze heeft (gelukkig) nog even genoten van d'r geld toen het kon.(Opa was een kniert, dus mja.
)
Al wil ik nog steeds een keer aan m'n overbuurjongen vragen waar hij z'n pakjes boter koopt. Die rijdt écht slecht.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En ze zijn beiden al een tijdje dood, dus dan grapt het wat makkelijker.
Zonder uitvaarverzekering gaat het inderdaad hard. Dat scheelde bij ons toen wel enorm, oma was echt gigantisch oververzekerd. (Op zich ook wel prettig, niet na te hoeven denken of het allemaal wel te betalen valt van de verzekering, maar het gewoon kunnen doen)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn oma had een huurhuis en zat daarna in een verzorginstehuis. Die had best wat gespaard trouwens, maar geen uitvaartverzekering dus dat spaargeld is alweer bijna op.
Fijn dat zaij er iig van heeft kunnen genieten dan, mijn oma spaarde zelfs van d'r AOW nog.
Zo ken ik er ook een paar... echt verschrikkelijk wat je af en toe op de weg tegenkomtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Al wil ik nog steeds een keer aan m'n overbuurjongen vragen waar hij z'n pakjes boter koopt. Die rijdt écht slecht.
Ik had een rijke overgrootmoeder, maar het loeder wat met m'n opa (andere kant van de familie) is getrouwd heeft alles ingepikt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb lekker wel een rijke oma, nenenenenene
Nou en!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb lekker wel een rijke oma, nenenenenene
Of nog eentje hier uit de buurt, had m'n zus aangereden en als verweer dat het onoverzichtelijk was. Ja nee, als het écht onoverzichtelijk was, dan had je niet veel te hard gereden. Op een woonerf.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook een paar... echt verschrikkelijk wat je af en toe op de weg tegenkomt
Op een woonerf ook echt... Knurftquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of nog eentje hier uit de buurt, had m'n zus aangereden en als verweer dat het onoverzichtelijk was. Ja nee, als het écht onoverzichtelijk was, dan had je niet veel te hard gereden. Op een woonerf.
Borrel-ze!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga straks weer meepraten, nu even borrel van studiekring waar ik een bijbaantje heb.
Tot zo!
Hopelijk is 'ie er genoeg van geschrokken. Maar ja, knulletje van 18 met net drie maanden z'n rijbewijs, dus ik denk het niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Op een woonerf ook echt... Knurft
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:09 schreef Lindytje het volgende:
![]()
komt net thuis en die pist bijna in d'r broek door het filmpje en de twee mooie revieuws en jullie reacties
Ga ik ook doen, maar heb weer wat lessen nodig. Dat ga ik doen als alles klaar is met verhuizen enzo.quote:
jaar of 6/7 denk ik en daarvoor niet heel veel ervaring opgedaan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
hoe lang is het dan wel niet geleden bubs? Rijden verleer je niet zzo snel hoor
Van dattum!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Aan de andere kant: als je door een paar lesjes lekkerder achter het stuur zit, vooral doen!
He wat? Wat heb ik? Ik ben er gewoon hoor!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
niks is te ranzig voor SQ en ik heb zoeperzazke en spaceinvaders ook niet gesignaleerd recent
Ik heb geen webcam.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:28 schreef Lindytje het volgende:
Zo, en wie verzorgt morgen het entertainment?
Ik ga wel prutsen ofzo. Ding zal wel steeds omflikkeren, dus creatief met telefoons it is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je mag ook iets opnemen met je telefoon hoor
ik wilde morgen eigenlijk thuis werkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:28 schreef Lindytje het volgende:
Zo, en wie verzorgt morgen het entertainment?
Topquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wilde morgen eigenlijk thuis werken
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga wel prutsen ofzo. Ding zal wel steeds omflikkeren, dus creatief met telefoons it is.
nee, dat vind ik dan wel weer lafjesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:42 schreef Lindytje het volgende:
Ook zo briljant, al die dingen waar ze revieuws over belooft, die komen nooit in een revieuw!
Deemin is het he! De m en de n ook nog omgedraaidquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:39 schreef Stormqueen het volgende:
De essens Deenim wantud duo eyeshadow
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
vet, er staat nog een shoplog op van Maart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wat voor eentje!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
OEH ze lacht in dit filmpje!
op 3:45 een giechel
Ik schrok een beetje
Don't come closer, I might hurt you![]()
Mag ik even de grammar nazi uithangen?![]()
Het is review, en niet revieuw. Net als in interview.
Thanx
Aids.![]()
bwahahaha dat zag ik dus ook alquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
OEH ze lacht in dit filmpje!
op 3:45 een giechel![]()
Johquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:46 schreef Mss het volgende:
Thanx
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:46 schreef Mss het volgende:
Thanx
disclaimer![]()
En die foto's van die broeken heeft ze me ook nog steeds niet opgestuurd
Allemaal loze beloften, Klaudia!!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:49 schreef Lindytje het volgende:
En die foto's van die broeken heeft ze me ook nog steeds niet opgestuurd
Allemaal loze beloften, Klaudia!!![]()
omg SQ verdero p zit nog een lachje!quote:![]()
Ja, dan kun je m net zo goed verbranden....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:46 schreef Stormqueen het volgende:
goffer, die hoer heeft dezelfde koffer als ik
mensen ik ga hier helemaal stuk![]()
kat vind het niet grappig want als ik moet lachen dan wiebelt hij ;D![]()
Nou, Klaudia: ik heb zeker genoten van het filmpje! En je wil ook graag weten wat ik er van vond: ik vond het een enig, spontaan en hartelijk filmpje. Dankjewel hoor!
TUTORIAL FILMPJE PLX .. over hoe je spullen moet vernietigen als die chick ze ook heeftquote:
stel je voor dat we straks dingen zien die wij ook hebben, dan moeten we dat toch weten!!!![]()
en wat zit er tussen je tanden?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
Whats in my bek-filmpjeO+
Nou, kaaskoekjes!![]()
gooooooodverquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Verdammt noch mal, ze bestaan echt!!
http://www.schutrups.nl/![]()
![]()
disclaimer![]()
DUDEquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Verdammt noch mal, ze bestaan echt!!
http://www.schutrups.nl/![]()
![]()
Weten we ook meteen dat ons aller Klau waarschijnlijk in Exloo woont, als ze schoenen gaat halen bij schutrups
En nu: een peukquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
Whats in my bek-filmpje
Nou, kaaskoekjes!
mijn kat kijkt me aan alsof ik een moron ben omdat ik steeds moet lachenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:59 schreef Lindytje het volgende:
Ik zit hier gewoon te lolleren in mijn eentje![]()
![]()
hehehehe
In dat whats in my bek-filmpje heeft ze een lippenbalsem van de I love collectie van de Douglasj, maar wat voor smaak is het nou?
Ik versta iets van Kokkel ende Cream
op 3:28disclaimer![]()
dude ik weet niet moet ik echt dat filmpje nog een keer kijken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:00 schreef Stormqueen het volgende:
hehehehe
In dat whats in my bek-filmpje heeft ze een lippenbalsem van de I love collectie van de Douglasj, maar wat voor smaak is het nou?
Ik versta iets van Kokkel ende Cream1x was genoeeeeeeeeg
![]()
oh die edit is beter dat scheelt weer 3 minutenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:00 schreef Stormqueen het volgende:
hehehehe
Ik versta iets van Kokkel ende Cream
op 3:28![]()
![]()
Exlooquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:58 schreef Lindytje het volgende:
Weten we ook meteen dat ons aller Klau waarschijnlijk in Exloo woont, als ze schoenen gaat halen bij schutrups
Weet je wat je daar hebt?
KABOUTERLAND111!!!!11!1!disclaimer
Forum Opties Forumhop: Hop naar: