Hi Babequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:59 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!!
Toffe vakantieplannen Priemke!
IK ZIE EEN NAGELLAKMEET DAAR!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:58 schreef PriemGirl het volgende:
Ja 3 dagen in sequoia lodge hotel incl ontbijt![]()
[ afbeelding ]
Hier zaten we ook toen ik 19 werd (heb ik toen cadeau gekregen van vriendlief) en je zit maar op 5 minuten lopen van het park
Ik stem voor !!!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IK ZIE EEN NAGELLAKMEET DAAR!
* Sharana_LV wilt ook op vakantie
Hahaha!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hi Babe
Ja blij dat vriendlief eindelijk heeft kunnen beslissen ("We gaan naar Turkijke.. Nee ok we gaan naar Toscane... Nee ok dan zuid-Frankrijk... Hmm nee.. Spanje dan?" Make up your mind damnit)
Dus dan maar 2 vakanties
Denk niet dat ie er gelukkig van zal wordenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jippieeee
Zit jedaar tussen een groep meiden met veel te veel nagellak op zijn vakantie
Ik geef er ook helemaal niks om waar we naartoe gaan. Vind alles goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahaha!
Gelukkig mag ik altijd kiezen hierHet zal
aan d'r reet roesten waar we heen gaan, als we maar samen gaan. En dan ga ik 1 avondje achter de laptop zitten en boek ik een verkansie. Heerlijk makkelijk
Maar 2 vakanties is ook wel weer heel tof!
Ik was vannacht rete bang met dat onweerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:30 schreef Lindytje het volgende:
OMG! Vette onweer!!
I haz a little scared
Whihihihiquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik was vannacht rete bang met dat onweer
Ben letterlijk helemaal onder de dekens gekropen(Wat een held ben ik ook
)
Hier is het inmiddels al weer droogquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:18 schreef Sharana_LV het volgende:
oh hier begint het nu ook volgens mij
dit .. bijna geen swatches te vnidenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
ja, gisteren idd, maar ik wil eerst goeie swatches
Die kan pas tussen 1 en 3 langskomen dusja... We blijven der maar paracetamol geven...quote:
Ja hier ook, wtfquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
het is hier gewoon echt stikdonker. Foto volgt
awww, niet doen hoor! Kan je niks gebeurenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:23 schreef PriemGirl het volgende:
Wtf dit is echt niet normaal man *is echt retebang*
Pand bestaat praktisch alleen maar uit ramenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
awww, niet doen hoor! Kan je niks gebeuren
GEwoon van genieten vanuit je warme kantoor
Goed weer en goeie locatie om foto`s te makenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pand bestaat praktisch alleen maar uit ramen![]()
Ik zie het gewoon overal flitsen
Blergh....
Straks wordt het groen...quote:
Jeetje dico, niemand die even met de auto haar naar de dok kan brengen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Die kan pas tussen 1 en 3 langskomen dusja... We blijven der maar paracetamol geven...
Hier net ook zo keihard aan het regenen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
armageddon!!!
13 cm regen per minuut!
ik kan de overkant van de straat niet meer zien
Zó donker was het hier geloof ik niet... maar dat weet ik niet goed, want ik lig nog op bed met de laptopquote:
Bwhehehehehehequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:47 schreef Sharana_LV het volgende:
al die mensen bij de ramen trouwensen dan zeggen dat ambtenaren niet werken
Zo stonden wij dus ook (alleen stond ik achter mijn collega toen het los gingquote:
Ze is ook zo vreselijk enthousiastquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:50 schreef Lindytje het volgende:
http://www.youtube.com/user/DollishCake#p/a/u/0/NB91fvBMDPA
Jaaaaaaa, weer een nieuwe dollishcake-video
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |