abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 16:53:54 #101
332810 Sloeber94
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_101257194
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 15:53 schreef SomePerson het volgende:

[..]

Sommige wel.
Inderdaad, sommige wel. Er zullen ook vast een paar huppelnichtjes zijn, maar ze zijn het Allemaal! Dat is toch raar? Niemand gedraagd zich hetzelfde in een bepaalde groep, behalve homo's.
pi_101259856
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 16:53 schreef Sloeber94 het volgende:

[..]

Inderdaad, sommige wel. Er zullen ook vast een paar huppelnichtjes zijn, maar ze zijn het Allemaal! Dat is toch raar? Niemand gedraagd zich hetzelfde in een bepaalde groep, behalve homo's.
:')
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 18:55:59 #103
332810 Sloeber94
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_101261597
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 18:11 schreef SomePerson het volgende:

[..]

:')
Ga dan ook wat meer uitleggen waarom je dat dan :') vindt.
pi_101263128
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 18:55 schreef Sloeber94 het volgende:

[..]

Ga dan ook wat meer uitleggen waarom je dat dan :') vindt.
Omdat bijvoorbeeld niet alle homo's hetzelfde zijn :) Bijna niemand weet dat ik homo ben.

Ik snap ook niet waarom je zegt dat er een paar nichten zijn, en dan zegt dat iedereen het is :?
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 20:09:25 #105
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_101264380
"Statistically, only 15% of men are over 7 inches, and only 3% are over 8 inches. Interesting enough, researchers found that the average gay man’s penis is a third of an inch bigger than that of a heterosexual male."

Ah, de verklaring. Hetero's zijn gewoon jaloers.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 20:39:18 #106
332810 Sloeber94
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_101265596
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 19:36 schreef SomePerson het volgende:

[..]

Omdat bijvoorbeeld niet alle homo's hetzelfde zijn :) Bijna niemand weet dat ik homo ben.

Ik snap ook niet waarom je zegt dat er een paar nichten zijn, en dan zegt dat iedereen het is :?
Nou niet helemaal secuur nee, ik bedoelde dan het merendeel.
pi_101266188
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 20:39 schreef Sloeber94 het volgende:

[..]

Klopt ook niet.

Het feit dat ze je opvallen wil niet zeggen dat degenen die niet opvallen (juist door hun nornale gedrag zie je ze niet tussen de massa) niet bestaan.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_101273437
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 20:39 schreef Sloeber94 het volgende:

[..]

Dat is een vooroordeel. Hoogstens 15% is wat jij noemt, "nichterig".
pi_101276642
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 16:52 schreef Situasian het volgende:
Geen enkele bevolkingsgoep is zo op de uiterlijk gericht als homo's. En als je niet in de smaak valt, dan wordt je net zo goed gediscrimineerd.
Komt omdat het mannen zijn en mannen zijn erg visueel ingesteld. Daarin verschillen homoseksuele mannen niet van de heteroseksuele mannen. De hele maatschappij is erg op het uiterlijk gericht, dus het is niet specifiek alleen bij homoseksuelen zo. Lelijke mensen worden in de 'hetero wereld' ook gediscriminieerd.
  zondag 28 augustus 2011 @ 19:59:10 #110
352582 stringfan
man voel je goed zoals je bent
pi_101300899
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 20:09 schreef wonderer het volgende:
"Statistically, only 15% of men are over 7 inches, and only 3% are over 8 inches. Interesting enough, researchers found that the average gay man’s penis is a third of an inch bigger than that of a heterosexual male."

_O-
  maandag 29 augustus 2011 @ 08:47:22 #111
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_101322169
quote:
Homo's zijn zelf zeer intolerant. Het beeld dat men van homo's heeft dat zij vredelievend, zachtaardig en leuk zijn klopt voor geen meter. Geen enkele bevolkingsgoep is zo op de uiterlijk gericht als homo's. En als je niet in de smaak valt, dan wordt je net zo goed gediscrimineerd. Wat ik dus zo gluiperig vind is dat homo's altijd de slachtofferrol spelen.
De zielenpoot bedoel je?

http://www.mijnwoordenboek.nl/synoniemen/zielenpoot
  maandag 29 augustus 2011 @ 08:49:26 #112
342627 tja77
pi_101322184
quote:

Feiten en conclusies ophangen aan iets irrelevants als penislengte, bovendien staat er niks over penisdikte bij, iets dat velen malen belangrijker is voor het genot.
pi_101323454
quote:
Homo's zijn zelf zeer intolerant. Het beeld dat men van homo's heeft dat zij vredelievend, zachtaardig en leuk zijn klopt voor geen meter. Geen enkele bevolkingsgoep is zo op de uiterlijk gericht als homo's. En als je niet in de smaak valt, dan wordt je net zo goed gediscrimineerd. Wat ik dus zo gluiperig vind is dat homo's altijd de slachtofferrol spelen.
Wat jij doet is alle homo's de ''schuld'' geven voor iets wat niet alle homo's doen. Over een lijn scheren heet zoiets.

De vriendelijke en rustige homo's worden daar dus ''slachtoffer'' van. Er zijn best homo's die veel op het uiterlijk letten maar je maakt mij niet wijs dat dat bij hetero's niet zo is. Hetero mannen beoordelen vrouwen in een cafe ook het eerst op het uiterlijk dus doe eens niet zo hypocriet. Dus ja, er zijn homo's die je discrimineren op je uiterlijk, maar dat betreft maar een kleine groep net zoals je die mensen ook hebt bij hetero's. Dus kom maar even met een nieuw argument :)
  maandag 29 augustus 2011 @ 21:02:30 #114
350502 john243
Valt op blondjes
pi_101346418
Alleen al hierom

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schindler's List - Echte Jannen - Snickers - Anouk, I love 'em all
pi_101374732
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 10:11 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Wat jij doet is alle homo's de ''schuld'' geven voor iets wat niet alle homo's doen. Over een lijn scheren heet zoiets.

De vriendelijke en rustige homo's worden daar dus ''slachtoffer'' van. Er zijn best homo's die veel op het uiterlijk letten maar je maakt mij niet wijs dat dat bij hetero's niet zo is. Hetero mannen beoordelen vrouwen in een cafe ook het eerst op het uiterlijk dus doe eens niet zo hypocriet. Dus ja, er zijn homo's die je discrimineren op je uiterlijk, maar dat betreft maar een kleine groep net zoals je die mensen ook hebt bij hetero's. Dus kom maar even met een nieuw argument :)
Homo's, eigenlijk best menselijk.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  donderdag 15 september 2011 @ 06:21:11 #116
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_101966202
quote:
Ja, alles over een kam scheren, is wel makkelijk. Vind je niet?
  donderdag 15 september 2011 @ 11:37:35 #117
342627 tja77
pi_101970962
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 06:21 schreef RobbieBoy het volgende:

[..]

Ja, alles over een kam scheren, is wel makkelijk. Vind je niet?
heel dit topic is een kwestie van over 1 kam scheren. Alsof ALLE homo's door IEDEREEN niet geaccepteert worden.
pi_101973595
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 08:02 schreef tja77 het volgende:
Omdat de meerderheid van het forum van mening is dat homo's in Nederland het slecht hebben, en dat ze door de meerderheid niet worden geaccepteerd, deeltje 4.
kletsverhaal,mensen hebben op zich geen probleem met homo's alleen met die overdreven opzichtigheid die ze vooral tijdens parades ten toonstellen en mensen ermee lastig vallen. :O
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_101973700
quote:
15s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:07 schreef rubje het volgende:

[..]

kletsverhaal,mensen hebben op zich geen probleem met homo's alleen met die overdreven opzichtigheid die ze vooral tijdens parades ten toonstellen en mensen ermee lastig vallen. :O
Mja, ik weet niet of het aan mij ligt maar als ik een probleem met homo's zou hebben zou ik daar ook niet naar zo'n parade gaan staan kijken en me nat laten spuiten door halfnaakte speedo mannen met super soakers terwijl ik het op film zet.

Maar misschien ben ik gek.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_101976023
quote:

Eerste keer dat ik bij deze ga beweren hoe klein mijne wel niet is.
pi_101977322
Ik weet het niet met die homo acceptatie in Nederland. Laatst was er ook weer zo'n onderzoek waaruit bleek dat % procent van de nederlanders zich stoort aan in het openbaar zoenende homo's, en dat het daarom slecht gesteld zou zijn met de homo acceptatie.

Een zelfde soort manier van denken zie ik AlwaysHappy en Joanne35 vs Tja77. Blijkbaar moet je het niet alleen accepteren maar ook nog leuk vinden of goedkeuren.

Die gedachte is een soort van intolerantie op zich. Ik voel me ook niet comfortabel als een homo stel uitgebreid gaat zoenen waar ik bijsta. Maar ze hebben dat recht, en ik zal ze geen strobreed in de weg leggen.

Ook heb ik jarenlang vlak bij een homo ontmoetingsplaats gewoond. Als ik in het bos ging wandelen moest ik mij op het eerste stuk door een moeras van tissues en condooms werken, en werd regelmatig aangesproken door een 50+ man of ik zin had om mee te gaan.

Ik walg van die praktijken. In het openbaar je sexlust zo botvieren, vaak nog omdat je thuis een vrouw hebt die van niets weet, ik vind het hypocriet en goor. Maar ik zal ze geen strobreed in de weg leggen en blijf vriendelijk als ze mij aanzien voor een van hen.

Ik kom ook regelmatig in plaatsen met heel veel orthodox gelovigen. Vind ik ook verschrikkelijk. De manier waarop ze hun kinderen indoctrineren, de vrouwen er als kleurloze zombies bijlopen en de hele geslotenheid van hun cultuur, walgelijk. Maar ik leg ze geen strobreed in de weg.

En waarom? Omdat ik zelf ook de vrijheid wil hebben om me niets aan te trekken van wat een ander van mij of mijn handelswijze vind. Zolang ik daar geen ander mee schaadt, heeft niemand daar iets mee te maken. En ik erken dat als ik zelf dat recht opeis, anderen daar precies even veel recht op hebben.

En tja, dat sommige homo's zich overmatig veel aantrekken van wat anderen van hen vinden, dat is hun eigen probleem. Misschien moet je wat werken aan je zelfacceptatie als je je zelfbeeld zo ophangt aan wat anderen van je vinden.
pi_101978468
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:02 schreef DannyDomGelul het volgende:
Ik weet het niet met die homo acceptatie in Nederland. Laatst was er ook weer zo'n onderzoek waaruit bleek dat % procent van de nederlanders zich stoort aan in het openbaar zoenende homo's, en dat het daarom slecht gesteld zou zijn met de homo acceptatie.

Een zelfde soort manier van denken zie ik AlwaysHappy en Joanne35 vs Tja77. Blijkbaar moet je het niet alleen accepteren maar ook nog leuk vinden of goedkeuren.

Die gedachte is een soort van intolerantie op zich. Ik voel me ook niet comfortabel als een homo stel uitgebreid gaat zoenen waar ik bijsta. Maar ze hebben dat recht, en ik zal ze geen strobreed in de weg leggen.

Ook heb ik jarenlang vlak bij een homo ontmoetingsplaats gewoond. Als ik in het bos ging wandelen moest ik mij op het eerste stuk door een moeras van tissues en condooms werken, en werd regelmatig aangesproken door een 50+ man of ik zin had om mee te gaan.

Ik walg van die praktijken. In het openbaar je sexlust zo botvieren, vaak nog omdat je thuis een vrouw hebt die van niets weet, ik vind het hypocriet en goor. Maar ik zal ze geen strobreed in de weg leggen en blijf vriendelijk als ze mij aanzien voor een van hen.

Ik kom ook regelmatig in plaatsen met heel veel orthodox gelovigen. Vind ik ook verschrikkelijk. De manier waarop ze hun kinderen indoctrineren, de vrouwen er als kleurloze zombies bijlopen en de hele geslotenheid van hun cultuur, walgelijk. Maar ik leg ze geen strobreed in de weg.

En waarom? Omdat ik zelf ook de vrijheid wil hebben om me niets aan te trekken van wat een ander van mij of mijn handelswijze vind. Zolang ik daar geen ander mee schaadt, heeft niemand daar iets mee te maken. En ik erken dat als ik zelf dat recht opeis, anderen daar precies even veel recht op hebben.

En tja, dat sommige homo's zich overmatig veel aantrekken van wat anderen van hen vinden, dat is hun eigen probleem. Misschien moet je wat werken aan je zelfacceptatie als je je zelfbeeld zo ophangt aan wat anderen van je vinden.
Maar dat is nou net het probleem. Je vind het walgelijk. Ja, je zegt er niks van, maar denk je nou echt dat je dan niet uitstraalt dat je er van walgt? Als je het echt accepteert en tolereert dan maakt het je noch warm, noch koud als je 2 homo's elkaar ziet zoenen. Maar je walgt er niet van. Dat doe jij dus wel, en in MIJN mening heb je het dan gewoon niet helemaal geaccepteerd. Is je goed recht, maar ga dan niet roepen dat je er geen problemen mee hebt en dat je zo goed bezig bent omdat je die homo's niet letterlijk in hun gezicht zegt dat je hun praktijken walgelijk vind. Jij noemt homo's hypocriet maar ik zou eerst maar eens in de spiegel kijken.

En je hebt gelijk. Het is verre van netjes wat zulke oude mannen doen maar then again...hetero's doen het net zo goed buitenshuis. Hetero's gaan net zo goed vreemd. Je doet nu net alsof homo's zoveel erger zijn wat dus verre van het geval is. Alleen al dat je dat denkt bewijst maar weer dat je het makkelijk vind om homo's te benadelen waaruit blijkt dat je ze klaarblijkelijk niet volledig hebt geaccepteerd. Nogmaals...dat is prima. Maar ga dan niet doen alsof je moeder Theresa bent omdat je ze nooit zegt hoe walgelijk je ze wel niet vind.

Ik ben homo, maar als ik een hetero koppel zie zoenen ( wat niet mijn smaak is ) walg ik er niet van. Ik vind het fijn voor hen dat ze van elkaar houden en ieder mens heeft het recht dat te tonen ( wat jij tevens niet betwist ). Dus ondanks dat het niet mijn smaak is walg ik er niet van. Ze zijn wie ze zijn en homo's zijn wie zij zijn....

En ja, sommige homo's zijn erg overdreven maar dat recht hebben ze. Je hebt immers ook hetero's die zich zeer laten gelden of die buitenshuis vreemd lopen te gaan of weet ik veel wat. Mensen vinden het zo makkelijk om te zeggen dat homo's zo overdreven zijn, en zo erg, maar dat bewijst alleen maar mijn punt....zo goed is de homo-acceptatie nog steeds niet. Er zit vooruitgang in, maar het is verre van perfect hier voor een homo. Dat is het bijna nergens in de wereld. En voor hetero's is het vaak ook zo makkelijk om te roepen dat het voor homo's zo makkelijk is en dat ze niet moeten zeuren....tja, dan vraag ik me af....hoe weten hetero's in godsnaam hoe het is om homo te zijn?
pi_101979644
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:32 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Maar dat is nou net het probleem. Je vind het walgelijk. Ja, je zegt er niks van, maar denk je nou echt dat je dan niet uitstraalt dat je er van walgt? Als je het echt accepteert en tolereert dan maakt het je noch warm, noch koud als je 2 homo's elkaar ziet zoenen. Maar je walgt er niet van. Dat doe jij dus wel, en in MIJN mening heb je het dan gewoon niet helemaal geaccepteerd. Is je goed recht, maar ga dan niet roepen dat je er geen problemen mee hebt en dat je zo goed bezig bent omdat je die homo's niet letterlijk in hun gezicht zegt dat je hun praktijken walgelijk vind. Jij noemt homo's hypocriet maar ik zou eerst maar eens in de spiegel kijken.
Ik vind zoenende homo's niet walgelijk, ik word er alleen ongemakkelijk van.

quote:
En je hebt gelijk. Het is verre van netjes wat zulke oude mannen doen maar then again...hetero's doen het net zo goed buitenshuis. Hetero's gaan net zo goed vreemd. Je doet nu net alsof homo's zoveel erger zijn wat dus verre van het geval is. Alleen al dat je dat denkt bewijst maar weer dat je het makkelijk vind om homo's te benadelen waaruit blijkt dat je ze klaarblijkelijk niet volledig hebt geaccepteerd. Nogmaals...dat is prima. Maar ga dan niet doen alsof je moeder Theresa bent omdat je ze nooit zegt hoe walgelijk je ze wel niet vind.
Die homo ontmoetingsplekken vind ik inderdaad walgelijk. Hetero's gaan ook vreemd maar ik heb nog nooit gehoord van hetero ontmoetingsplekken of plaatsen waar het op soortgelijke manier gebeurt. Hoerenlopen vind ik ook wansmakelijk, dus ik zie niet waar ik met twee maten zou meten.

quote:
Ik ben homo, maar als ik een hetero koppel zie zoenen ( wat niet mijn smaak is ) walg ik er niet van. Ik vind het fijn voor hen dat ze van elkaar houden en ieder mens heeft het recht dat te tonen ( wat jij tevens niet betwist ). Dus ondanks dat het niet mijn smaak is walg ik er niet van. Ze zijn wie ze zijn en homo's zijn wie zij zijn....
Nogmaals, ik voel me er ongemakkelijk bij, ik walg er niet van.

quote:
En ja, sommige homo's zijn erg overdreven maar dat recht hebben ze. Je hebt immers ook hetero's die zich zeer laten gelden of die buitenshuis vreemd lopen te gaan of weet ik veel wat. Mensen vinden het zo makkelijk om te zeggen dat homo's zo overdreven zijn, en zo erg, maar dat bewijst alleen maar mijn punt....zo goed is de homo-acceptatie nog steeds niet. Er zit vooruitgang in, maar het is verre van perfect hier voor een homo. Dat is het bijna nergens in de wereld. En voor hetero's is het vaak ook zo makkelijk om te roepen dat het voor homo's zo makkelijk is en dat ze niet moeten zeuren....tja, dan vraag ik me af....hoe weten hetero's in godsnaam hoe het is om homo te zijn?
Hoe weten homo's hoe het is om hetero te zijn dan?

Lang verhaal kort: volgens mij ben jij degene die er moeite mee heeft om te accepteren dat sommige mensen homo zijn niet omarmen maar slechts tolereren. In zekere zin ben jij de intolerante in deze; zolang iedereen zich aan de wet houdt en enige sociale waardigheid betracht heb je maar te accepteren dat sommige mensen van je walgen.

Ik zie dat met homo's niet anders als met extreem religieuzen. Ik vind hun ideeen verwerpelijk, zij vinden mijn ideeen verwerpelijk, maar zolang we de directe confrontatie mijden en het erover eens zijn dat we elkaar het recht gunnen om zo te zijn als we zijn, is er niets aan de hand.

Nou maar even een toevoeging voordat ik weer verkeerd gelezen wordt: ik vind homoseksualiteit niet verwerpelijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door DannyDomGelul op 15-09-2011 16:09:50 ]
  donderdag 15 september 2011 @ 16:14:47 #124
342627 tja77
pi_101979925
En daar gaat de eeuwig durende discussie weer.

quote:
Ik zie dat met homo's niet anders als met extreem religieuzen. Ik vind hun ideeen verwerpelijk, zij vinden mijn ideeen verwerpelijk, maar zolang we de directe confrontatie mijden en het erover eens zijn dat we elkaar het recht gunnen om zo te zijn als we zijn, is er niets aan de hand.
Hier ben ik het wel mee eens....
pi_101980135
quote:
Ik zie dat met homo's niet anders als met extreem religieuzen. Ik vind hun ideeen verwerpelijk, zij vinden mijn ideeen verwerpelijk.
Que? :{
Ek vir jou, Suid-Afrika.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')