de klaarblijkelijke nadrukkelijke voorliefde van sommige mannen voor de secundaire genitaliën van de vrouw.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:03 schreef lubje25 het volgende:
Wat betekent dat eigenlijk?
uierfixatie![]()
boxing dayquote:Hoe heet in het engels de tweede kerstdag?
Obviouslyquote:
Zal wel tegenovergestelde zijn van penisnijd oid, maar dat moeten Freud en zijn kornuiten verder maar bepalenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:06 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
de klaarblijkelijke nadrukkelijke voorliefde van sommige mannen voor de secundaire genitaliën van de vrouw.
Geen idee of het woord echt bestaat, het kwam zo in me op
[..]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:10 schreef Wasknijper21 het volgende:
je kunt ook zeggen dat iemand een 'breast man' is. Als tegengestelde van een leg ass man.
Je kunt ook zeggen dat je mij niet zo serieus moet nemen nu, ik loop namelijk wat te klotenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:10 schreef Wasknijper21 het volgende:
je kunt ook zeggen dat iemand een 'breast man' is. Als tegengestelde van een leg man.
same herequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:14 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Je kunt ook zeggen dat je mij niet zo serieus moet nemen nu, ik loop namelijk wat te kloten
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:16 schreef Cobra4 het volgende:
Welke twee striphelden zijn dit?
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
yepquote:
titel + uitvoerendequote:Is there a time for keeping your distance
A time to turn your eyes away
Is there a time for keeping your head down
For getting on with your day
Is there a time for kohl and lipstick
A time for cutting hair
Is there a time for high street shopping
To find the right dress to wear
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AKQ, favoriete topics: taal, geschiedenis, topografie, sport algemeen, klassieke muziek, Rusland, schaken, de knorrepos
Er is een fles wijn uitgeloofd, voor degene die het RIVO een knorrepos bezorgt.
Volgens de spoiler is het U2, maar ik denk dat de tekst wel hetzelfde is als die van de Passengers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |