was dat maar zoquote:
Wat een tyvus gezicht trekt hijquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet spotten met hem, hij heeft een mafia gezicht.
Sinds dat kan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:29 schreef Dimens het volgende:
Sinds wanneer post je pics van mede users OV?
Weg optimismequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:29 schreef Dalando het volgende:
http://lbs.buienradar.nl/verwachting/regen/nederland/?ext=gif
trustenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:30 schreef Zandman030 het volgende:
Weet je wat jullie doen, jullie kijken maar ff. Ik ga slapen.
Ik heb wel meer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:30 schreef speedking het volgende:
[..]
sinds wanneerkan t?heb ook wat foto's van sommigen FOK!kers oke 1.
quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:31 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb een hele map met foto's van FOK!-ers.
Doe jij dat thuisquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:30 schreef Dalando het volgende:
Ik ga fappen, daarna report ik even en dan ga ik slaapie doen.
ben je nu op pc?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:31 schreef coban het volgende:
Klote mobiel internet is kapot.. Kutregen ofzo. Piep piep schelden vloeken.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
honkeytonk is meisje toch?
Nee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
neequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Meer Fok!ersquote:
En dan kom je op Fok? sorry hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wheuuu wat een herrie ineens, lag al te slapen
Meisje toch.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wheuuu wat een herrie ineens, lag al te slapen
Neequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:33 schreef speedking het volgende:
KOM RUNESCAPEN MENSEN, FOK! NEEMT RUNESCAPE OVER
grquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:33 schreef speedking het volgende:
jongens ff rustig aan ik moet naar water cloisette
Mij niet. En speciaal voor deze gelegenheid omdat ik toch flink van de wereld ben op dit moment een foto van mij:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:31 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb een hele map met foto's van FOK!-ers.
Wat moet ik anders om deze tijd dan de nachtbagger lezen ter vermaak tot ik weer kan slapenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En dan kom je op Fok? sorry hoor.
Je zit erin?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:34 schreef Zandman030 het volgende:
[..]
Mij niet. En speciaal voor deze gelegenheid omdat ik toch flink van de wereld ben op dit moment een foto van mij:
[ afbeelding ]
Omdat ik kast ben, jwt
Kom eruit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:34 schreef Zandman030 het volgende:
[..]
Mij niet. En speciaal voor deze gelegenheid omdat ik toch flink van de wereld ben op dit moment een foto van mij:
[ afbeelding ]
Omdat ik kast ben, jwt
mooie tint heb jequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:34 schreef Zandman030 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat ik kast ben, jwt
Poging tot slapen doen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat moet ik anders om deze tijd dan de nachtbagger lezen ter vermaak tot ik weer kan slapen
Nog niks gehoord hier.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat lukt niet met die herrie buiten.
Ja he.quote:
Lik het op en doe alsof er niets gebeurd is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:37 schreef Chloroform het volgende:
Gestoken door een mug, mug doodgeslagen, mijn eigen bloed op de muur.
zei je iets?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:38 schreef speedking het volgende:
biw:) ik zegdoe rustig jullie gaan keihard door...
Sorry heb het nog geprobeerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:38 schreef speedking het volgende:
biw:) ik zegdoe rustig jullie gaan keihard door...
Dat krijg je als je alleen in ONZ en BNW post.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:38 schreef coban het volgende:
Ik ga oprotten. Slaaplekker en krijgt nachtmerries met mij erin kusje knuffel en voor de gene die dat niet van mij wilt mag een vuist tegen zijn/haar kop. Iyi geceler!![]()
slaap zacht cobbbquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:38 schreef coban het volgende:
Ik ga oprotten. Slaaplekker en krijgt nachtmerries met mij erin kusje knuffel en voor de gene die dat niet van mij wilt mag een vuist tegen zijn/haar kop. Iyi geceler!![]()
Bedankt voor de vuist.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:38 schreef coban het volgende:
dankje, dat is genoeg voor mij:$quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Sorry heb het nog geprobeerd
trustenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:38 schreef coban het volgende:
Ik ga oprotten. Slaaplekker en krijg nachtmerries met mij erin kusje knuffel en voor de gene die dat niet van mij wilt mag een vuist tegen zijn/haar kop. Iyi geceler!![]()
Ow daar ligt het aan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat krijg je als je alleen in ONZ en BNW post.
Mensen vinden mij geen kutuser.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat krijg je als je alleen in ONZ en BNW post.
Wie legt het uit?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:39 schreef trolololo het volgende:
Echte limburgers leggen het verschil tussen vlaai en taart uit
Terechtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:39 schreef Chloroform het volgende:
Limburg.
Zo, moest even gezegd worden.
We kunnen dwars door je heen kijken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:39 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Oceanview's 1e kennismaking met buiten.
Dat wel zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen vinden mij raar dat ik niet trots op m'n stad/provincie ben.
Niemand kent je buiten ONZquote:
Bijna hetzelfde als trots zijn op het feit dat je een chromosoompje extra hebt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:39 schreef speedking het volgende:
trots zijn omdat je limburger bent.
waar woon je dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen vinden mij raar dat ik niet trots op m'n stad/provincie ben.
Stiekem ben ik een kwal.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
We kunnen dwars door je heen kijken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doorzichtige mensenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:39 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Oceanview's 1e kennismaking met buiten.
Nietus.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]Halfjaar stage gelopen in Venlo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Ja.quote:
daar had je me bijnaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nah ik weet alleen dat je van voetbal houdt dusja.
Heb je alles goed schoongemaakt?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:41 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Ik kom net uit de kont van Oceanview.
Ik kom net uit jouw kont.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:41 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Was het uitzicht op zee echt zo mooi?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:41 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Had geen schoonmaakspullen bij me.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Heb je alles goed schoongemaakt?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:42 schreef trolololo het volgende:
[..]
Was het uitzicht op zee echt zo mooi?
Was het mooi?quote:
Is vlak erbuiten eigenlijk, Floriade terrein wat nog gebouwd wordt enzoquote:
kun je wat voor me regelen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Google heeft ze in de uitverkoop.
quote:
quote:
Ik weet niet eens waar dat floriadeterrein isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
Is vlak erbuiten eigenlijk, Floriade terrein wat nog gebouwd wordt enzo
Aan de snelwegquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar dat floriadeterrein is
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:44 schreef MetalIsAwesome het volgende:
God asked to an atheist: What do you think? The atheist said: That you don't exist God said: Well, you neither exist, look The atheist went to hell.
Maar papa en mama hebben iets van een veilige browser geïnstalleerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oja jij moet naar superdudes.nl
Het was wel een beetje vies, allemaal van die stukken aan de wand.quote:
Je weet niet wat je mist manquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:45 schreef trolololo het volgende:
[..]
Maar papa en mama hebben iets van een veilige browser geïnstalleerd
We weten wel dat je een man bent.quote:
Ik kijk wel op haifsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist man
Ik ben een man.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hoi ik dacht dat je meisje was
Weet ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:46 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
We weten wel dat je een man bent.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:44 schreef MetalIsAwesome het volgende:
God asked to an atheist: What do you think? The atheist said: That you don't exist God said: Well, you neither exist, look The atheist went to hell.
ik zou me zelf hatenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
DIMENS IS O ZO TROTS OP ZOETERMEER.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:46 schreef Dalando het volgende:
Urgh nu moet ik deze zooi weer opruimen![]()
Affijn, slaapie doen, kusjes op de (acceptabele) kutjes, en brofists voor me matties.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
DIMENS IS O ZO TROTS OP ZOETERMEER.
mensen die dat wel zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:47 schreef aight1 het volgende:
Mensen die niet geboren en getogen in Eindhoven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:48 schreef JApieman het volgende:
![]()
![]()
![]()
DRENTHE!!!!!!
![]()
![]()
![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAAHHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
DRENTHE!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Nee, japie, gewoon nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
![]()
![]()
![]()
DRENTHE!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Ik zou mij schamen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk weer he? Het is aanweer. Snapjenum ONWEER AANWEERquote:
Je haat het gewoon vanwege de het kangaroepad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:48 schreef Oceanview het volgende:
EENMAAL IN ZOETERMEER IS HET GWN FCKIN DOOD
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:46 schreef Dalando het volgende:
Urgh nu moet ik deze zooi weer opruimen![]()
Affijn, slaapie doen, kusjes op de (acceptabele) kutjes, en brofists voor me matties.
Nee want 3x geweest en 3x dode boel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je haat het gewoon vanwege de het kangaroepad.
Zegt me niets, ben er verdwaaldquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:48 schreef aight1 het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/map(...)t=image&ved=0CAQQ_BI
daaraaarararrrrr
Bummer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zegt me niets, ben er verdwaald
Nacht door joh, wees een man. Trouwens als ik ga slapen terwijl ik niet moe ben sta ik op en ben ik moe, maar dat is dan weer mijn geval weetje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:50 schreef Dimens het volgende:
Oké, ik heb een keuze.
De hele nacht opblijven en morgen om 10 oor op school rooster ophalen en daarna slapen?
Of, nu slapen en morgen ochtend vroeg opstaan om rooster te halen en daarna weer slapen?
Op Ameland ben ik in een huifkar geweest.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:50 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ze hebben wel bussen
[ afbeelding ]
Eigenlijk een dorp omdat het nooit een stadsmuur heeft gehad, maar het is wel groot voor een dorp.quote:
In de regen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
Op Ameland ben ik in een huifkar geweest.
keol mangquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
Owja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
Op Ameland ben ik nog nooit geweestquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
ah zoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Woon ook niet in de stad zelfMaar in een van de dorpen die gemeente venlo heeft
aight kan ik naar je teleportenquote:
Er zit toch al suiker in?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Melk met suiker en een smaakje.
ja 4 rondjes om tafel rennen dan eronder door kruipen en TELEPORT TELEPORT schreeuwen met een ietwat Brabants accentquote:
Dat is toch echt beter dan die drukte in Amsterdam.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee want 3x geweest en 3x dode boel., in principe zou je gewoon naakt rond kunnen rennen door zoetje en niemand die je ziet.
Enigste.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:53 schreef Gutz het volgende:
http://m.youtube.com/inde(...)/watch?v=Zsm8ofA648I
het enigste waar k snachts naar kan kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |