quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:38 schreef coban het volgende:
Ik ga oprotten. Slaaplekker en krijgt nachtmerries met mij erin kusje knuffel en voor de gene die dat niet van mij wilt mag een vuist tegen zijn/haar kop. Iyi geceler!![]()
slaap zacht cobbbquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:38 schreef coban het volgende:
Ik ga oprotten. Slaaplekker en krijgt nachtmerries met mij erin kusje knuffel en voor de gene die dat niet van mij wilt mag een vuist tegen zijn/haar kop. Iyi geceler!![]()
Bedankt voor de vuist.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:38 schreef coban het volgende:
dankje, dat is genoeg voor mij:$quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Sorry heb het nog geprobeerd
trustenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:38 schreef coban het volgende:
Ik ga oprotten. Slaaplekker en krijg nachtmerries met mij erin kusje knuffel en voor de gene die dat niet van mij wilt mag een vuist tegen zijn/haar kop. Iyi geceler!![]()
Ow daar ligt het aan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat krijg je als je alleen in ONZ en BNW post.
Mensen vinden mij geen kutuser.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat krijg je als je alleen in ONZ en BNW post.
Wie legt het uit?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:39 schreef trolololo het volgende:
Echte limburgers leggen het verschil tussen vlaai en taart uit
Terechtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:39 schreef Chloroform het volgende:
Limburg.
Zo, moest even gezegd worden.
We kunnen dwars door je heen kijken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:39 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Oceanview's 1e kennismaking met buiten.
Dat wel zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen vinden mij raar dat ik niet trots op m'n stad/provincie ben.
Niemand kent je buiten ONZquote:
Bijna hetzelfde als trots zijn op het feit dat je een chromosoompje extra hebt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:39 schreef speedking het volgende:
trots zijn omdat je limburger bent.
waar woon je dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen vinden mij raar dat ik niet trots op m'n stad/provincie ben.
Stiekem ben ik een kwal.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
We kunnen dwars door je heen kijken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doorzichtige mensenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:39 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Oceanview's 1e kennismaking met buiten.
Nietus.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]Halfjaar stage gelopen in Venlo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Ja.quote:
daar had je me bijnaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nah ik weet alleen dat je van voetbal houdt dusja.
Heb je alles goed schoongemaakt?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:41 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Ik kom net uit de kont van Oceanview.
Ik kom net uit jouw kont.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:41 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Was het uitzicht op zee echt zo mooi?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:41 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Had geen schoonmaakspullen bij me.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Heb je alles goed schoongemaakt?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:42 schreef trolololo het volgende:
[..]
Was het uitzicht op zee echt zo mooi?
Was het mooi?quote:
Is vlak erbuiten eigenlijk, Floriade terrein wat nog gebouwd wordt enzoquote:
kun je wat voor me regelen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Google heeft ze in de uitverkoop.
quote:
quote:
Ik weet niet eens waar dat floriadeterrein isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
Is vlak erbuiten eigenlijk, Floriade terrein wat nog gebouwd wordt enzo
Aan de snelwegquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar dat floriadeterrein is
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:44 schreef MetalIsAwesome het volgende:
God asked to an atheist: What do you think? The atheist said: That you don't exist God said: Well, you neither exist, look The atheist went to hell.
Maar papa en mama hebben iets van een veilige browser geïnstalleerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oja jij moet naar superdudes.nl
Het was wel een beetje vies, allemaal van die stukken aan de wand.quote:
Je weet niet wat je mist manquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:45 schreef trolololo het volgende:
[..]
Maar papa en mama hebben iets van een veilige browser geïnstalleerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |