Mij niet. En speciaal voor deze gelegenheid omdat ik toch flink van de wereld ben op dit moment een foto van mij:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:31 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb een hele map met foto's van FOK!-ers.
Wat moet ik anders om deze tijd dan de nachtbagger lezen ter vermaak tot ik weer kan slapenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En dan kom je op Fok? sorry hoor.
Je zit erin?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:34 schreef Zandman030 het volgende:
[..]
Mij niet. En speciaal voor deze gelegenheid omdat ik toch flink van de wereld ben op dit moment een foto van mij:
[ afbeelding ]
Omdat ik kast ben, jwt
Kom eruit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:34 schreef Zandman030 het volgende:
[..]
Mij niet. En speciaal voor deze gelegenheid omdat ik toch flink van de wereld ben op dit moment een foto van mij:
[ afbeelding ]
Omdat ik kast ben, jwt
mooie tint heb jequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:34 schreef Zandman030 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat ik kast ben, jwt
Poging tot slapen doen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat moet ik anders om deze tijd dan de nachtbagger lezen ter vermaak tot ik weer kan slapen
Nog niks gehoord hier.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat lukt niet met die herrie buiten.
Ja he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |