Heeft 'ie ons dus de hele tijd op het verkeerde spoor gezetquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Socios is dus toch Gadhafi:
Gadhafi verwerpt ultimatum opstandelingen
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Zeg, zullen we de topics sluiten.
Volgens mij zit ie gewoon via zijn werk deze topics te volgen terwijl ie de kleenex onder handbereik heeft.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:19 schreef Doodloper het volgende:
Alsof Socios geen internetkabel kan halen binnen 3 weken?
Nee.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Zeg, zullen we hem maar officieel dood verklaren en de topics sluiten.
Ja hoorquote:
1 waar ie voor betaalt?quote:Op donderdag 1 september 2011 00:20 schreef Lemar het volgende:
Volgens mij had hij een nieuwe vriendin.
veel bankovervallen de laatste tijd is me opgevallenquote:Op donderdag 1 september 2011 00:23 schreef Lemar het volgende:
[..]
Dat zal anders wel erg duur worden na 27 dagen.
Dan zou het goed mogelijk zijn dat het een betaalde is.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
veel bankovervallen de laatste tijd is me opgevallen
nee, ze willen socios beschermen en gezien de reden dat ie afwezig is kan ik daar in komen.quote:
Zit ie in de petoet?quote:Op donderdag 1 september 2011 10:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee, ze willen socios beschermen en gezien de reden dat ie afwezig is kan ik daar in komen.
ik zeg niets!quote:
Blijkbaar heeft ie het al gezegd tegen iemand dus hij gaat ervan uit dat fok het te weten komt.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee, ze willen socios beschermen en gezien de reden dat ie afwezig is kan ik daar in komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |