quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:17 schreef GGMM het volgende:
Socios is een soort Tim-Elzinga in het kwadraat.
1 van mijn lievelingsboeken! Ik ben vooral fan van Olifant!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hallo!
Vind je de eekhoorn en de mier ook leuk?
Ik heb een beetje het gevoel dat ik de enige ben die Toom Tellegen.
Heb het gecheckt omdat ik me ook wat zorgen begon te maken en ik niet wist of JustinK maar wat praatte, maar het klopt dus inderdaad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:15 schreef Myraela het volgende:
JustinK geloofde ik niet, maar als Lolaatje het bevestigd zal het wel kloppen. Dan ga ik die klootzak wel eens in zijn ballen schoppen dat die niet even op mijn smsje reageert.
Hij was zijn blocnote toch kwijt?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:08 schreef Tommeke het volgende:
Ik was net op station Leeuwarden maar zag niemand met een blocnote. Vanavond kom ik er weer en zal ik goed opletten
Wordt verworpen,quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:05 schreef PeZu het volgende:
kijk deze mensen geven om iemand die echt niks om foks geeft![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:28 schreef Ireyon het volgende:
- Denkt een "Waar-is-Socios"-topic te volgen
- Blijkt theekransje voor ouwe wijven te zijn
- stop volgen
mensen die niet weten hoe ze FOK! moeten schrijven.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:05 schreef PeZu het volgende:
kijk deze mensen geven om iemand die echt niks om foks geeft![]()
mensen die daar ook maar iets om gevenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:59 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
mensen die niet weten hoe ze FOK! moeten schrijven.![]()
Ja absurd he, en die yvonne heeft niet eens het fatsoen om ff de info te pm enquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:14 schreef Ikbenserieus het volgende:
Eerst 3 topics volspammen om die user met een gehele FOK!-cavalerie op te sporen.
Weet iemand waar hij uithangt, mag ineens niemand behalve een paar mods het weten.
Stik dan ook maar in die Socios.
Tot de macht 34 bedoel je.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:17 schreef GGMM het volgende:
Socios is een soort Tim-Elzinga in het kwadraat.
Hoe je het ook went of keert, socios is gewoon een ongelooflijk bekende user. Die ander die jij aanhaalt blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:20 schreef Falco het volgende:
Hey maar waar is een user als dolle_hond dan? Niemand die zich om hem ongerust maakt, terwijl ie wel meer dan 140k posts heeftVoor het laast 1810 dagen geleden gezien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |