SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Seizoensontknoping? We krijgen gelukkig nog 3 afleveringen, maar inderdaad een geweldige aflevering.quote:Op maandag 19 september 2011 10:38 schreef Platina het volgende:
Prachtige aflevering. Die afkeer van Gus ten opzichte van Don Eladio. Heerlijk hoe ze allemaal neervallen. Ben erg benieuwd naar de seizoensontknoping.
Saul met dat verhaal over z'n oudtante was dan wel weer geniaal, vond ik.quote:Op maandag 19 september 2011 11:45 schreef Jivis het volgende:
Morris van 24 is ook totaal op het verkeerde pad geraakt zeg.
Goede aflevering weer. Erger me alleen een beetje aan die idioot met z'n belastingproblemen.
really?quote:Op maandag 19 september 2011 13:24 schreef Jivis het volgende:
Als die opperboef had besloten de drank voor later te bewaren had Gus wel een probleempje gehad trouwens.
Dat het niet echt is wil niet zeggen dat het niet een plothole is. Want dit is een plothole van formaat.quote:Op maandag 19 september 2011 14:43 schreef OreO het volgende:
[..]
really?![]()
het is niet echt dus zijn kunnen het bepalen
![]()
![]()
Je zou ook kunnen zeggen dat het een 'long shot' was die goed uitpakte. Maar inderdaad het was wat gemakzuchtig van de schrijvers.quote:Op maandag 19 september 2011 15:01 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Dat het niet echt is wil niet zeggen dat het niet een plothole is. Want dit is een plothole van formaat.
Ik vind het mooi dat ze laten zien dat zo'n baas ook kampt met angsten en vermoeidheid.quote:
Ik denk dat Gus hiermee de kartel wel even heeft uitgeschakeldquote:Op maandag 19 september 2011 15:56 schreef Grimmson het volgende:
Vergeet niet de andere chemist, die leeft nog en zal denk ik wel op wraak uit zijn, misschien nog connecties met andere kartels..?
Hij heeft een kartel uitgeschakeld.. We weten niet wat voor connecties de chemist nog heeft..quote:Op maandag 19 september 2011 16:13 schreef hamburgerjongen het volgende:
[..]
Ik denk dat Gus hiermee de kartel wel even heeft uitgeschakeld
Die chemist is een loonslaaf. De don is uitgeschakeld en de capo's ook.quote:Op maandag 19 september 2011 16:39 schreef Grimmson het volgende:
[..]
Hij heeft een kartel uitgeschakeld.. We weten niet wat voor connecties de chemist nog heeft..
Ik denk wraak...quote:Op maandag 19 september 2011 16:59 schreef Baszh het volgende:
Was Gus nu zo erg uit op wraak of dacht hij niet levend weg te komen? Anders zou je zo'n risico niet nemen.
Ik heb het proberen terug te kijken maar volgens mij drink hij gewoon mee tijdens de toost. Je ziet hem ook niet wegrennen of in paniek opstaan, lijkt me dat hij gewoon dood is.quote:Op maandag 19 september 2011 15:56 schreef Grimmson het volgende:
Vergeet niet de andere chemist, die leeft nog en zal denk ik wel op wraak uit zijn, misschien nog connecties met andere kartels..?
En in alle stijl kotsen.quote:Op maandag 19 september 2011 18:27 schreef Flixxy het volgende:
Gus maakt de serie echt voor mij, daarom was dit voor mij ook een van de beste episodes. Wetende dat hij moet overgeven binnen een minuut of hij is dood, en dan zo kalm kunnen blijven
Ik dacht eerst dat hij dat deed om geen vieze kleren te krijgen, waardoor er argwaan kon ontstaan wat hij in de WC had uitgespookt. Kort daarna begonnen de eerste om te vallen, wát een bazenscenequote:
Ik denk inderdaad dat het voor hem alles of niets was. Er zaten nogal wat risico's aan ja, die boef had al onraad kunnen ruiken toen Gus zei dat Jessie geen drankje mocht.quote:Op maandag 19 september 2011 16:59 schreef Baszh het volgende:
Was Gus nu zo erg uit op wraak of dacht hij niet levend weg te komen? Anders zou je zo'n risico niet nemen.
Kan me niet heugen dat hij erbij was, even de ep opnieuw kijken, niet dat dat erg is..quote:Op maandag 19 september 2011 18:57 schreef Platina het volgende:
[..]
Ik heb het proberen terug te kijken maar volgens mij drink hij gewoon mee tijdens de toost. Je ziet hem ook niet wegrennen of in paniek opstaan, lijkt me dat hij gewoon dood is.
quote:Op maandag 19 september 2011 20:41 schreef Mirel het volgende:
Tof om te zien hoe je in de bijna karakterloze gezichtsuitdrukkingen van Gus en Mike toch kan zien dat ze trots zijn op Jesse als hij zijn mannetje staat tegenover de chemist. Bij Gus meerdere keren in de aflevering overigens. Dat Jesse het drankje niet opdrinkt nadat Gus dat zegt laat al blijken hoeveel macht die man uit kan oefenen. De ietwat rebelse en soms roekeloze Jesse slaat een ogenschijnlijk simpel shotje drank dan alsnog af. Hij had eventueel ook gehoord van Mike dat ze er of allemaal levend of allemaal dood weg zouden gaan.
Wat screencaps voor wie die kan waarderen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wellicht ziet hij er een stuk ouder uit omdat hij ziek is?quote:Op maandag 19 september 2011 20:47 schreef Mirel het volgende:
Je hoorde toen ook geen muziek.
Ik vroeg me trouwens af, hoe kan die Don Eladio nog zo jong zijn terwijl die Hector nu al een opa is? In de flashbacks zag je al dat die ouder was maar dit viel me toch wel op.
Volgensmij pakt hij voor die scene ook een pilletje oid wat het effect van het gif misschien vermindert ?quote:Op maandag 19 september 2011 18:27 schreef Flixxy het volgende:
Gus maakt de serie echt voor mij, daarom was dit voor mij ook een van de beste episodes. Wetende dat hij moet overgeven binnen een minuut of hij is dood, en dan zo kalm kunnen blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |