SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Seizoensontknoping? We krijgen gelukkig nog 3 afleveringen, maar inderdaad een geweldige aflevering.quote:Op maandag 19 september 2011 10:38 schreef Platina het volgende:
Prachtige aflevering. Die afkeer van Gus ten opzichte van Don Eladio. Heerlijk hoe ze allemaal neervallen. Ben erg benieuwd naar de seizoensontknoping.
Saul met dat verhaal over z'n oudtante was dan wel weer geniaal, vond ik.quote:Op maandag 19 september 2011 11:45 schreef Jivis het volgende:
Morris van 24 is ook totaal op het verkeerde pad geraakt zeg.
Goede aflevering weer. Erger me alleen een beetje aan die idioot met z'n belastingproblemen.
really?quote:Op maandag 19 september 2011 13:24 schreef Jivis het volgende:
Als die opperboef had besloten de drank voor later te bewaren had Gus wel een probleempje gehad trouwens.
Dat het niet echt is wil niet zeggen dat het niet een plothole is. Want dit is een plothole van formaat.quote:Op maandag 19 september 2011 14:43 schreef OreO het volgende:
[..]
really?![]()
het is niet echt dus zijn kunnen het bepalen
![]()
![]()
Je zou ook kunnen zeggen dat het een 'long shot' was die goed uitpakte. Maar inderdaad het was wat gemakzuchtig van de schrijvers.quote:Op maandag 19 september 2011 15:01 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Dat het niet echt is wil niet zeggen dat het niet een plothole is. Want dit is een plothole van formaat.
Ik vind het mooi dat ze laten zien dat zo'n baas ook kampt met angsten en vermoeidheid.quote:
Ik denk dat Gus hiermee de kartel wel even heeft uitgeschakeldquote:Op maandag 19 september 2011 15:56 schreef Grimmson het volgende:
Vergeet niet de andere chemist, die leeft nog en zal denk ik wel op wraak uit zijn, misschien nog connecties met andere kartels..?
Hij heeft een kartel uitgeschakeld.. We weten niet wat voor connecties de chemist nog heeft..quote:Op maandag 19 september 2011 16:13 schreef hamburgerjongen het volgende:
[..]
Ik denk dat Gus hiermee de kartel wel even heeft uitgeschakeld
Die chemist is een loonslaaf. De don is uitgeschakeld en de capo's ook.quote:Op maandag 19 september 2011 16:39 schreef Grimmson het volgende:
[..]
Hij heeft een kartel uitgeschakeld.. We weten niet wat voor connecties de chemist nog heeft..
Ik denk wraak...quote:Op maandag 19 september 2011 16:59 schreef Baszh het volgende:
Was Gus nu zo erg uit op wraak of dacht hij niet levend weg te komen? Anders zou je zo'n risico niet nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |