JJH weet dat wel, je moet er iig omheen kunnen, al zal je dan misschien een stukje richting de weg naar Raalte moeten pakken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Vraag me af hoe je dat wil doen? Je moet over de brug en twee keer door van die houten poortjes en door bospad te smal om met de auto door te gaan, of je moet omrijden als dat kan?
Voetbal bij het kampvuur?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:06 schreef speedking het volgende:
[..]
bedoelde hallo, van gitaar is overbodig, voetbal is er al
Oh.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:06 schreef speedking het volgende:
[..]
Lastig muziek maken met een voetbal hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:06 schreef speedking het volgende:
[..]
ik kan alles 1002e postquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:07 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Lastig muziek maken met een voetbal hoor.
Nouja tenzij je iemand keihard in z'n zak schiet.
jekunt het lerenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh.
Ja maar ik kan niet voetballen.
één partytent voor 10+ mensen is niet te doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:08 schreef Monopoly het volgende:
Ik neem partytent mee, ik hoop dat die groot genoeg is, misschien dat iemand er nog één heeft, of eventueel legertent ofzoZou helemaal baas zijn!
Als iedereen staat. Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
één partytent voor 10+ mensen is niet te doen
Dat staat zo lulligquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als iedereen staat. Natuurlijk wel.
Dan kan het welquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als het regent is het maar even.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
En anders met z'n allen knus naast elkaar zitten.
okquote:
one luvquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
En anders met z'n allen knus naast elkaar zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |