Als het droog is, en niet heul koud moet je niet gek opkijken dat daar een nudist rondwandeld.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:49 schreef Monopoly het volgende:
Slapen kan daar dus niet, Tenzij we aan de noordkant gaan zittenDaar komt nooit beveiliging en er is een gedeelte naaktstrand, maar daar zit nooit iemand snachts.... Overdag weet ik eigenlijk niet
toen was ik er niet meer maar dat is ook niet zo'n ramp als ik die foto's ziequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:51 schreef JJH het volgende:
Ik zie ons weer staan in dat schuurtje.
Smeg: "In uwen poeeeeeeep?"
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:51 schreef JJH het volgende:
Ik zie ons weer staan in dat schuurtje.
Smeg: "In uwen poeeeeeeep?"
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:52 schreef smegmanus het volgende:
[..]"Ik voel mijn ster nog nabranden"
ja heel slim FOK!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:57 schreef Ezechielk het volgende:
Zijn er niet mensen uit (omgeving van) Zwolle waar eventueel iets te regelen valt qua slaapplekken?
is er een voetbalveld dan wil ik wel komenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik denk dat we overdag wel gewoon kunnen chillen op het grote veld, en 's avonds verkassen naar het naaktstrandje. De slagbomen zijn dan immers dicht van het grote veld, dus dan komen ze ook niet meer checken
Niet echt een voetbalveld, wel een goal met zo'n tering hoog hek erachter zodat de bal niet alle kanten op tieft.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:59 schreef speedking het volgende:
[..]
is er een voetbalveld dan wil ik wel komen
Maar als er dan nog auto's op de parkeerplaats zijn zullen ze wellicht gaan zoeken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik denk dat we overdag wel gewoon kunnen chillen op het grote veld, en 's avonds verkassen naar het naaktstrandje. De slagbomen zijn dan immers dicht van het grote veld, dus dan komen ze ook niet meer checken
nu wil ik wel komen!!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet echt een voetbalveld, wel een goal met zo'n tering hoog hek erachter zodat de bal niet alle kanten op tieft.
Sowieso een goed idee, ik neem mijn kicks mee
Yeah voetballenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet echt een voetbalveld, wel een goal met zo'n tering hoog hek erachter zodat de bal niet alle kanten op tieft.
Sowieso een goed idee, ik neem mijn kicks mee
Die moeten we dan meerijden richting naaktstrandje dan 's avondsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Maar als er dan nog auto's op de parkeerplaats zijn zullen ze wellicht gaan zoeken.
hallo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
kan iemand zijn gitaar meenemen? kampvuur alles.
Vraag me af hoe je dat wil doen? Je moet over de brug en twee keer door van die houten poortjes en door bospad te smal om met de auto door te gaan, of je moet omrijden als dat kan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die moeten we dan meerijden richting naaktstrandje dan 's avondsEr zullen er vast nog wel een paar nuchter (genoeg) zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |