Nou zo erg is ie toch niet?? Je ziet alleen benen en een hemdje.. En alle kinderen zitten op hyves hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:29 schreef Sarabi het volgende:
Ik zit alleen te denken, profielfoto's zijn voor iedereen zichtbaar
Is dit dan wel handig om als juf te hebben?
Nee, ik vind het ook niet schokkend hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou zo erg is ie toch niet?? Je ziet alleen benen en een hemdje.. En alle kinderen zitten op hyves he
Je kunt nooit genoeg decolleté zien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:30 schreef Sarabi het volgende:
Maar ik zit ook altijd te twijfelen of ik mijn buikdansfoto's kan gebruiken als profielfoto vanwege mijn werk en hoeveelheid decolleté dat je ziet
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt nooit genoeg decolleté zien.
Je weet pas dat het te shockerend is als er ineens verdacht veel vaders kwijlend voor je zitten op ouderavond.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:33 schreef Den_Haag het volgende:
Zolang het niet te shockerend is kan het prima
en linkje naar Sunny?
Niks mis mee hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
het kan weer
maatje 38/40 he
Steer heeft hem vast opgeslagenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:49 schreef Sunnythesun het volgende:
ik heb het ijsje weer terug gezet nadat ik ontdekt heb dat je idd je profielfoto niet kan verbergenStom gedoe
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:49 schreef Sunnythesun het volgende:
ik heb het ijsje weer terug gezet nadat ik ontdekt heb dat je idd je profielfoto niet kan verbergenStom gedoe
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
SeedbombsKon je op Lowlands maken. Bal van zaad, klei en meststoffen wat je dan over een hek kan gooien zodat een braakliggend terrein er wat gezelliger uit komt te zien. Schijnt een kunstenaar serieus mee bezig te zijn
Ik doe dat niet als kunst, maar gewoon omdat ik het leuk vind langs een braakliggend stuk grond te rijden die dan vol staat met de meest geweldige wilde bloemen, planten en kruiden. Zo haat ik ook het bermen snoeien langs wegen, slaat nergens op dat te doen. Laat gewoon die bermen bloeien. Nee het moet netjes zijn. Wat is het volgende, de blaadjes uit het bos wegzuigen?quote:
wat moet die toch een grote harde schijf hebben...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Steer heeft hem vast opgeslagen.
Compensatie-gedrag...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:02 schreef FutureFairytale het volgende:
wat moet die toch een grote harde schijf hebben...
Oh Steer, wat heb jij een grote harde schijfquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat moet die toch een grote harde schijf hebben...
dat kan best snel al dan voor n sterrenrestaurant! Leuk hoor, nu nog mooi weer en dan kunnen jullie nog een drankje daarna doen op het Vrijthofquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:08 schreef golfer het volgende:
Zo, donderdag 8 september een lunch bij Toine Hermsen in Maastricht gereserveerd.
Leuk golfer!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:08 schreef golfer het volgende:
Zo, donderdag 8 september een lunch bij Toine Hermsen in Maastricht gereserveerd.
Helemaal met je eens! Wilde inheemse bloemen zijn zo mooiquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik doe dat niet als kunst, maar gewoon omdat ik het leuk vind langs een braakliggend stuk grond te rijden die dan vol staat met de meest geweldige wilde bloemen, planten en kruiden. Zo haat ik ook het bermen snoeien langs wegen, slaat nergens op dat te doen. Laat gewoon die bermen bloeien. Nee het moet netjes zijn. Wat is het volgende, de blaadjes uit het bos wegzuigen?
Ik heb dat dit jaar geprobeerd bij de brandneteltuin van mijn onderbuurvrouw die nieteens weet dat ze tuin heeft, laat staan daar komt (of überhaupt ergens komt). Helaas heb ik er weinig van kunnen zien. Dankzij het mooie lenteweer is alles wrs. Al compleet uitgedroogd en overwoekerd, voordat het ook maar de kans heeft gekregen om te kunnen groeien. Een hoop is dat het volgend jaar misschien beter gaat, aangezien ik de tuin met zaadjes van meerjarige bloemen heb gebombardeerd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik doe dat niet als kunst, maar gewoon omdat ik het leuk vind langs een braakliggend stuk grond te rijden die dan vol staat met de meest geweldige wilde bloemen, planten en kruiden. Zo haat ik ook het bermen snoeien langs wegen, slaat nergens op dat te doen. Laat gewoon die bermen bloeien. Nee het moet netjes zijn. Wat is het volgende, de blaadjes uit het bos wegzuigen?
Volgend voorjaar gewoon nog een keer proberenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:17 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb dat dit jaar geprobeerd bij de brandneteltuin van mijn onderbuurvrouw die nieteens weet dat ze tuin heeft, laat staan daar komt (of überhaupt ergens komt). Helaas heb ik er weinig van kunnen zien. Dankzij het mooie lenteweer is alles wrs. Al compleet uitgedroogd en overwoekerd, voordat het ook maar de kans heeft gekregen om te kunnen groeien. Een hoop is dat het volgend jaar misschien beter gaat, aangezien ik de tuin met zaadjes van meerjarige bloemen heb gebombardeerd.
Hier ook dat rare natuurverschijnsel, die grote warme heldere lamp die opeens naar binnenschijnt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:41 schreef MissHobje het volgende:
De zonen de temp loopt op, begint lekker te broeien
Goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Steerke van t weekend kijken samen bij t preuvenemint?
Ferry is wel tof, ben met rubbereend 2 jaar terug naar full on ferry geweest maar moet vrij/zat en zon 9-13 werken dus ik sla m overquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
GoedLekker
En ik wil je nog op Dim Sum trakteren bij de Chinees
Wordt weer niet studeren dit weekend
Heb je voor vrijdag al kaartjes voorDJ Ferry Corsten
? ik ken hem alleen van naam
![]()
Die met het ijsje??quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:21 schreef Stereotomy het volgende:
Sunnie ik wil zonnebrandcreme op je profielfoto smeren
jup klopt, ook door zonnebrand heenquote:
* Stereotomy smeert zonnebrandcreme met UV-A filter op Sunnie's neusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
jup klopt, ook door zonnebrand heenMaar op die met het ijsje is niet nodig hoor, in Wales scheen de zon niet zo veel en fel
![]()
Ik was het zondag vergetenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:24 schreef Memento-Mori het volgende:
ben ondanks factor 50 wel een klein beetje bijgekleurdik kan zien waar het bandje zat
ik verbrand echt ook als n gek, en laatst bij veronica 2 eucerin factor 50 flacons voor n 10tje, gratis verzenden, heb m in mn "festivaltasje"gehad dus had m altijd bij mequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik was het zondag vergetenrode schoudertjes nu dus
Bofkontquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:45 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben morgen een dagje vrij![]()
Het mot niet gekker worruh
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:45 schreef Bluezz het volgende:
Heerlijk!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:45 schreef Bluezz het volgende:
Natuurlijk niet....zo ben je helemaal niet hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:47 schreef DarkElf het volgende:
Waarbij een begeleidster met wie ik t erg goed kan vinden en ik samen de boel helemaal niet hebben lopen opstoken natuurlijk
Idd, so nót me.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Natuurlijk niet....zo ben je helemaal niet he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |