quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Nouja Fleet foxes zijn best bekend hadden jullie er nog nooit van gehoord?
Yupquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:37 schreef TAV74 het volgende: [..] Fleet Foxes ken je ook al denk ik?
Ik heb het alleen met bakpoeder gevondenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:40 schreef MissHobje het volgende:
Anthraxx was het nog gelukt met dat poedertje, ik dook net in mijn kastje en volgens mij moet je dat pure natriumdinges hebben ofwel zuiveringszout! dat is zonder bakpoeder.
Had jij trouwens een roze-achtig rugzakje op het festival terrein mee??quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ok, ik was gewoon lichtelijk verbaasd dan. bedoelde het niet lullig ofzo
Ach ja, er zijn zoveel bekende bands. Soms ken ik de meest illustere dingen en soms gaan bekende namen volledig langs me heen. Ik loop altijd meer tegen dingen aan dan dat ik op zoek benquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Nouja Fleet foxes zijn best bekend hadden jullie er nog nooit van gehoord?
Dus naar Hobje toe voortaanquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb het alleen met bakpoeder gevonden. 4 winkels afgelopen, inclusief natuurwinkels.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Had jij trouwens een roze-achtig rugzakje op het festival terrein mee??
ja ik heb ook een potje wijnsteenzuur, ofwel dat is met bakpoeder zag ik net ( was weer eens cupcakes bakken en moest het hebbenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb het alleen met bakpoeder gevonden. 4 winkels afgelopen, inclusief natuurwinkels.
Totaal geen pijn. Wel licht in hoofd en af en toe iets dat op een pijnsteek lijkt in mijn hoofd.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:43 schreef Bluezz het volgende:
Alleen licht in het hoofd Pee? Niet al teveel pijn
dat kanquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan heb ik je voorbij zien schuifelen ergens rond de Lima in de verte...
een klodder mayo in de vorm van een vetkuifquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |