Ik begrijp er ook niets van.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:27 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het echt onbegrijpelijk dat mensen die zelf opstappen hun salaris meekrijgen. Waar slaat dit op?
Enige die die logica begrijpt is Gudde.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:27 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het echt onbegrijpelijk dat mensen die zelf opstappen hun salaris meekrijgen. Waar slaat dit op?
http://www.nu.nl/sport/25(...)-kampioen-wordt.htmlquote:Been hoopt dat Feyenoord kampioen wordt
ROTTERDAM - Rond en na het vertrek van Mario Been als trainer van Feyenoord klonk kritiek vanuit de spelersgroep op de coach. Been wenst niet in te gaan op de kritiek die in het nieuwe NUsport-magazine geuit wordt.
''Zeggen sommige spelers dat ze het idee hadden dat ze zich onder mij niet konden ontwikkelen? De tijd zal het leren'', reageert Been in het blad.
''Het maakt me eigenlijk niks uit wat ze zeggen. Schrijf maar op wat je wilt. Ze zoeken het maar uit.''
Technisch directeur Martin van Geel zegt dat Been de schuld eens bij zichzelf moet zoeken in plaats van altijd naar anderen te wijzen.
''Wat meneer van Geel roept, kan me al helemáál niks schelen. Ik kan mezelf recht in de spiegel aankijken. Van Geel weet precies hoe het zit; hij heeft tegen me gelogen'', stelt Been.
Niet cynisch
''Verder zeg ik er niks meer over. Ik heb bij Eredivisie Live mijn verhaal gedaan en daar laat ik het bij. Ik wens de spelers van Feyenoord heel veel plezier en ik hoop dat ze kampioen worden. Nee, dat bedoel ik niet cynisch. Ik ben een Feyenoorder!''
Sinds hij half juli opstapte bij de Rotterdamse club, is Been werkloos. Hoe lang dat nog zal duren zegt hij niet te weten. ''Ik mag gaan en staan waar ik wil, dus ik wacht rustig af tot er weer iets moois op m'n pad komt.''
Sterkte hoeft niemand hem in elk geval te wensen. ''Wens Van Geel maar sterkte!''
Hopen dat hij slim genoeg is om er niet op te reageren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:03 schreef Paul-89 het volgende:
Ik hoopte al dat niemand het zou posten.![]()
Maar nu is het weer wachten op de reactie van Martin.
Dat Been zijn kant van het verhaal verteld is volledig terecht, hij moet het alleen niet telkens gaan herhalen want daar zit niemand op te wachten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:06 schreef Gert het volgende:
Van Geel is hopelijk zo verstandig om dit te negeren.
Kun je een ex-werknemer die gewoon doorbetaald krijgt, niet sommeren om z'n muil over de club te houden op straffe van ontbinding van de overeengekomen regeling?
Belachelijk, dat Been gewoon met modder mag gooien terwijl er maandelijks een flink bedrag op z'n rekening blijft worden gestort.
Nu heeft hij er dus blijkbaar bijgezegd dat hij het hier bij laat, ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:10 schreef eight het volgende:
[..]
Dat Been zijn kant van het verhaal verteld is volledig terecht, hij moet het alleen niet telkens gaan herhalen want daar zit niemand op te wachten.
Als je maandelijks nog je volle salaris gestort krijgt, is het toch heel erg raar dat je dan de vrijheid hebt/neemt om in de pers te gaan lopen zeiken? Dat doet-ie dan maar wanneer z'n "schappelijke" uitkering stopt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:10 schreef eight het volgende:
[..]
Dat Been zijn kant van het verhaal verteld is volledig terecht, hij moet het alleen niet telkens gaan herhalen want daar zit niemand op te wachten.
Moet Twente eerst met een goed bod komen hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:44 schreef Hamilcar het volgende:
.. verpats gvd die Fer gewoon, niemand zit meer te wachten op die judas.
Begin me steeds meer te ergeren aan die Been. Jammer dat ie zich steeds zo moet verlagenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:00 schreef dakraam het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/25(...)-kampioen-wordt.html
Hij haalt niet direct uit naar zijn werkgever/club maar specifiek alleen naar Van Geel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:06 schreef Gert het volgende:
Van Geel is hopelijk zo verstandig om dit te negeren.
Kun je een ex-werknemer die gewoon doorbetaald krijgt, niet sommeren om z'n muil over de club te houden op straffe van ontbinding van de overeengekomen regeling?
Belachelijk, dat Been gewoon met modder mag gooien terwijl er maandelijks een flink bedrag op z'n rekening blijft worden gestort.
4 miljoen en eventueel een extra miljoen als ze CL halen is gewoon een belachelijk hoog bedrag voor een gozer die 1) weg wil 2) volgende zomer gratis is. Ik zou zelf voor 4 miljoen gaan en een x% van de volgende verkoop. We hebben elke cent nodig en 4 miljoen is een hoop geld voor dit Feyenoord >>quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Moet Twente eerst met een goed bod komen he
Ik wil ook wel een "schappelijk bedrag" als dat met vijf nullen op m'n rekening wordt bijgeschreven.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:57 schreef zoekeenleven het volgende:
Hadden Been en Vlemmings niet een afspraak gemaakt met van Geel dat ze een schappelijk bedrag doorbetaald kregen en dus niet het hele maandsalaris?
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 23-08-2011 om 16:25:18Twente gaat een vierde bod bij #Feyenoord uitbrengen inzake Leroy Fer.Verwachting is, wanneer dit 5 miljoen betreft,#Feyenoord akkoord gaat. reageer retweet
Ach, ja. Joop.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:30 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Wacht even, Joop zei toch dat Fer goedkoper zou worden met het verstrijken van de tijd? Hij wordt nu alleen maar duurder...
Is toch altijd zo, hoe dichterbij de transferdeadline hoe duurder de spelers worden. Dat der opperdemagoog daar anders over denkt is zijn zaak.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:30 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Wacht even, Joop zei toch dat Fer goedkoper zou worden met het verstrijken van de tijd? Hij wordt nu alleen maar duurder...
Ik begin het een beetje eng te vinden. Normaal gesproken maakt Feyenoord wel een panieksprong en snijden ze zichzelf in de vingers, maar dit... Zo rechtlijnig, zo standvastig, zo consequent. Ik kan het niet helpen, maar het woord "beleid" schiet me steeds te binnen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch altijd zo, hoe dichterbij de transferdeadline hoe duurder de spelers worden. Dat der opperdemagoog daar anders over denkt is zijn zaak.
Hij is overigens ook niet duurder geworden, Feyenoord blijft constant vasthouden aan die 5 miljoen.
En Feyenoord wil 5, zo simpel ligt het.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:18 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
4 miljoen en eventueel een extra miljoen als ze CL halen is gewoon een belachelijk hoog bedrag voor een gozer die 1) weg wil 2) volgende zomer gratis is. Ik zou zelf voor 4 miljoen gaan en een x% van de volgende verkoop. We hebben elke cent nodig en 4 miljoen is een hoop geld voor dit Feyenoord >>
Van Geel kan je zo een taak wel toevertrouwen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik begin het een beetje eng te vinden. Normaal gesproken maakt Feyenoord wel een panieksprong en snijden ze zichzelf in de vingers, maar dit... Zo rechtlijnig, zo standvastig, zo consequent. Ik kan het niet helpen, maar het woord "beleid" schiet me steeds te binnen...
Nou...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:55 schreef voice-over het volgende:
Mario Been is toch wel de grootste lul op aarde.
Omdat Vennegoor met z'n inteelhoofd een enorm beperkte voetballer is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:56 schreef Fuszy het volgende:
Waarom is iedereen zo fel tegen Vennegoor? Als hij kan komen, dan zou het echt wel een versterking zijn. Ik zie Guidetti er ook geen 20 in schieten mocht hij komen en daarnaast is Vennegoor transfervrij. Ik denk wel dat hij een toegevoegde waarde kan hebben ook al is hij al wat ouder.
Het liefst heb ik ook jongere gasten die kunnen scoren, maar dat kunnen we op het moment niet betalen. Het is dus roeien met de riemen die je hebt.
Omdat 'ie een kutkop heeft. Dat en nog 20 redenen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:56 schreef Fuszy het volgende:
Waarom is iedereen zo fel tegen Vennegoor? Als hij kan komen, dan zou het echt wel een versterking zijn. Ik zie Guidetti er ook geen 20 in schieten mocht hij komen en daarnaast is Vennegoor transfervrij. Ik denk wel dat hij een toegevoegde waarde kan hebben ook al is hij al wat ouder.
Het liefst heb ik ook jongere gasten die kunnen scoren, maar dat kunnen we op het moment niet betalen. Het is dus roeien met de riemen die je hebt.
Het was altijd heerlijk zaken doen met die man...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:42 schreef Caland het volgende:
Mwah, beleid. De eerste 2 boden waren gewoon lachwekkend. Dan moet je wel een enorme randdebiel (lees: Beenhakker) zijn om daarmee akkoord te gaan.
Ja, ik dacht dat dit wel een gepast teken was om te laten merken dat ik weer terug ben van een onvrijwillige vakantie van een week.quote:
Zozo. kon je geen HALT-projectje of een taakstraf regelen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:28 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat dit wel een gepast teken was om te laten merken dat ik weer terug ben van een onvrijwillige vakantie van een week.
De afgelopen 2 seizoenen heeft hij weinig gescoord. Bij Celtic 6 doelpunten uit 25 wedstrijden en Hull city 3 uit 31.Alles wijst erop dat hij het niveau niet meer goed aankan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:56 schreef Fuszy het volgende:
Ben het met je eens, als hij gratis zou komen en per doelpunt betaald wil worden dan is hij het proberen waard, anders zonde van het geldquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:31 schreef eight het volgende:
[..]
De afgelopen 2 seizoenen heeft hij weinig gescoord. Bij Celtic 6 doelpunten uit 25 wedstrijden en Hull city 3 uit 31.Alles wijst erop dat hij het niveau niet meer goed aankan.
Ik weet nog wel dat ik het als kind een hele prestatie vond dat blijkbaar een downpatient het tot profvoetbal had geschopt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:40 schreef DonRaja het volgende:
Ik was al geen liefhebber van VoH toen hij nog op zijn 'top' zat..
Alsof je nu geen kind meer bentquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik het als kind een hele prestatie vond dat blijkbaar een downpatient het tot profvoetbal had geschopt.
Moet jij zeggen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Alsof je nu geen kind meer bent.
Ik beweer dan ook nergens anders.quote:
Inderdaad. Als je VoH ziet voetballen denk je dat iedereen profvoetballer kan worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:41 schreef Caland het volgende:
Ik weet nog wel dat ik het als kind een hele prestatie vond dat blijkbaar een downpatient het tot profvoetbal had geschopt.
Kon het niet beter verwoorden...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik begin het een beetje eng te vinden. Normaal gesproken maakt Feyenoord wel een panieksprong en snijden ze zichzelf in de vingers, maar dit... Zo rechtlijnig, zo standvastig, zo consequent. Ik kan het niet helpen, maar het woord "beleid" schiet me steeds te binnen...
Vennegoor is gewoon passé...dat kan echt niet meer. Iedereen herinnert zich nog die goede periode bij Celtic, toen hij nog écht belangrijk was en bijna elke week scoorde. Dat is inmiddels ook alweer een jaartje of 4 geleden he...gewoon niet meer doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:56 schreef Fuszy het volgende:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:31 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zozo. kon je geen HALT-projectje of een taakstraf regelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |