vocaroo.comquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:04 schreef boffer69 het volgende:
weet iemand miss site waar ik iets kan opnemen en hier plakken met link? ik heb een deuntje in mn hoofd
quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:11 schreef boffer69 het volgende:
http://vocaroo.com/?media=vrKuy1WRtzYcwF8sC
Iemand?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:34 schreef zoekjewat het volgende:
Gister op NL3 ofzo, na de samenvatting van de eredivisie, zag ik een korte reclame/teaser van mysterieland. Het ging over dat je vanavond op BNN kon meeluisteren/meekijken naar 3 uur mysterieland.
Tijdens deze reclame hoorde ik een progressive house/electro track, weet iemand hoe die heette?
Het had een beetje een trancy geluid, het geluid sweepte een beetje met het volume, waarna het dat typische electro style cut had (het geluid werd dus met waarschijnlijk een lfo filter of gate oid in stukjes gehakt) waarna je bij de laatste kick een soort funky jaren 80 synth hoorde en daarna een typische electro vocal die "ah" zegt (beetje computer stem achtig), waarna dit hele loopje weer opnieuw begon..
Herkent iemand deze track? of heeft iemand deze reclame ook gezien en weet iemand welk nummer dit was?
Deze?quote:Op maandag 29 augustus 2011 02:20 schreef einszweiachtung het volgende:
Ik had een vraagje, ik zoek 2 nummers, eerste nummer bevat de text, One Two Three ... huppeldepup, gezongen door een meiden groep, deed me denken aan Boney M.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 02:20 schreef einszweiachtung het volgende:
Ik had een vraagje, ik zoek 2 nummers, eerste nummer bevat de text, One Two Three ... huppeldepup, gezongen door een meiden groep, deed me denken aan Boney M.
Als het goed is bedoel jij met het eerste nummer: Chipz - one two threequote:Op maandag 29 augustus 2011 02:20 schreef einszweiachtung het volgende:
Tweede nummer was een nummer was iets met Floppydisk's erin (voorstukje) en daarna werd het een soort liedje met doedelzak muziek, schotse toon.
1 =quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:20 schreef remi1986 het volgende:
Afgelopen zaterdag was ik in Hollywood Rotterdam en een kameraad van me heeft een filmpje gemaakt en we waren op zoek naar de nummers die gedraaid werden, het zijn er 2. Weet iemand deze toevallig?
Moet erbij zeggen, het geluid is super slecht (HTC camera is niet geweldig, we kunnen de tekst ook niet goed verstaan, maar misschien herkent iemand de melodie)
Super! Kameraad had die tweede gevonden zei die (een nummer van Tiesto, weet zo ff niet meer welke). Thnxs.quote:
Graag gedaan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:37 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Super! Kameraad had die tweede gevonden zei die (een nummer van Tiesto, weet zo ff niet meer welke). Thnxs.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 02:20 schreef einszweiachtung het volgende:
Niemand/iemand?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:45 schreef buishuis het volgende:
Zoek een nummer met iets van: 'dancing with your boyfrieeend' erin..
het is NIET het nummer van de Black Kids - I'm not gonna teach your boyfriend how to dance with you.
Hoorde het nummer laatst nog op 3fm maar was te laat met Shazam..
Neen dat is ie helaas ook niet.. fuck het de hele tijd alleen dat ene zinnetje + melodie in mijn hoofd maar kan er maar niet opkomenquote:
Anders even neuriën ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:53 schreef buishuis het volgende:
Neen
[..]
Neen dat is ie helaas ook niet.. fuck het de hele tijd alleen dat ene zinnetje + melodie in mijn hoofd maar kan er maar niet opkomen
BINGO! Bedankt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |