Niet iets van Stromae toevallig?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:24 schreef bhm het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik 2 x op de belgische radio heb gehoord afgelopen week.
Franstalig, met in de titel: Crest, Brest, Prest, l'imprest iets wat er op lijkt..
Dit is het laatste woord van de titel als ik het goed gehoord heb.
Iemand enig idee?
Nee, een vrouw die het zingt..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet iets van Stromae toevallig?
iemand?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:07 schreef Caktus het volgende:
Hallo iedereen,
ik wil graag een poging wagen. Hier in Spanje hoorde ik een nummer in een club, misschien is deze ook wel erg bekend in NL. het enige wat ik erover kan vertellen is dat het heel erg lekker dance nummer is en een zinntje dat ik probeerde te onthouden was: 'your heart is over' of iets in die richting. Waarschijnlijk een vrij nieuw nummer. Iemand een idee?
Groetjes
Niemand?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:23 schreef DonnyDarko het volgende:
Kent IEMAND het nummer dat speelt om 0:07?
is het deze? dan is het Clive Brownquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:40 schreef RonnieHansen het volgende:
In de jaren 90 had ik een cd single waarvan ik alleen de titel nog weet. Dat was Oh Chiquitita. Het was een reggaeplaat waarin het refrein met een hoge stem werd gezongen. Nu heb ik dat liedje terug gevonden op 't internet maar daar staat de uitvoeren artiest niet bij. Alleen de titel is bekend en ik hoop hier achter de utivoerenden te komen. Ik had de cd maxi in 1995 maar die werd me destijds uit de auto gestolen en ben er nooit meer aan kunnen komen.
Ja dat is 'm superrrrr, hartstikke bedankt. Ik had al eens op de titel gegoogeld maar kwam alleen op ABBA uit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:47 schreef kvd het volgende:
[..]
is het deze? dan is het Clive Brown
Volgens mij is de artiest Gif God. Verder kom ik ook niet...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:23 schreef DonnyDarko het volgende:
Kent IEMAND het nummer dat speelt om 0:07?
Nee sorry, dat is hem niet.quote:
wat voor stijl?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:24 schreef bhm het volgende:
Franstalig, met in de titel: Crest, Brest, Prest, l'imprest iets wat er op lijkt..
Iemand enig idee?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:24 schreef bhm het volgende:
Iemand enig idee?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:10 schreef Ikbenserieus het volgende:
Soort carnavalslied.
Gaat over kikkers/kangaroos, iig iets wat springt.
Japapapapapapapa, ze springen weer in het rond, ze gaan van kant tot kant. jala la la la la ja la la la la la jalalalalalalallalalala
Iets in die trend.
Wie weet wat ik bedoel?
BVD
Nee, ook niet.quote:
Er schieten mij 2 nummers te binnenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:14 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Nee, ook niet.
Het lied is niet ouder dan 10 jaar oud.
En de nadruk en het refrein ligt vooral op het: ''Japapapapapa japapapapapa japa pa pa pa pa pa pa pa pa pa pa japapapapapa japapapapa.
En zo gaat het dan door.... kikkers/kangaroos? Gebroeders-ko-achtig. Carnaval.
Iedereen bedankt voor het zoeken iig.
Misschien staat hij hier tussen ?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Er schieten mij 2 nummers te binnen
Ikzelf zoek ook een nummer. Dit wordt een hele vage omschrijving dus hoop dat het iets wordt
Het is een frans dancenummer. Ben net terug uit Frankrijk en het nummer werd in bijna elke club en discotheek gedraaid. Als het gedraaid werd ging elke fransman volledig los en ging iedereen een soort line-dance doen.
Er werd niet in gezongen en af en toe klonk er een saxofoon.
Succes
Heuj! Het hobbelpaard!!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Er schieten mij 2 nummers te binnen
Ikzelf zoek ook een nummer. Dit wordt een hele vage omschrijving dus hoop dat het iets wordt
Het is een frans dancenummer. Ben net terug uit Frankrijk en het nummer werd in bijna elke club en discotheek gedraaid. Als het gedraaid werd ging elke fransman volledig los en ging iedereen een soort line-dance doen.
Er werd niet in gezongen en af en toe klonk er een saxofoon.
Succes
Helaas....quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Misschien staat hij hier tussen ?
Was het maar zo makkelijk, dan had ik 'm wel herkendquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:36 schreef Ikbenserieus het volgende:
@Irritatie
Mr.saxobeat, maar dan in het Frans?
deze misschien?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Helaas....
[..]
Was het maar zo makkelijk, dan had ik 'm wel herkend
Ik heb het zelfs nog gevraagd aan de barman maar die wist het ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |