Uuh.. een rawstyle nummer misschien?quote:
15dB is prima, die heb ik ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
toch maar de 15wel echt heel veel verschillende meningen gelezen hier op Fok, op Hardtraxx en op PF in de gehoorbescherming topics. maar de meningen van Tim&Tom wegen toch wel wat zwaarder
![]()
EKTE NU-RAWSTYLE!quote:
rawstyle (quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:51 schreef 16meter het volgende:
[..]
Uuh.. een rawstyle nummer misschien?
Zany moet gewoon weer verder gaan waar hij mee bezig WAS. Tracks als Son of torture zijn gewoon geweldigquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
rawstyle was leuk totdat het zo werd genoemd, nu is het allemaal slecht... zany (en de rest van fusion) staan op dit moment niet meer zo hoog bij mij.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:08 schreef 16meter het volgende:
Dit is gewoon echte rawstyle/darkstyle, als je dat niet kunt waarderen zit je in het verkeerde topic.
nee die ook niet, het begin van het eindequote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:08 schreef Levitas het volgende:
[..]
Zany moet gewoon weer verder gaan waar hij mee bezig WAS. Tracks als Son of torture zijn gewoon geweldig
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:08 schreef Levitas het volgende:
[..]
Zany moet gewoon weer verder gaan waar hij mee bezig WAS. Tracks als Son of torture Alles t/m zijn album en het Defqon Australia anthem zijn gewoon geweldig
Eensch, het begon allemaal toen hij zijn haar liet groeienquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:11 schreef Deeltjesversneller het volgende:
nee die ook niet, het begin van het eindeik bedoel het begin van het einde van het begin van het einde.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:17 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Eensch, het begon allemaal toen hij zijn haar liet groeien![]()
[ afbeelding ]
Hahaha wat een plaatjequote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:17 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Precies wat ik dacht toen ik hem en 'Max' bezig zag op Decibel. Eerst dat walgelijke Decibel anthem, gevolgd door die smerige Bruno Mars remix. Tegelijkertijd zag ik op de videoschermen een Zany met haar. De combinatie Zany met dat soort muziek klopte al niet, maar zijn coupe deed nog meer voorkomen dat we hier niet met de held van weleer te maken hadden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:17 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ow je kan ook serieus zijn?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:21 schreef 16meter het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht toen ik hem en 'Max' bezig zag op Decibel. Eerst dat walgelijke Decibel anthem, gevolgd door die smerige Bruno Mars remix. Tegelijkertijd zag ik op de videoschermen een Zany met haar. De combinatie Zany met dat soort muziek klopte al niet, maar zijn coupe deed nog meer voorkomen dat we hier met meer met de held van weleer te maken hadden.
Net zoals de hardstyle zelfquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:54 schreef Mind.Illusion het volgende:
Niveautje is hier de afgelopen dagen ook gekelderd naar nieuwe dieptes...
Padoem tssjjjjquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Net zoals de hardstyle zelf
Er is zo'n 11 jaar aan hardstyle, dus je zou zeggen dat er genoeg bij moet zitten dat wel goed isquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Net zoals de hardstyle zelf
Of je kijkt naar de hardcore. Als je het mij vraagt is de kern/mainstream daarvan in amper 3 jaar tijd naar een nog veel bedenkelijker niveau afgedaald dan bij hardstyle het geval is..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:27 schreef Mind.Illusion het volgende:
Iedereen kan zeuren over wat er allemaal wel niet kut is, beter zet je gewoon de dingen op die wel goed zijn. <---- algemene opmerking![]()
Dingen die wel goed zijn? Hardstyle van voor 2008.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:27 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Er is zo'n 11 jaar aan hardstyle, dus je zou zeggen dat er genoeg bij moet zitten dat wel goed is![]()
Iedereen kan zeuren over wat er allemaal wel niet kut is, beter zet je gewoon de dingen op die wel goed zijn. <---- algemene opmerking![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |