En weerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:20 schreef 16meter het volgende:
hardstyle vor alytds!!1 sit in je bloed gdoverdomme!11
HATERS BLYF HIER WEG!!1
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:14 schreef em-dee-em-aa het volgende:
hard with style ook tog? dat betekent dat je hard bent maar ook styl hebt enso. mijn volgende word een tatoe met i wish life was like abc omdat het leven hier in zuidoost egnie makkulijk is hoowr, die ryken hebben het egt wel goedt wij moete het doen met een uitkering en wat plantjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wou hier wat op typen a la 16m stijl, maar ik ga er niet eens aan beginnenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
hard with style ook tog? dat betekent dat je hard bent maar ook styl hebt enso. mijn volgende word een tatoe met i wish life was like abc omdat het leven hier in zuidoost egnie makkulijk is hoowr, die ryken hebben het egt wel goedt wij moete het doen met een uitkering en wat plantjes
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
omdat het leven hier in zuidoost egnie makkulijk is hoowr, die ryken hebben het egt wel goedt wij moete het doen met een uitkering en wat plantjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.faked up g
zlefs mijn opa fucked the systeem, faking 9 to 5 jobs
TEGUh H4t3Rs zEG iCK L4tErS!!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:20 schreef 16meter het volgende:
hardstyle vor alytds!!1 sit in je bloed gdoverdomme!11
HATERS BLYF HIER WEG!!1
quote:
Ik kan geen Frans.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wie gaat er mee?Gewoon hardstyle van 2000 - 2011.twitter:Trip_and_Teuf twitterde op woensdag 24-08-2011 om 14:04:55Dans un mois ! History of Hardstyle 2 - 24 Septembre 2011 #Paris - With @Noisecontroller @DJZatox & @DjPavo - http://t.co/rgGsua3 - reageer retweet
Die Frans.quote:
Ja in het dnb-style lijstje is die Dikke bleek remix het enige nummer tot nu toe.quote:
TG's set staat als download op de site van FSC recordsquote:
-quote:FSCRecords
TRANCE GENERATOR wanted to do a proper remember set but at about half of his set the stage manager told him he was not doing early hardstyle so he had to change his style because after there was deepak and tg set was so hard that deepak was afraid to play... and also the stage manager cutted his set 15 min before the end!!
Kansloosquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Aparte wending heeft die set hoor, van raggende early hs naar een remix van Lady Gaga... maar ik heb gelezen dat dat moest:
[..]
Hier mijn schaamteloze oordeel over de 10 finalistenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:50 schreef Levitas het volgende:
Mijn god.. BaronPilsener, waarom heb je niet meegedaan met de Defqon Producers Competition?!
Heb de eerste 4 finalisten nu geluisterd, en die zijn allemaal pure bagger! ECHT megaslecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enigste emoticon die hierbij past:quote:
Welke is het geworden, 15 of 25dB?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
eens met "I'm still hating this hardmetal voice. Looks like a fucking stupid heavy metal concert."
net oordoppen op laten meten, als ze dat spul erin spuiten hoor je even geen achtergrondgeluiden meer, eng was dat man zo stil.. ik zou echt niet doof willen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |