Tot je een bril/lenzen hebt, en je toch opeens veel meer zietquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:01 schreef Isdatzo het volgende:
Knoop doorgehakt, morgen afspraak voor oogmeting.
Ik ben bang voor de uitkomst. Ik wil niet.
Ja, nou.. dan kan ik dus helemaal niet meer terug. Daarom wil ik nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Tot je een bril/lenzen hebt, en je toch opeens veel meer ziet
Ik moet ook geen bril, die is bij mij binnen no-time kapot denk ik. Is ook niet praktisch met motorrijden, mountainbiken, sneeuwstormen trotseren etcquote:Maar een bril went niet, blijft vervelend
Omdat je ene oog wel volledig ziet (met correctie) en een oog niet. Waardoor je dus een vertekend beeld krijgt. Als ik mij beide lenzen uitdoe (ik heb -4.00) mag ik blij zijn als ik op 50 cm de getallen van mijn wekkerradio kan zien..quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:16 schreef Isdatzo het volgende:
Hoezo zie je geen diepte meer?
Fuck dat joh.
Ach bij mij hebben ze ook al staar ontdekt.. en dat op je 15de.. wat normaal pas rond je 65-80 jaar voorkomtquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:30 schreef Piles het volgende:
Volgens mij heeft het met je cilinder te maken. En dat is bij iedereen verschillend. Bij mij zijn lenzen ook niet echt geschikt, omdat mijn cilinder hoog/groot is. Maar dat hoor je vast allemaal bij je oogmeting
OMG, dit is echt my lucky day.quote:
Mja ik zie er echt tegenop. Straks is er no way backquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
succes idz. Ik moet ook eens een afspraak maken.
Ga nou maar, straks zie je die bomen een stuk beter tijdens het mountainbiken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja ik zie er echt tegenop. Straks is er no way back.
Je zou bijna hopen dat het een keer op de eo jongerendag gebeurtquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:31 schreef Isdatzo het volgende:
Haha.
http://www.schreeuwomleven.nl/index.php?paginaID=64
Dat zou ze wel even serieus de mond snoeren ja.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:34 schreef jna het volgende:
[..]
Je zou bijna hopen dat het een keer op de eo jongerendag gebeurt
Zal ik doen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zeg dat 'ie z'n bakkes houdt. Er proberen mensen te slapen ja.
HAHAHAquote:
Dan wijs ik alleen mijn vinger:quote:
Jampotglazen.quote:
Hehehehehe. Blij dat ik boven een sloot woonquote:
Jongen, dat ding is zo doorzichtig als de pestquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:29 schreef jna het volgende:
Bart, ik heb een nieuw tentje voor je
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:46 schreef jna het volgende:
http://heimplanet.com/products/the-cave/?lang=en
kopen!
Dan moet je een bril nemenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:47 schreef Isdatzo het volgende:
Ok ok, -1.00.
Zo eens kijken of ik die kutdingen in m'n oog krijg. Ik heb echt geen zin in dat gedoe iedere dag.
Kaasschaaf over je oog jonge!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:16 schreef Isdatzo het volgende:
Mij maak je niet zomaar bang, lasers.
Mwa, ik doe het voor 2 euro, zoveel kost het batterijtje wat in mijn laserpen gaat.quote:
Oh, valt hendig mee. Oom agent vraagt er altijd veel meer voorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, ik doe het voor 2 euro, zoveel kost het batterijtje wat in mijn laserpen gaat.
Groene of een rode?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, ik doe het voor 2 euro, zoveel kost het batterijtje wat in mijn laserpen gaat.
Paars!quote:
En toen kwam dealextreme waarna je hele handeltje in elkaar stortte?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:58 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb ooit een tijdje een handeltje in die groene gehad. Dat liep best goed.
Je had stiekem je post geëdit hè?quote:
Dat zou suggereren dat hij dat anders wel doet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:26 schreef PieterBas het volgende:
Dit vond ik mooie suggestieve opmerking op nu.nl over de zware buien in Eindhoven
PSV
De selectie van PSV heeft de training voortijdig verlaten vanwege het noodweer. Op Sport- en trainingscomplex De Herdgang kon trainer Fred Rutten zijn werk niet meer naar behoren uitvoeren met de spelersgroep.
Deed dit dat anders wel
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:06 schreef Lithia het volgende:
Rotzon dat precies mijn ogen mikt!Sterf!
It's.... God!quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:13 schreef Isdatzo het volgende:
Kakhelm, schoot hij weer voor m'n ogen.
Echt, de laatste paar ritjes is hij ineens te groot. Maffe shizzle man. Beter schieten ze op met die nieuwe.. levensgevaarlijk, je ziet dus ff helemaal niks.
Nu misschien wel, een paar jaar geleden nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:25 schreef Lithia het volgende:
Maar wel een goed begin. Volgens mij houdt jij meer vol dan de gemiddelde FOK!er.
Verbetering, dat is prima.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nu misschien wel, een paar jaar geleden niet
Maakt niet uit hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:56 schreef Lithia het volgende:
Ik las even terug in deze sc en ik merkte dat ik ENORM klef was. Mijn excuses daarvoor.
1. Een paar mensen zijn op vakantiequote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor
Waarom is het hier zo rustig ?
Goede uitleg, wij moeten dus meer postenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:56 schreef Lithia het volgende:
[..]
1. Een paar mensen zijn op vakantie
2. Sommige mensen hebben vakantie en momenteel geen stage
3. De meerderheid van de posters gaan niet eens meer op stage en reageren pas na hun werk (rond 17:00/18:00 uur)
4. Er zijn mensen die meelezen en posten, maar ze gaan om de maand posten of posten alleen wanneer ze zin in hebben.
5. Als het stil is, dan krijgen sommige mensen geen drang om iets te posten om het weer levend te maken. Waardoor het stil blijft
6. Er zit een hele geschiedenis tussen deze posters en als newbie is het soms moeilijk om erin te mengen.
7. Sommige newbies blijven maar niet plakken.
Dat is nummer 2 dus.quote:
quote:
Uitkering een optie?quote:
Relaxed leven man.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:08 schreef jna het volgende:
Ja! En dan elke maand boos opbellen en vragen waar m'n salaris blijft!
Ja dat lukt makkie nog naast m'n studiequote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:12 schreef Plastic_zak het volgende:
In de bijstand zitten en 32 uur per week zwartwerken.
Dus, pizza voor ontbijt, ik hoor het alquote:
Kunoooooo, heldquote:
Dit dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:16 schreef jna het volgende:
[..]
Pics van zweedse chicks, or it didn't happen!
Goed idee!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dus, pizza voor ontbijt, ik hoor het al
Een andere pizza nemen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:19 schreef Lithia het volgende:
[..]
Goed idee!
Al begin ik wel moe te worden van pizza.
Volgens mij ben ik echt ziek.
Mooizo.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:19 schreef Lithia het volgende:
[..]
Goed idee!
Al begin ik wel moe te worden van pizza.
Volgens mij ben ik echt ziek.
Lamzak alert!quote:
Jij bent de koning moppersmurf, waarom zou je ergens bij willen horen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:36 schreef Isdatzo het volgende:
Ej waar hoor ik bij? Ik wil ook ergens bij horen!
Moet ik weer aan Herman Finkers denken:quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:36 schreef Isdatzo het volgende:
Ej waar hoor ik bij? Ik wil ook ergens bij horen!
Herman Finkersquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet ik weer aan Herman Finkers denken:
Iedereen hoort wel bij een minderheid. Ja, je hebt ook mensen die bij geen enkele minderheid horen, maar dat is maar zo'n klein clubje...
Hangt van je pakket af denk ikquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:25 schreef Isdatzo het volgende:
Ej trouwens, gaat CZ die lenzen vergoeden?
Welkomquote:
Via PM dan?quote:
quote:
Agossss <3 Met ons kan je alles delen, dat weet je! Wij zijn je vriendjes <3 <3 <3quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:29 schreef Isdatzo het volgende:
Kut, ik lijk nu wel een beetje op bartje nadat 'ie de vorige keer praatjes kreeg.
[ afbeelding ]
Huilen is voor jou te laat!quote:
quote:
Heb je braaf meegezongen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:25 schreef Bravebart het volgende:
Cantus op de campus hierDe alle-Duitsers-zijn-homo is al een keer of 5 langsgekomen
Vanuit m'n flat, mwa, dat horen ze niet denk ikquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:36 schreef jna het volgende:
[..]
Heb je braaf meegezongen?
Vergeet Luca Toni is homo ook niet.
Onbeskoftquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vanuit m'n flat, mwa, dat horen ze niet denk ikMaar het was wel ff lachen
Wij waren niet eens uitgenodigd, als flat zijnde, terwijl we enorme overlast ervan hebben
Ja!quote:
Zo sprak ik het vroeger uit.quote:
quote:
Oh, dan kan ik ook wel meedoen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cantus
Bier zuipen en liederen blèrren
quote:
Je hebt Afrikanen, Creolen en koelies in je familie? Nice!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:57 schreef Lithia het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn familieleden in één fimpje.
Neehee.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:12 schreef jna het volgende:
[..]
Je hebt Afrikanen, Creolen en koelies in je familie? Nice!
Gozer, je moet niet zo lopen haten op Rotterdammers, want zij lopen ook maar gewoon te lopen doen zoals ze opgevoed gelopen zijn hoor.quote:
Hij heeft wel gelijkquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:36 schreef jna het volgende:
[..]
Heb je braaf meegezongen?
Vergeet Luca Toni is homo ook niet.
quote:
"zomer"quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:55 schreef jna het volgende:
[..]
Meteen weer zin in het EK komende zomer
Rotterdammert!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:24 schreef jna het volgende:
Laat Ruiz eens z'n best doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht dat die gast al 30 was ofzo, maar hij is pas 26
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ik dacht dat ie juist jonger wasquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik dacht dat die gast al 30 was ofzo, maar hij is pas 26
Meh, je wordt snel oud bij AAquote:
twee doelpunten en Twente is door.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:50 schreef Bravebart het volgende:
Er is nog niks beslist!
Naja, ik ga maar bier drinken
Kansen genoegquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
twee doelpunten en Twente is door.
Daarom. En ze hebben Ruiz toch, dus moet lukken.quote:
Idd, ze zijn aan elkaar gewaagd!quote:
..naar bed?quote:
Ajax zou het een stuk beter hebben gedaan ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is toch wel ernstig dat Benfica zoveel beter is dan de nummer één van de Nederlandse competitie.
Inderdaad.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ajax zou het een stuk beter hebben gedaan ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik wil niet sleutelenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:31 schreef The_Dean het volgende:
Isdatzoooooo:
http://www.daanauctions.com/Item.aspx?ItemId=903354&CategoryId=18
http://www.daanauctions.com/Item.aspx?ItemId=903398&CategoryId=18
http://www.daanauctions.com/Item.aspx?ItemId=903399&CategoryId=18
Kan je weer eens wat sleutelen.
Haha, kut hèquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:31 schreef Isdatzo het volgende:
En nu heb ik 't gevoel geen steek te zien, ik snap niet hoe ik zo lang zonder kon.
Jij laat geen oogtest doenquote:
Ik zie nog prima zoquote:
Veel plezier! Hou hem heel.quote:
Ik ook, dat wilt niet zeggen dat ik géén bril nodig heb.quote:
Jij wilde toch geen foto laten zien?quote:
Die Dean kan ook alles hèquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:58 schreef Lithia het volgende:
[..]
Jij wilde toch geen foto laten zien?![]()
Ik heb Dean met bril kunnen zien toen hij toneel speelde.
Amsterdam eh.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Die Dean kan ook alles hè![]()
Lekker buurtje woon ik in trouwens, vannacht bij 2 buren ingebroken
Echt wel, hij is awesome.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Die Dean kan ook alles hè![]()
Lekker buurtje woon ik in trouwens, vannacht bij 2 buren ingebroken
Wanneer ga je emigreren?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee gek, in dat Zeeuwse gehucht nog
Gaaf! Dus ik kan voortaan bij jou crashen als ik in Amsterdam 's nachts de weg kwijt ben geraakt?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog niet definitief, maar ik denk 17 september
Op een vrijdag?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:30 schreef Mishu het volgende:
Morgen mijn eerste schooldag, spannend.
Hoe kan je Piles dan vinden?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gaaf! Dus ik kan voortaan bij jou crashen als ik in Amsterdam 's nachts de weg kwijt ben geraakt?
Google Mapsquote:
Als je nou gewoon naar de VU gaat kunnen jullie gaan samenwonenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gaaf! Dus ik kan voortaan bij jou crashen als ik in Amsterdam 's nachts de weg kwijt ben geraakt?
Ja en ze stoppen niet meer op Den Haag centraalquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:02 schreef Bravebart het volgende:
Yeah! Eigenlijk vind ik dat schommelende nachtnet gewoon hatelijkOf nouja, waarschijnlijk schommelt de trein even erg als overdag, maar het lijkt veel erger
Wat moet ik op de VU?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:02 schreef jna het volgende:
[..]
Als je nou gewoon naar de VU gaat kunnen jullie gaan samenwonen
Wat verschrikkelijk inderdaad, HS is toch wel bijna 10 minuten lopen!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:03 schreef jna het volgende:
[..]
Ja en ze stoppen niet meer op Den Haag centraal
We hebben niet allemaal zulke titanics als voeten. Voor jou is het inderdaad maar 100 stappen, voor een normaal persoon niet ja!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat moet ik op de VU?
[..]
Wat verschrikkelijk inderdaad, HS is toch wel bijna 10 minuten lopen!
Jajaja, doe maar niet zo, jij kan tenminste wel toffe schoenen vinden in jouw maatquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:44 schreef jna het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal zulke titanics als voeten. Voor jou is het inderdaad maar 100 stappen, voor een normaal persoon niet ja!
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jajaja, doe maar niet zo, jij kan tenminste wel toffe schoenen vinden in jouw maat
quote:
FUCK WAT VET.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:51 schreef jna het volgende:
Dean! ik heb een boot voor je
[ afbeelding ]
Zeikt Bart ook altijd in zijn broek?quote:
ja, maar eer dat het bij zn enkels is, is het allang opgedroogd vanwege zn enorme steltenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zeikt Bart ook altijd in zijn broek?
Idd, maar door de verdampingsenthalpie loop ik dan wel brandwonden opquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:05 schreef jna het volgende:
[..]
ja, maar eer dat het bij zn enkels is, is het allang opgedroogd vanwege zn enorme stelten
Vet!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:33 schreef jna het volgende:
Dean! Vanavond om 21:00 op national geographic een programma over Porsche
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Avond
Moet te doen zijn voor Ajax
Thuis moet dat te doen zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:19 schreef Bravebart het volgende:
Real en Olympique loten en denken dat Ajax wel doorgaat_
Real? Really?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Thuis moet dat te doen zijn.
Tuurlijk wel. Beetje positief blijven.quote:
Misschien was er die avonden geen tv signaal ofzo in Zeeland, maar heb je de wedstrijden vorig seizoen wel gezien?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Beetje positief blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |