Ik heb nog nooit 30 jarige gezien, die uit het niks zo'n opmerking maakte.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:36 schreef Spouwerranger het volgende:
Gewoon negeren, die zijn niet goed bij hun hoofd.
Ja, tenzij er een middel komt tegen tinnitus, ze weten dat Gaba de stof is sinds kort die de storing maakt, misschien ooit in de toekomst is er een middel tegen.quote:
Stel, het komt uit op geweld, ik zou nooit een bejaarde gaan slaan, dus om nou een ruzie te voorkomen hield ik me stil.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:40 schreef The_Dean het volgende:
Ruzie? Je laat je afbekken door twee bejaarden en houd je dan braaf stil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
Hoeft bij de Beter Horen geen vreemde aanname te zijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:11 schreef Pharkus het volgende:
Die ouderen denken, ik hoor die jongen niet, dus hij hoort mij vast ook niet.
Het is vrij ongepast, ze zouden die kennis die ze zogenaamd zouden hebben moeten gebruiken om hun manieren te tonen in bepaalde situaties. Er is een reden waarom veel ouderen alleen leven.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:05 schreef Catkiller het volgende:
Waarom ben je woedend als deze oudere meneer met veel kennis de waarheid spreekt over een bepaalde groep mensen waar jij geen deel van uit maakt?
Een aansteller ben jij, en niet meer dan dat.
ik ben geen debiel en ook geen nerd, wat veel nederlanders niet weten is dat je je ogen kan trainen, om bv in een leeg gebied goed naar dingen te kijken wat ver af is, zo kan je volgens mij ook je ogen trainen, maar ik heb gewoon goede ogen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:24 schreef xyzyx het volgende:
TS wat doe jij in de beterhoren, ga naar de AH daar zijn dik lekkere kassameisjes jeweet![]()
Er zat trouwens vanmiddag wel een debiel met een brilletje en een telefoon in de beterhoren te Zwolle-Zuid alleen die zag er niet heel erg buitenlands uit
ja tog altijd klappe die bitchesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:56 schreef Jahr00n het volgende:
is was wel los gegaan op die bejaarden hoor verbaal als fysiek even laten zien dat ik sterker ben
Daarom wordt bij een lui oog het goede oog afgeplakt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:52 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wat veel nederlanders niet weten is dat je je ogen kan trainen,
Welke Turk gebruikt nou weer zo'n term? Fake accountquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:34 schreef Gulmez het volgende:
die zit de hele dag tussen de oude vandagen.
Eigen schuld. Jammer dan. Kuttopic. Slotje.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:34 schreef Gulmez het volgende:
8 maanden geleden heb ik een gehoorbeschadiging opgelopen in een discotheek door te dicht bij de boxen te hebben gestaan hoor ik nu de hele dag door een piep, wat officieel Tinnitus heet.
had ie het geluid maar uit gouden kabels moeten pompen he dan kunnen je oren er wel tegenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:35 schreef sinadO het volgende:
[..]
Eigen schuld. Jammer dan. Kuttopic. Slotje.
Juist, jij snapt het.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
had ie het geluid maar uit gouden kabels moeten pompen he dan kunnen je oren er wel tegen
Je moet maar zo denken: Het meeste tuig op die leeftijd kan juist niet MET een telefoon omgaan.quote:Een of anderen 60 jarige man gaf gelijk de opmerking:
Die jeugd kan echt niet zonder telefoon ook he, en vooral die marokkaantjes niet.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja tog altijd klappe die bitches
Hehe.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:34 schreef Infection het volgende:
Je had gewoon terug moeten zeggen: "Die oude mensen de hele dag met hun gezeik. Vooral die ex-NSB'ers."
Nee want dat mag niet. Dat is dan weer zielig en grof en zoquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:34 schreef Infection het volgende:
Je had gewoon terug moeten zeggen: "Die oude mensen de hele dag met hun gezeik. Vooral die ex-NSB'ers."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |