8 maanden geleden heb ik een gehoorbeschadiging opgelopen in een discotheek door te dicht bij de boxen te hebben gestaan hoor ik nu de hele dag door een piep, wat officieel Tinnitus heet.
Aangezien ik toch wel langer met mijn gehoor wil doen ging ik naar beterhoren om nu op maat gemaakte op te halen, ipv. losse goedkope dopjes.
Ze had ze binnen zei ze, en vertelde me dat ik 15 minuten moest wachten tot ik aan de beurt was.
Er zaten aan die tafel al 3 mannen rond de 60/65
Ik naam plaats en pakte mijn blackberry om wat pings terug te schijven, en even naar het weer voor vandaag te kijken.
Een of anderen 60 jarige man gaf gelijk de opmerking:
Die jeugd kan echt niet zonder telefoon ook he, en vooral die marokkaantjes niet.
Ik antwoorden erop dat ik nog nooit in Noord Afrika ben geweest en ik geen Marokkaan ben en vroeg waarom deze opmerking nodig was.
''Ze verpesten hier heel het land'' en nam een slok van zijn koffie.
Ondertussen was ik woedend, ik wou een bericht terug schijven op mijn telefoon en hun negeren maar van woede trilde me handen te veel..
Wat moet ik dan doen, 15 min. voor me uit staren.
Ik heb altijd respect voor ouderen gehad, maar misschien is dit een enkeling, heb gelukkig mijn agressie af kunnen reageren op me boxbal thuis, ipv van wat anders..
Klacht: ouderen die lopen te zeiken dat als ik 15 min. moet wachten geen telefoon mag pakken.
Dat was mijn avondtuur bij Beterhoren en een terechte klacht.
Sterkte aan dat meisje achter de kassa, die zit de hele dag tussen de oude vandagen.