Precies. En users zoals ts verneuken ONZ met hun infantiele en hersenloze kuttopics en -posts waardoor zelfs dat laatste kleine beetje kwaliteit dreigt te verdwijnen. Het is een soort kwaadaardig gezwel in ONZquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Precies ja!
De huisregels van 'Onzin voor je leven':
[..]
Wat ongelooflijk liefquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Omdat je zoveel moeite hebt met hoofdletters, krijg je er een paar van me. Dan hoef je alleen nog maar ctrl-c en ctrl-v te gebruiken:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
in mijn ogen is het een prachttopic, dus nu zijn we nog steeds geen stgap verder ?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze gaan er van uit dat je zelf wel kan bepalen wat 'bagger' is en wat niet. En dit topic is, in mijn ogen, bagger!
Twee duimpjes omhoog voor deze postquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Precies. En users zoals ts verneuken ONZ met hun infantiele en hersenloze kuttopics en -posts waardoor zelfs dat laatste kleine beetje kwaliteit dreigt te verdwijnen. Het is een soort kwaadaardig gezwel in ONZ![]()
ik khou van neuken, en verneuken ....quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Precies. En users zoals ts verneuken ONZ met hun infantiele en hersenloze kuttopics en -posts waardoor zelfs dat laatste kleine beetje kwaliteit dreigt te verdwijnen. Het is een soort kwaadaardig gezwel in ONZ![]()
Dat zijn we wel. Alleen in jouw ogen niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:37 schreef detandenfee het volgende:
[..]
in mijn ogen is het een prachttopic, dus nu zijn we nog steeds geen stgap verder ?
Je bent 12 jarige puisterige kutpuber wiens balletjes nog niet zijn ingedaald, stil jijquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:38 schreef detandenfee het volgende:
[..]
ik khou van neuken, en verneuken ....
Dit topic is bagger, want het is duidelijk een vervolg van: wtf is er met julliequote:Op maandag 22 augustus 2011 17:37 schreef detandenfee het volgende:
[..]
in mijn ogen is het een prachttopic, dus nu zijn we nog steeds geen stgap verder ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |