Neem eens een kijkje in de posthistory van tsquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:24 schreef Luchtkoker het volgende:
Wat een ongelofelijk slecht kuttopic is dit, zeg. Godverdomme.
schrik, bang, paniek, verwerking, huilen, trillen, stiekem om het hoekje kijke of mister stratcomando er is. hij is er niet . oke we kunnen weer verderquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:25 schreef Straatcommando. het volgende:
Als ik klaar ben met TS heeft de tandenfee genoeg werk te doen, ja.
Ah. Sorry, correctie in dat geval.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Neem eens een kijkje in de posthistory van ts
fuck! sociosaus !quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:27 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ah. Sorry, correctie in dat geval.
Wat een ongelofelijke kutuser ben jij, TS. Godverdomme.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:24 schreef Luchtkoker het volgende:
Wat een ongelofelijk slecht kuttopic is dit, zeg. Godverdomme.
quote:
niet echt, patatje sociosaus in tegenstelling tot daarantoe weer welquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:27 schreef coban het volgende:
Is die saus dan wel lekker? Voor bij pogaca?
Omdat je zoveel moeite hebt met hoofdletters, krijg je er een paar van me. Dan hoef je alleen nog maar ctrl-c en ctrl-v te gebruiken:quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:28 schreef detandenfee het volgende:
[..]
niet echt, patatje sociosaus in tegenstelling tot daarantoe weer wel
quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Omdat je zoveel moeite hebt met hoofdletters, krijg je er een paar van me. Dan hoef je alleen nog maar ctrl-c en ctrl-v te gebruiken:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Zo te merken heb je ook nog behoefte aan wat punten voor aan het einde van je zinnen: ..................quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:29 schreef detandenfee het volgende:
kom op jongens, laat zien hoeveel jullie om sociosaus geven
heel gul van jequote:Op maandag 22 augustus 2011 17:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Omdat je zoveel moeite hebt met hoofdletters, krijg je er een paar van me. Dan hoef je alleen nog maar ctrl-c en ctrl-v te gebruiken:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Ik hoop het toch echt welquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:31 schreef detandenfee het volgende:
ow nee toch dat kunnne ze me niet aandoen
En hij is helemaal blij met je overmaat aan hoofdletters!quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:31 schreef coban het volgende:
JONGENS LATEN WE EEN APPLAUSJE GEVEN, SUPERWORMJIM HEEFT NET DUIDELIJK GEMAAKT DAT HIJ DE ALFABET KENT. Goedzo jongen, ben trots op je.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:31 schreef coban het volgende:
JONGENS LATEN WE EEN APPLAUSJE GEVEN, SUPERWORMJIM HEEFT NET DUIDELIJK GEMAAKT DAT HIJ DE ALFABET KENT. Goedzo jongen, ben trots op je.
hahaha thnx voor je back upquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:31 schreef coban het volgende:
Moet je maar niet zulke kuttopics openen, en zo veel baggeren.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:31 schreef detandenfee het volgende:
ow nee toch dat kunnne ze me niet aandoen
Alphabetquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:31 schreef coban het volgende:
soep lekker, stokbrood of pide erbij ?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:33 schreef Straatcommando. het volgende:
LATEN WE ALLEMAAL GEWOON IN HOOFDLETTERS TYPEN, MISSCHIEN DAT TS DAN BEGRIJPT DAT HET HEEL VERVELEND IS ALS JE CONTINU ZINNEN TYPT ZONDER DE HOOFDLETTERS EN DE PUNTEN EN ZEKER ALS JE DAT DOET IN HOOFDLETTERS KAN HET ZIJN DAT JE EEN GROTE WOORDENBRIJ KRIJGT WAAR JE EIGENLIJK GEEN SOEP VAN KAN MAKEN EEN SOORT BREISOEP DAT LIJKT OP PREISOEP MAAR DAT IS HET NIET OVERIGENS IS PREISOEP NIET TE ETEN HALLO ALLE USERS IN DIT TOPIC LUEKEN TOPIC GR
Precies ja!quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:33 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja? Dat staat niet gelijk aan bagger hoor.
quote:1) Sommige reeksen mogen, die bestaan al. Begin geen nieuwe reeks.
2) Bagger mag niet.
3) Postopkrikken mag niet.
4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
dan moeten ze eerst defieneren wat bagger voor fuck! inhoudtquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Precies ja!
De huisregels van 'Onzin voor je leven':
[..]
Ik vergeef je.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh wachtDat is in het engels. Faal voor mij
Ze gaan er van uit dat je zelf wel kan bepalen wat 'bagger' is en wat niet. En dit topic is, in mijn ogen, bagger!quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:35 schreef detandenfee het volgende:
[..]
dan moeten ze eerst defieneren wat bagger voor fuck! inhoudt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |