Dat is het enige wat jij fout ziet hier aan?quote:
binnenkort wel heb maandag sollicitatiegesprek bij de AHquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:40 schreef Rezania het volgende:
Jij zit toch ook achter de kassa TS? Doe jij het beter dan?
Aangezien je shift-toets het blijkbaar wel doet, zou je dan je zinnen aub willen beginnen met een hoofdletter? Alvast bedankt namens de rest van FOK!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:40 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
binnenkort wel heb maandag sollicitatiegesprek bij de AHmaar ik ga laten zien dat je ook een goede kassameisje kan zijn!
ja goed idee maar hoe moet deze dan? moet je dan een mail naar de lidl sturen ofzo?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:42 schreef Pallas-Athene het volgende:
Dat dit allemaal zo maar ongestraft kan.
Schrijf de bedrijfsleider!
Ja en ook foto's maken ervan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:42 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ja goed idee maar hoe moet deze dan? moet je dan een mail naar de lidl sturen ofzo?
Omdat je zoveel moeite hebt met hoofdletters, krijg je er een paar van me. Dan hoef je alleen nog maar ctrl-c en ctrl-v te gebruiken:quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:42 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ja goed idee maar hoe moet deze dan? moet je dan een mail naar de lidl sturen ofzo?
maar moet je dan een mail naar de filiaal sturen of naar de baas van alle lidls?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:44 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Ja en ook foto's maken ervan.
Dan sta je sterker.
En ik zou het zeker naar het hoofdkantoor sturen ook.
Dit is namelijk een grove minachting naar de klant toe.
Jij bent echt een grammer-nazi hè?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:44 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Omdat je zoveel moeite hebt met hoofdletters, krijg je er een paar van me. Dan hoef je alleen nog maar ctrl-c en ctrl-v te gebruiken:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Nee, gewoon handgeshreven brief.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:44 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
maar moet je dan een mail naar de filiaal sturen of naar de baas van alle lidls?
Je had nu dus de 'M' moeten selecteren en ctrl-c moeten gebruiken. Vervolgens naar je invoer-veld gaan en ctrl-v gebruiken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:44 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
maar moet je dan een mail naar de filiaal sturen of naar de baas van alle lidls?
Hier, een hoofdletter d: Dquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:46 schreef DolfijntjesLove het volgende:
http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/5597.htm dus naar dit adres?? dan ga ik even een brief tikken en morgen op de bus doen thanx
Naar de baas van alle Lidls natuurlijk. Zoek maar even Dieter Schwarz z'n ping op.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:44 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
Niet tikken!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:46 schreef DolfijntjesLove het volgende:
http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/5597.htm dus naar dit adres?? dan ga ik even een brief tikken en morgen op de bus doen thanx
Wat leverde die veiling op?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:38 schreef DolfijntjesLove het volgende:
het meisje achter de kassa haar nagels zit te veilen
ja en binnenkort is der eentje bij want maandag heb ik sollicitatiegesprek bij ahquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:46 schreef TNA het volgende:
Daar staat tegenover dat er genoeg vriendelijke kassapersoneel is.
oh kan je gewoon zelf ze mail geven of zn postadres?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:46 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Naar de baas van alle Lidls natuurlijk. Zoek maar even Dieter Schwarz z'n ping op.
ik heb gene pennenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:47 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Niet tikken!
Handgeschreven brief.
Anders nemen ze je niet serieus.
Zou je deze post even kunnen editten en deze letters willen gebruiken: J en O. Dank je wel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:47 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ja en binnenkort is der eentje bij want maandag heb ik sollicitatiegesprek bij ah
[..]
oh kan je gewoon zelf ze mail geven of zn postadres?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:47 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ja en binnenkort is der eentje bij want maandag heb ik sollicitatiegesprek bij ah
[..]
d.schwarz@lidl.dequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:47 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
[..]
mensen die bij de ah en coolcat werken zijn anders altijd heel vriendelijk waarom lidl en kruitvat niet?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:49 schreef Max-Westerman het volgende:
Denk je nou echt dat ze met plezier naar hun werk gaan, en daar vrolijk gaan doen.
Denk eens na godverdomme.
Ik heb me al ingschreven bij de SwJ College voor een cursus foutloos typen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent echt een grammer-nazi hè?
en dan in het duits, turks of wat?quote:
Ik stuur je wel even een DM.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:49 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
mensen die bij de ah en coolcat werken zijn anders altijd heel vriendelijk waarom lidl en kruitvat niet?
AH is onwaar coolcat kom ik nooit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:49 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
mensen die bij de ah en coolcat werken zijn anders altijd heel vriendelijk waarom lidl en kruitvat niet?
Gewoon in steenkolenduits.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:50 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
en dan in het duits, turks of wat?
Duits.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:50 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
en dan in het duits, turks of wat?
lidl merenwijkquote:
Wapenhandel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:50 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
AH is onwaar coolcat kom ik nooit.
en wat is kruitvat voor een winkel dan?
oke ik laat ie so wel even lezen oke?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:51 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Duits.Maar Engels verstaat ie vast ook wel.
Ja is goed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:51 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
oke ik laat ie so wel even lezen oke?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |