quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:52 schreef detandenfee het volgende:
laat die sociosaus met rust man. is hij de messias van fok ofzo. mensen hier beginnen zoektochten en shit. als jullie eige kind zou verdwalen zouden jullie het nog niet eens zo erg vinden. teeering hey
Had hij het over Socios dan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:54 schreef Sasman het volgende:
Mensen die denken dat het stoer is om Socios niet te kennen.
Ik dacht dat het over ene "sociosaus" ging, hoe kom je bij Socios?quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:54 schreef Sasman het volgende:
i'm not mad, i feel sorry for you.quote:
bitches die heel de dag op fok zitten, en op elke post terug te posten met ''mensen die'' ''mensen zus'' ''mensen zo''quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:54 schreef Sasman het volgende:
hey je weet maar nooit, misschien kan ik de nieuwe messias van fok wordenquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:55 schreef Spouwerranger het volgende:
Vooral nog een topic erover openen. Dat helptSukkel
Mensen die.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:55 schreef detandenfee het volgende:
[..]
i'm not mad, i feel sorry for you.
[..]
bitches die heel de dag op fok zitten, en op elke post terug te posten met ''mensen die'' ''mensen zus'' ''mensen zo''
Waar is mijn 50 cent?quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:59 schreef detandenfee het volgende:
ook nog is typisch iets voor fokkers. elke post eindigen met ''![]()
hahahah fuck!kers
leer eerst FOK! maar eens goed te schrijven , praten we dan verderquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:59 schreef detandenfee het volgende:
hahahah fuck!kers
hier nog eentje die denkt dat fok van ze vader is ofzo a fuck!ker moet ik aan jou vrage hoe ik f0k schrijf ?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:01 schreef 2slow4anything het volgende:
[..]
leer eerst FOK! maar eens goed te schrijven , praten we dan verder
Het is FOK!kers.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:59 schreef detandenfee het volgende:
hahahah fuck!kers
Hoi amenth!quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:01 schreef detandenfee het volgende:
een turk die iemand vereerd via internet, klopt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |