Neem eens een kijkje in de posthistory van tsquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:24 schreef Luchtkoker het volgende:
Wat een ongelofelijk slecht kuttopic is dit, zeg. Godverdomme.
schrik, bang, paniek, verwerking, huilen, trillen, stiekem om het hoekje kijke of mister stratcomando er is. hij is er niet . oke we kunnen weer verderquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:25 schreef Straatcommando. het volgende:
Als ik klaar ben met TS heeft de tandenfee genoeg werk te doen, ja.
Ah. Sorry, correctie in dat geval.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Neem eens een kijkje in de posthistory van ts
fuck! sociosaus !quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:27 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ah. Sorry, correctie in dat geval.
Wat een ongelofelijke kutuser ben jij, TS. Godverdomme.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:24 schreef Luchtkoker het volgende:
Wat een ongelofelijk slecht kuttopic is dit, zeg. Godverdomme.
quote:
niet echt, patatje sociosaus in tegenstelling tot daarantoe weer welquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:27 schreef coban het volgende:
Is die saus dan wel lekker? Voor bij pogaca?
Omdat je zoveel moeite hebt met hoofdletters, krijg je er een paar van me. Dan hoef je alleen nog maar ctrl-c en ctrl-v te gebruiken:quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:28 schreef detandenfee het volgende:
[..]
niet echt, patatje sociosaus in tegenstelling tot daarantoe weer wel
quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Omdat je zoveel moeite hebt met hoofdletters, krijg je er een paar van me. Dan hoef je alleen nog maar ctrl-c en ctrl-v te gebruiken:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Zo te merken heb je ook nog behoefte aan wat punten voor aan het einde van je zinnen: ..................quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:29 schreef detandenfee het volgende:
kom op jongens, laat zien hoeveel jullie om sociosaus geven
heel gul van jequote:Op maandag 22 augustus 2011 17:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Omdat je zoveel moeite hebt met hoofdletters, krijg je er een paar van me. Dan hoef je alleen nog maar ctrl-c en ctrl-v te gebruiken:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L