vond t maar n beetje een raar ding zo ja. Je kon overal op t terrein gewoon lekker feesten, waarom in zon klein kuttentje buiten t terrein gaan staan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:39 schreef MaJo het volgende:
En sinds wanneer is de "24-uurstent" maar van 0:00 tot 7:00 open?Weet dat hij nooit de hele nacht open is maar dat ie nu zelfs 's avonds dicht was?
Omdat dat ook heel gezellig kan zijn en altijd is geweest.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vond t maar n beetje een raar ding zo ja. Je kon overal op t terrein gewoon lekker feesten, waarom in zon klein kuttentje buiten t terrein gaan staan?
O toch wel! Dacht dat ie nog vetter was, maar dit is ook lekker.quote:
Vorig jaar ook tot 7 en zondag op maandag tot 10u (nu al half 8? Wat ik erg jammer vond).quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:39 schreef MaJo het volgende:
En sinds wanneer is de "24-uurstent" maar van 0:00 tot 7:00 open?Weet dat hij nooit de hele nacht open is maar dat ie nu zelfs 's avonds dicht was?
Ohquote:
Zaterdagnacht rond 5en was de DJ ook niet echt geinspireerd bezig. Saaie minimal werkte niet echt sfeerverhogend.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vond t maar n beetje een raar ding zo ja. Je kon overal op t terrein gewoon lekker feesten, waarom in zon klein kuttentje buiten t terrein gaan staan?
Dat is al jaren zo. Ik kom sinds 2006 op Lowlands, dus ik weet niet precies hoe het daarvoor zat, maar toen heette het al geen 24-uurstent meer. Iedereen noemt het echter stug jaar na jaar nog steeds wel zo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:39 schreef MaJo het volgende:
Het is zelfs nog een keer de Duracell-tent geweest tussendoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:54 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo. Ik kom sinds 2006 op Lowlands, dus ik weet niet precies hoe het daarvoor zat, maar toen heette het al geen 24-uurstent meer. Iedereen noemt het echter stug jaar na jaar nog steeds wel zo.
Ja, echt een gruwelijk onding was datquote:
Hm, daar staat me nog wel iets van bij, al was ik het ook wel vergeten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is zelfs nog een keer de Duracell-tent geweest tussendoor
Daar viel toen om middernacht op donderdag de stroom uitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:57 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hm, daar staat me nog wel iets van bij, al was ik het ook wel vergeten.
Als ik shag rook, dan rook ik ook nog steeds halfzwaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:54 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo. Ik kom sinds 2006 op Lowlands, dus ik weet niet precies hoe het daarvoor zat, maar toen heette het al geen 24-uurstent meer. Iedereen noemt het echter stug jaar na jaar nog steeds wel zo.
Titty Twister was toch elke avond gitaren?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:00 schreef WeezerButler het volgende:
Ergernissen.
De opening op vrijdag om het terrein in de komen was ook zwaar kut geregeld. Hoorde dat eerst de stroom van camping 1+2 het terrein op kon daarna de rest pas. Volume en geluid in de Grolsch en Groovetube was ook te slecht voor woorden. Ook meer controles dan vorige jaren.
En wat is dat Zeroes Heroes toch een bagger concept. 4 DJ en 2 VJs om een avondje platte uitgekouwde hits aan elkaar te draaien. Hoe "geniaal" bedacht ook om als special guest 90s Now te boeken. Fail
Kan er niet een goede gitaren dansavond komen ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |