En toen kwam ik met horrorverhalen uit Belgiëquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:08 schreef Q. het volgende:
[..]
We liepen rond 18:00 door de poort en toen barstte het meteen los. Lekker verfrissend.
Ik heb de beelden gelukkig net pas gezien.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En toen kwam ik met horrorverhalen uit België
Zou chilli daar ook tegen helpen?quote:
Ik moest even denken toen ik het las, maar ik snap 'mquote:
Yup, het was een uitermate goede Lowlands. Goed weer, leuke acts en relaxte mensen. Ik ben moe, maar voldaan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:20 schreef CherryLips het volgende:
Goed
Lekker weekend gehadJullie ook gok ik.
Ik neem aan dat je in 2012 weer gewoon meegaat.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:52 schreef CherryLips het volgende:
GelukkigHeb wel de concertregistraties op NLD3 opgenomen, moet ik een keertje voor gaan zitten
Daar ga ik ook vanuitquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je in 2012 weer gewoon meegaat.
Prima leeftijd om weer mee te gaan.quote:
NEE.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:16 schreef CherryLips het volgende:
Ben ik dan niet eerder geschikt voor Pinkpop Classic?
Was ik nog maar 30 danquote:
25?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:21 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben bijna jarig
gelukkig word ik geen 30
26quote:
Ohja! Ik moet ook nog maar eens kijken welke verenigingen ik op ga zoeken deze week.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:34 schreef rhubarbje het volgende:
aargh zo irritant!
ik heb een klein beetje hoofdpijn van de sangria
en het is hier introweek en de danstent staat hier om de hoek
maar niet zo dichtbij dat je alles kunt horen, alleen zo'n irritante hoem van de basdie dan zo lekker de hoofdpijn door elkaar schud
aaaah tofquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:50 schreef nectarientje het volgende:
CL! Deze bedoelde ikhttp://www.amazon.com/Hap(...)-Paauw/dp/0811871142
quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]Echt een feestje voor je hamster
![]()
Ik heb trouwens een zalige chocolademuffin gegeten en heel hard aan je gedacht
Waarom zou ik dat uberhaupt onderbreken als ik chocola eetquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Het is mijn missie om iedereen aan mij te laten denken als ze chocola eten.
Nog geen 30 maar ze zanikt alsof ze over de 40 is. Zo zie je maar, leeftijd zegt niks.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:35 schreef Pheno het volgende:
Kun je nagaan als je al 30 bent, dan heb je nog meer hoofdpijn van die herrie!
kun je nagaan hoe erg ik ben als ik bejaard benquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog geen 30 maar ze zanikt alsof ze over de 40 is. Zo zie je maar, leeftijd zegt niks.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog geen 30 maar ze zanikt alsof ze over de 40 is. Zo zie je maar, leeftijd zegt niks.
Ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:25 schreef rhubarbje het volgende:
Volgens mij heb ik mijn middevoetsbeentje gekneust
Vraag me niet hoe maar hij doet al weken zeer en het word elke dag erger
Wat een onzin weer
Ik zag een scootersjappie een volle highsider maken met zijn scooter vandaag. Maar hij stond wel zelf weer op.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:27 schreef Tegan het volgende:
@rhu: Ik zag vandaag allemaal volbepakte TIK'kers op fietsen bijna op hun bek gaan in het verkeer. Hardstikke gevaarlijk.
Met het tempo dat het nu gaat, kunnen we het over een maand of twee zelf ervaren.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:25 schreef rhubarbje het volgende:
kun je nagaan hoe erg ik ben als ik bejaard ben
oh dat is ook wel echt een kut kruispunt (en eigenlijk niet zo heel ver van mijn huisquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:31 schreef Tegan het volgende:
Het was zelfs zo ernstig dat ze allemaal koffers naast zich op de wieltjes meetrokken, terwijl de fiets zelf ook al helemaal volbepakt was. En toen werkte die koffer natuurlijk niet goed mee in de bocht over een druk kruispunt daar bij de watertoren.
WTF moeten ze sowieso met een koffer vol spullen? Ze lopen toch de hele week in het zelfde shirt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:31 schreef Tegan het volgende:
Het was zelfs zo ernstig dat ze allemaal koffers naast zich op de wieltjes meetrokken, terwijl de fiets zelf ook al helemaal volbepakt was. En toen werkte die koffer natuurlijk niet goed mee in de bocht over een druk kruispunt daar bij de watertoren.
Goed hoor. Hotel was prima. En Londen is gewoon tofquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:35 schreef AirwiN het volgende:
Hoe was je verdere verblijf in Londen T.?
Mooi!quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:44 schreef Tegan het volgende:
Goed hoor. Hotel was prima. En Londen is gewoon tof.
En hoe was Lowlands?
Mja, even praktische dingen shoppen. Fornuis weer ergens anders besteld, maar nu komt hij donderdag. Net op tijd voor mijn partyquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh dat is ook wel echt een kut kruispunt (en eigenlijk niet zo heel ver van mijn huisnou beetje dan )
maar was je lekker hier vandaag? ging je iets leuks doen?
behalve dan dat je op een gegeven moment ook wel ff lekker rustig wilt kunnen kakkenquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi!
Lowlands was leuk. Lekker weer, leuke mensen en goede muziek. Ik zou er bijna kunnen wonen.
Zou jij kunnen wonen in een tent zonder douchemogelijkhedenquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi!
Lowlands was leuk. Lekker weer, leuke mensen en goede muziek. Ik zou er bijna kunnen wonen.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:43 schreef rhubarbje het volgende:
ze moeten natuurlijk al hun meest sexy outfits bij hebben he
dit is het begin van een jaar vol rondgeneuk
quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:26 schreef Godtje het volgende:
Deus Ex Human Revolution (26 augustus) (misschien)
Driver San Francisco (2 september) Misschien
Batman Arkham City (21 oktober) Zeker
Battlefield 3 (28 oktober) Zeker/of MW3
Uncharted 3 (1 november) 1000101010101 % zeker
Modern Warfare 3 (8 november) Zeker / of BF3
Saints Row 3 (15 november) Zeker!!!
Assassin's Creed: Revelations (15 november) Zeker!!
Straks moet ik nog gaan sparen
Oh en PES staat niet op de lijst![]()
Ohja, in Tilburg komen er natuurlijk ook vrouwen naar zo'n week.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:43 schreef rhubarbje het volgende:
ze moeten natuurlijk al hun meest sexy outfits bij hebben he
dit is het begin van een jaar vol rondgeneuk
Dat kan daar prima hoor.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
behalve dan dat je op een gegeven moment ook wel ff lekker rustig wilt kunnen kakken
Gewoon 's nachtsquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
behalve dan dat je op een gegeven moment ook wel ff lekker rustig wilt kunnen kakken
quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welk hotel zat je?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goed hoor. Hotel was prima. En Londen is gewoon tof.
En hoe was Lowlands?
Oh. Het resultaat is toch hetzelfde?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Op een WC, niet in andermans tent. Met WC papier en niet de Metro van de dag ervoor.
ja maar rustig kakken is ook kakken wanneer je wil en niet alleen 's nachts natuurlijkquote:
Zeg je nu dat iedereen over de 40 zanikt?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zei 'bijna' he.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:46 schreef Tegan het volgende:
Zou jij kunnen wonen in een tent zonder douchemogelijkheden.
Nee.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:12 schreef Bengeltje het volgende:
Zeg je nu dat iedereen over de 40 zanikt?
Het vooruitzicht van een bed wat niet gedurende de nacht leeg loopt spreekt me voor vanavond ook wel aan.quote:
Ik heb Seabass nog gezien in Keulen. En met de gast achter FIFA gesproken, maar daar kom ik net twee minuten geleden achter terwijl ik schrijf over FIFA Streetquote:
Minder zuipen, van het geld dat je bespaart een goed luchtbed kopen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:27 schreef Q. het volgende:
Het vooruitzicht van een bed wat niet gedurende de nacht leeg loopt spreekt me voor vanavond ook wel aan.
Het luchtbed was heel prima alleen denk ik dat de nagels van de katten hem ooit hebben gesloopt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Minder zuipen, van het geld dat je bespaart een goed luchtbed kopen.
Volgens mij doen ze dat altijd.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Het luchtbed was heel prima alleen denk ik dat de nagels van de katten hem ooit hebben gesloopt.Then again, ik heb er wel prima op geslapen, hij liep maar heel langzaam leeg.
De katten of de luchtbedden?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat altijd.
Tetten!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |