Valt wel mee als je de schijt spellen (lees: quick cash grabs) buiten beschouwing laatquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:48 schreef Eenskijken het volgende:
Dit najaar komen er bizar veel (top)titels uit.
Ik heb een lijstje gemaakt met grote titels en namen die ik zelf wel interessant vind. Schrikbarend veel, er moeten gewoon keiharde keuzen worden gemaakt, tenzij je een grootverdiener bent natuurlijk. Ik neem aan dat de meeste hier arme studenten zijn, daarom dit topic om elkaar advies te geven, en om te praten over deze gamegekte natuurlijk. Wat ga jij kopen? Wat vind jij ervan dat er zo veel titels in zo'n korte tijd uitkomen?
Ongetwijfeld staan er een aantal games niet bij, maar ik heb geprobeerd de grootste titels wel erin te zetten, aanvullingen welkom natuurlijk!
Deus Ex Human Revolution (26 augustus)
Driver San Francisco (2 september)
Space Marine (6 september)
Dead Island (6 september)
Resistance 3 (6 september)
Gears of War 3 (20 september)
Formule 1 2011 (23 september)
Fifa 12 (30 september)
Rage (7 oktober)
Forza Motorsport 4 (14 oktober)
Batman Arkham City (21 oktober)
Battlefield 3 (28 oktober)
Uncharted 3 (1 november)
Lord of the Rings: War in the North (4 november)
Modern Warfare 3 (8 november)
Elder Scrolls V: Skyrim (11 november)
Saints Row 3 (15 november)
Assassin's Creed 3 (15 november)
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:38 schreef mash_ het volgende:
Fifa 12Uncharted 3 en mw3 sowieso. misschien bf3. Van de rest niks.
Alleen wacht ik af of Rage en Dead Island en Deus Ex wel vet worden. De rest haal ik sowieso wel als ik mijn nieuwe pc heb.quote:Deus Ex Human Revolution (26 augustus)
Rage (7 oktober)
Saints Row 3 (15 november)
Assassin's Creed 3 (15 november)
Klopt, maar voor dat soort games heb ik een PS3.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:40 schreef RickoKun het volgende:
Mehhh, voor de PC zijn ze redelijk goedkoop, rond de 35 euro ofzo
BF en Skyrim op een console spelen... Doodzonde.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:44 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Klopt, maar voor dat soort games heb ik een PS3.
wel grappig dat je assassins creed niet als quick cash grab ziet terwijl die game elk jaar vanaf 2007 een nieuwe game heeft gehadquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:32 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Valt wel mee als je de schijt spellen (lees: quick cash grabs) buiten beschouwing laat
A-Deel 1 was in 2007, het vervolg, Assassin's Creed II, is uit sinds 20 november 2009. Het vervolg daarvan, Assassin's Creed Brotherhood, is uit sinds 16 november, 2010. Dus er zat gewoon 2 jaar tussen deel 1 en deel 2, waarna de assets en deel 2.5 naar een andere studio gingen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:08 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
wel grappig dat je assassins creed niet als quick cash grab ziet terwijl die game elk jaar vanaf 2007 een nieuwe game heeft gehadals iets uitmelken is, is dat het wel.
vind ik nog ff te ver wegquote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:51 schreef Erosjuhhh het volgende:
en gta5 en ssx komen begin 2012 uit!
Deze wil ik aan gaan schaffen, als het even kan in mooie CE's uiteraard.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:48 schreef Eenskijken het volgende:
Dit najaar komen er bizar veel (top)titels uit.
Ik heb een lijstje gemaakt met grote titels en namen die ik zelf wel interessant vind. Schrikbarend veel, er moeten gewoon keiharde keuzen worden gemaakt, tenzij je een grootverdiener bent natuurlijk. Ik neem aan dat de meeste hier arme studenten zijn, daarom dit topic om elkaar advies te geven, en om te praten over deze gamegekte natuurlijk. Wat ga jij kopen? Wat vind jij ervan dat er zo veel titels in zo'n korte tijd uitkomen?
Ongetwijfeld staan er een aantal games niet bij, maar ik heb geprobeerd de grootste titels wel erin te zetten, aanvullingen welkom natuurlijk!
Space Marine (6 september)
Assassin's Creed: Revelations (15 november)
quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:56 schreef Rijstbal het volgende:
Fifa 12 (30 september)
![]()
En dan nog ME3 in 2012 Q1
quote:
Je telt een demo als volledig spel?quote:
Oh ja via mijn hier komen en niet reageren op mijn post!quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je telt een demo als volledig spel?
Stufie + werk maakt je rijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Inderdaad een arme student en daarom sowieso deze titels en de rest zie ik later wel:
- Space Marine.
- Uncharted 3.
- Battlefield 3.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |