Ik zou m op negeer laten staanquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Wok![]()
Hoe was eerste werkdag? Nummer weer op goeie naam opgeslagen ipv "negeer" ?
Ik ookquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Wok![]()
Hoe was eerste werkdag? Nummer weer op goeie naam opgeslagen ipv "negeer" ?
ehm...quote:
okquote:
Ohw ohw ohw ohw!!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:34 schreef DaMart het volgende:
Ik kreeg op mijn kop van de mondhygiëniste voor mijn poetsgedrag... en in tegenstelling tot eerdere berichten moet ik nu weer wel flossen.
En de tandarts vindt me zo aardig, dat ik nog 2 keer mag terugkomen om de beginnende gaatjes te laten vullen.
quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:34 schreef DaMart het volgende:
Ik kreeg op mijn kop van de mondhygiëniste voor mijn poetsgedrag... en in tegenstelling tot eerdere berichten moet ik nu weer wel flossen.
En de tandarts vindt me zo aardig, dat ik nog 2 keer mag terugkomen om de beginnende gaatjes te laten vullen.
maar jij bent ook een aardige gozerquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:34 schreef DaMart het volgende:
Bosquote:
Flesquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
HoiThuis
Sufgeluld
En vanavond nog een hoop dingen uitzoeken en regelen tav huis. Zo zal het de komende maanden wel gaan, denk ik
MPGquote:
Goldiequote:
Dan geen cola of andere frisdranken meer, niet meer snoepen en stoppen met roken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik poets al beter dan vroeger.
oké... ik heb een goed begin daarmee... nu een pannenkoek met roomijs en slagroom erinquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan geen cola of andere frisdranken meer, niet meer snoepen en stoppen met roken.
wokkelquote:
of hij heeft gewoon een heel slecht gebit ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:45 schreef MPG het volgende:
Dan geen cola of andere frisdranken meer, niet meer snoepen en stoppen met roken.
er uit slaan dan en een kunstgebit erinquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:47 schreef Fha het volgende:
[..]
of hij heeft gewoon een heel slecht gebit ook
Dan moet ie al helemaal opletten met wat ie die maalinrichting laat verstouwenquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:47 schreef Fha het volgende:
[..]
* wel.o.k duwt GF opzij en geeft Nic een dildoquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er uit slaan dan en een kunstgebit erin
quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k duwt GF opzij en geeft Nic een dildo
is toch anders denk ik
Nee, ik heb verder perfecte vullingen hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehheehequote:Op maandag 22 augustus 2011 17:50 schreef DaMart het volgende:
Nee, ik heb verder perfecte vullingen hoor.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k duwt GF opzij en geeft Nic een dildo
is toch anders denk ik
Je hebt toch geen brandplekken nu he?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:57 schreef wel.o.k het volgende:
er blijft ook niks over groente als je het wokt...
eerst heb je een wok vol op het vuur en slinkt het al naar 1 derde
en dan vanaf een bord weer in wok, 5 minuten alles weg
ik had me goed ingesmeerdquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt toch geen brandplekken nu he?
Met olie?quote:
Ja, kijk maar in het WF-topicquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:06 schreef Joysa het volgende:
Mart, is die wordfeud competitie al begonnen? die nieuwe
Jij speelt wedstrijd L en ik hoop voor je dat je trek hebt, want je tegenstander is droplul!quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:06 schreef Joysa het volgende:
Had geen zin om te zoekenquote:
Jao die stuurde net uitnodigingquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij speelt wedstrijd L en ik hoop voor je dat je trek hebt, want je tegenstander is droplul!
Ik kwam daar halverwege mijn potje tegen Anne pas achterquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:06 schreef Joysa het volgende:
Ow, kut, ja, eten maken en opeten enzoquote:
Hij stuurde in chat dat het voor het echie was, anders had ik het ook niet doorquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kwam daar halverwege mijn potje tegen Anne pas achter
Lolquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij stuurde in chat dat het voor het echie was, anders had ik het ook niet door
En toen stond je al achter?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kwam daar halverwege mijn potje tegen Anne pas achter
ga je kut maken en opeten?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, kut, ja, eten maken en opeten enzo...
Zo maar eens gaan doen indd.
ik ga zo het vlees van gisteren op makenquote:
Nee, dat dan weer nietquote:
enferquote:
Ambtenaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |