SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers:
Huidige deelnemerslijst:
1. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
2. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
3. tdrone Profiel | History | Fotoboek
4. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
5. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
6. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
7. Crazy-M Profiel | History | Fotoboek
8. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
9. Naatje Profiel | History | Fotoboek
10.TheVulture Profiel | History | Fotoboek
11. Honkeytonk Profiel | History | Fotoboek
12. Its-Jojo-4you profiel | history | fotoboek
13. Lutte Profiel | History | Fotoboek
14. Soempie Profiel | History | Fotoeboek
15. gomi Profiel | History | Fotoboek
16. Calex Profiel | History | Fotoboek
17. Lynda Profiel | History | Fotoboek
18. Rave_NL Profiel | History | Fotoboek
19. Tombolafan Profiel | History | Fotoboek
20. Trevland Profiel | History | Fotoboek
21. GewoonFaye Profiel | History | Fotoboek
22. timmmmm Profiel | History | Fotoboek
23. iBenny Profiel | History | Fotoboek
24. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
25. EllaN Profiel | History | Fotoboek
26. DuTank Profiel | History | Fotoboek
27. Breezerslet17 Profiel | History | Fotoboek
28. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
29. 08gnot. Profiel | History | Fotoboek
30. Monopoly Profiel | History | Fotoboek
Als je dus kills doorgeeft via PM, aan BEIDE spelleiders PM'en..Gebeurt dit niet, dan geldt jouw rol die dag/nacht niet!
Spelleiders deze ronde: Tha_Erik en Liesje1979
Belangrijke posts:
----###----
HUUUUUUUUH, WAT IS DEZE?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden
[ Bericht 8% gewijzigd door Tha_Erik op 22-08-2011 20:36:44 ]
De burgemeester verkiezingen tochquote:
ja beter pas als de rollen bekend zijn ivm goede (matige) grap can de SL om dan vervolgens de BM een maffia rol te gevenquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
De burgemeester verkiezingen toch
zal hem dadelijk wel ff aanpassen voor het geval van zoeken op vote
Liesje kan geen BM of Maffia zijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja beter pas als de rollen bekend zijn ivm goede (matige) grap can de SL om dan vervolgens de BM een maffia rol te gevensnapte?
Maar ... maar ...quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Even voor de duidelijkheid, het is niet de bedoeling om de BM-verkiezing te starten tot de rollen zijn verdeeld (tussen 19.00 en 19.30 vanavond ongeveer).
Dus ook niet beschrikbaar stellen, lijkt me dan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Even voor de duidelijkheid, het is niet de bedoeling om de BM-verkiezing te starten tot de rollen zijn verdeeld (tussen 19.00 en 19.30 vanavond ongeveer).
Ik erger me aan mensen die zeggen 'irriteren aan'quote:
SL's geven het startsein?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Irriteren aan etcetera's ?quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik erger me aan mensen die zeggen 'irriteren aan'
jij gaat er als eerst aanquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik erger me aan mensen die zeggen 'irriteren aan'
Als dat gebeurt weten we meteen dat jij verdacht bentquote:
Heul niet. alles wat voor het startsein is geroepen is nooit gebeurdquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als dat gebeurt weten we meteen dat jij verdacht bent
oh ik zie het iddquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Liesje kan geen BM of Maffia zijn
juist als ie maffia is en je blijft leven, want dan wilt ie zichzelf niet verdacht maken.. zo kun je eeuwig doorgaanquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als dat gebeurt weten we meteen dat jij verdacht bent
Dat maakt het toch mooiquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
juist als ie maffia is en je blijft leven, want dan wilt ie zichzelf niet verdacht maken.. zo kun je eeuwig doorgaan
Ja. Ergens in het vorige topic.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft er iemand de meest recente deelnemerslijst bij de hand?
Bedankt!quote:
ik schrijf je wel inquote:
Lijst kopieren uit een quote, en dan je naam en gegevens toevoegen.quote:
Thanksquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:13 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik schrijf je wel in
Huidige deelnemerslijst:
1. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
2. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
3. tdrone Profiel | History | Fotoboek
4. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
5. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
6. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
7. Crazy-M Profiel | History | Fotoboek
8. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
9. Naatje Profiel | History | Fotoboek
10.TheVulture Profiel | History | Fotoboek
11. Honkeytonk Profiel | History | Fotoboek
12. Its-Jojo-4you profiel | history | fotoboek
13. Lutte Profiel | History | Fotoboek
14. Soempie Profiel | History | Fotoeboek
15. gomi Profiel | History | Fotoboek
16. Calex Profiel | History | Fotoboek
17. Lynda Profiel | History | Fotoboek
18. Rave_NL Profiel | History | Fotoboek
19. Tombolafan Profiel | History | Fotoboek
20. Trevland Profiel | History | Fotoboek
21. GewoonFaye Profiel | History | Fotoboek
22. timmmmm Profiel | History | Fotoboek
23. iBenny Profiel | History | Fotoboek
24. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
25. EllaN Profiel | History | Fotoboek
26. DuTank Profiel | History | Fotoboek
27. Breezerslet17 Profiel | History | Fotoboek
28. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
29. 08gnot. Profiel | History | Fotoboek
30. Monopoly Profiel | History | Fotoboek
Preciesquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:39 schreef Lutte het volgende:
Als het even kanDertig is zo mooi rond
![]()
Wie moeten we nu als eerste lynchen??quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:54 schreef Harajuku. het volgende:
Ik doe niet mee, veel plezier vriendjes en vriendinnetjes.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:00 schreef CaLeX het volgende:
Ik heb mijn rol nog niet
zijn we al begonnen??![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:00 schreef CaLeX het volgende:
Ik heb mijn rol nog niet
zijn we al begonnen??![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
ja ik heb drie meer AKQSC vriendjes hierheen geloktquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja ik heb drie meer AKQSC vriendjes hierheen gelokt
Idd dankzij PSquote:
Hahahaquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:10 schreef naatje_1 het volgende:
##vote liesje
Liesje (2) Crazy-M, Naatje
Dat geldt ook voor mij. Dus?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:31 schreef tombolafan het volgende:
Ik stel mezelf beschikbaar!
Ik ben geen maffia (), zoek zoveel mogelijk hints als ik er ben en luister naar mijn volk als het gaat om de dubbele lynch
Laten we het hopen!quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:33 schreef tdrone het volgende:
woehoe als het zo blijft gaat HT winnen![]()
Ik niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:35 schreef tdrone het volgende:
gaat nu echt iedereen zich beschikbaar stellen
that's my man!quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:35 schreef honkeytonk het volgende:
Ik verlaag de belastingen met 30%, ik maak de infrastructuur beter en ik zal de economie stimuleren
As if dat nooit gebeurt in de rest van het spelquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:35 schreef DuTank het volgende:
Ik ga nog even wachten, voordat ik de meute volg en we dan een verkeerde keus maken..
nja als je eenmaal hints hebt, is het makkelijker om een goede keuze te maken..quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
As if dat nooit gebeurt in de rest van het spel
Dus? Zeg, je moet jezelf verkopen hequote:
Mij ook trouwensquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga niet zoals de vorige keer als een kip zonder kop voor mezelf opkomen... maar het lijkt me heerlijk om onbezorgd hints te kunnen zoeken en jullie mogen mij ook gebruiken om anoniem je hints naar anderen te plaatsen
Ja jat anders even mijn ideequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:42 schreef honkeytonk het volgende:
Al het positieve dat de andere kandidaten zeggen telt dubbel voor mij
Ik heb zo'n vermoeden dat jij op basis van de vorige ronde nog niet voor erg betrouwbaar wordt versletenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Herhaal dat nou nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat jij op basis van de vorige ronde nog niet voor erg betrouwbaar wordt versleten
Ja doei, dan hebben we straks geen burgemeester meer, omdat je weer ge-SL-lyncht wordtquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Herhaal dat nou niet![]()
![]()
Ik heb geleerd van mijn fouten
eerst zien dan geloven.. maar wel zien zonder BM-schap!quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Herhaal dat nou niet![]()
![]()
Ik heb geleerd van mijn fouten
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:42 schreef honkeytonk het volgende:
Al het positieve dat de andere kandidaten zeggen telt dubbel voor mij
Ik verdeel de helft van mijn geld over het dorp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik sticht een opvanghuis voor bm-kandidaten die al hun geld aan het dorp hebben gegeven.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Dit iddquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
eerst zien dan geloven.. maar wel zien zonder BM-schap!
Ik ook!quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dit iddIk stem op iedereen waar op gestemd moet worden om te voorkomen dat HT wint
Uw wilde gedrag wordt in deze zeer gewaardeerd.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:38 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Laat ik eens wild doen:
Roger_Epiales (1) Maarten-Pieter
Maarten-Pieter (0)
honkeytonk (1) tdrone
DuTank (0)
lynda (1) IJs
Tombolafan (0)
TheVulture (0)
PatriQue89 (0)
Goeie.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dit iddIk stem op iedereen waar op gestemd moet worden om te voorkomen dat HT wint
Wat is je rol?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:55 schreef gomi het volgende:
yeah we zijn weer begonnen. heb er weer zin in
Nee deze beschermen niet. Hoewel de Voodoheks wint als de maffia wint, hoort ze er niet echt bij. (Ook niet voor het aantal kills) Daarnaast vindt de rol van de voodooheks overdag plaats.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Beschermen BG's de BM eigenlijk ook tegen "het woord" van de Voodooheks, of kan die de BM gewoon insta-killen?![]()
Want in dat geval beloof ik ook een Burgemeester te zijn die goed zijn mond kan houden.![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Omdat TV zulke vertrouwen wekkende uitspraken doet stem ik op hem![]()
Niets is wat het lijkt hierquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:59 schreef Monopoly het volgende:
##vote TheVulture
-lijstje-
TheVulture ben ik zo her en der ooit eens tegengekomen op FOK! dus die "herken" ik. Lijkt me ook gezien zijn posts wel betrouwbaar.
Ah, bedankt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee deze beschermen niet. Hoewel de Voodoheks wint als de maffia wint, hoort ze er niet echt bij. (Ook niet voor het aantal kills) Daarnaast vindt de rol van de voodooheks overdag plaats.
I wont Lutje!quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:03 schreef Lutte het volgende:
## vote PatriQue89
Maarten-Pieter (0)
honkeytonk (1) tdrone
DuTank (0)
lynda (2) IJs, Albinobambi
Tombolafan (1), gomi
TheVulture (3) Its-Jojo-4you, Lynda, Monopoly
PatriQue89 (1) Lutte
Heeft zich eerder verkiesbaar gesteld, toen geen stemmen gehad, dus heb alle reden aan te nemen dat hij het echt voor het BM-schap doet en niet omdat ie maffia is.
Stel me niet teleur Pat!
We vinden het geweldig.quote:
Ik paste hem juist aan met jou stem erbijquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zeg hey, vergeten jullie mij nou zomaar?
Maarten-Pieter (0)
honkeytonk (1) tdrone
DuTank (0)
lynda (2) IJs, AlbinoBambi
Tombolafan (1), gomi
TheVulture (3) Its-Jojo-4you, Lynda, Monopoly
PatriQue89 (1) Lutte
AlbinoBambi (0)
Nou, als ik de DM's en PM's mag geloven kunnen heel veel mensen in ieder geval wel heel veel vragen stellenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee.. dit is echt zo'n dag waarop je nog niet veel kunt..
Ja maar zonder de kans om op mij te stemmen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:05 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik paste hem juist aan met jou stem erbij
Jij hebt het ook te druk met neuqen!quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:04 schreef naatje_1 het volgende:
Ik stel mezelf eens niet beschikbaar.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij hebt het ook te druk met neuqen!
##Vote MPquote:
Ik stem gewoon omdat TV mijn SLmaatje was vorige rondequote:Op maandag 22 augustus 2011 20:11 schreef naatje_1 het volgende:
Het stemmen van lynda op TV en andersom lijkt erop te duiden dat deze mensen beiden geen maffia zijn, want anders lag het er te dik bovenop. Misschien is het wel de tweeling? I rest my voting.
Dat kan ook natuurlijk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik stem gewoon omdat TV mijn SLmaatje was vorige ronde
Dit dusquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik stem gewoon omdat TV mijn SLmaatje was vorige ronde
En dan ben jij dus iemand die iedereen bekijkt.. Onschuldig meisje, busdriver.. orakel?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:12 schreef naatje_1 het volgende:
De wederzijdse stemming van Roger en MP lijkt daarentegen wel op een maffiadaad...
Dankje wel , ik zal je niet teleurstellen!quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:15 schreef naatje_1 het volgende:
Maarten-Pieter (1) Roger_Epiales
honkeytonk (1) tdrone
DuTank (0)
lynda (3) IJs, AlbinoBambi, TV
Tombolafan (1), gomi
TheVulture (4) Its-Jojo-4you, Lynda, Monopoly, Soempie
PatriQue89 (2) Lutte, Naatje
AlbinoBambi (0)
Omdat ik uitga van Lutte haar imago, wat absoluut niet naar de maffia kan wijzen en omdat de motivatie van haar voor het stemmen op Patrique als een rots in het water was, heb ik besloten mijn stem vooralsnog in het voordeel van Patrique te laten klinken.
Ik durf niet, straks zit daar het verboden woord tussenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Het wordt gewaardeerd door de SL's als mensen echt iets van ##vote [naam] gebruiken.
Vote zal niet een verboden woord zijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik durf niet, straks zit daar het verboden woord tussen
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:22 schreef timmmmm het volgende:
Ik wil niet op lynda stemmen, maar dat is de enige capabele keuze
Ik heb mijn best gedaan hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:22 schreef iBenny het volgende:
Niemand heeft nog echt overtuigende woorden gezegd in zijn campagnespeech...
IK HEB EEN MOORD BINNEN 32 MINUTEN OPGELOSTquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:22 schreef iBenny het volgende:
Ik binnen 15 minuten de vorige keerquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
IK HEB EEN MOORD BINNEN 32 MINUTEN OPGELOST
yeah dat was de vorige ronde wel netjes idd van jequote:Op maandag 22 augustus 2011 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
IK HEB EEN MOORD BINNEN 32 MINUTEN OPGELOST
Ik ben beter dan de rest.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:22 schreef iBenny het volgende:
Dus dan zou ik beter op hara kunnen stemmenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben beter dan de rest.
Hoewel ik toegeef, meestal denkt hara voor mij
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:22 schreef timmmmm het volgende:
Ik wil niet op lynda stemmen, maar dat is de enige capabele keuze
maar die doet niet meequote:Op maandag 22 augustus 2011 20:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus dan zou ik beter op hara kunnen stemmen
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:23 schreef 08gnoT. het volgende:
Lieve spelleiders,
Hebben jullie mijn rol naar 08gnot zonder punt gestuurd? Die heeft nog een rol van een vorige ronde liggen ook. Zouden jullie hem nogmaals naar de versie mét punt willen sturen?
Greontjes,
08gnoT.
Uiteraard ben ik verkiesbaar.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
Zet je jezelf ook verkiesbaar tim, of was die post enkel schijn?
Twijfel jij nou aan mij?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goed punt
Maar dan is hara er ook niet om hem te helpen
Friends, Romans, countrymen, lend me your earsquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:22 schreef iBenny het volgende:
quote:
...zo dusquote:Roger_Epiales (1) Maarten-Pieter
honkeytonk (1) tdrone
DuTank (0)
lynda (4) IJs, AlbinoBambi, TV, timmmmm
Tombolafan (1), gomi
AlbinoBambi (0)
timmmmm (0)
Kunnen we een coalitie burgemeesterschap aangaan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Jemig, het lijkt de Nederlandse politiek wel met al die verschillende kleine partijtjes.
Er zijn geen reststemmenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kunnen we een coalitie burgemeesterschap aangaan?
mag ik dan gedoogpartner worden?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kunnen we een coalitie burgemeesterschap aangaan?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:31 schreef Etcetera het volgende:
honkeytonk (1) tdrone
DuTank (0)
lynda (4) IJs, AlbinoBambi, TV, timmmmm
Tombolafan (1), gomi
AlbinoBambi (0)
timmmmm (1) Etc
Tim, ouwe rot van het spel, succes
Tot ik echt kans maak natuurlijk, dan moet je op mij stemmen, want ik ben je allesjequote:Op maandag 22 augustus 2011 20:34 schreef timmmmm het volgende:
Stem dan in ieder geval op lynda, want die ken ik, dus omdat ik een beetje autistisch ben, is die per definitie beter dan iemand die nieuw is voor me.
Sowieso is lynda stiekem wel oke ole ole
Ik ga nergens slijmen, ik ga deze ronde aangezien het mijn eerste keer is gewoon neutraal spelenquote:
Neutraal heh? Dus niet stiekem een dealtje met een of ander maffialid om op het laatste moment toch op diegene te stemmen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga nergens slijmen, ik ga deze ronde aangezien het mijn eerste keer is gewoon neutraal spelen
hmm pm liet ff op zich wachten. kreeg hem uiteindelijk. ff achter de schermen overleggen en nu je stem uitbrengen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:36 schreef 08gnoT. het volgende:
honkeytonk (1) tdrone
DuTank (0)
lynda (5) IJs, AlbinoBambi, TV, timmmmm, 08gnot.
Tombolafan (1), gomi
AlbinoBambi (0)
timmmmm (1) Etc
##vote lynda
Denken dat ik hierin trapquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neutraal heh? Dus niet stiekem een dealtje met een of ander maffialid om op het laatste moment toch op diegene te stemmen?
Dat vond ik ook wel opvallend jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:38 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm pm liet ff op zich wachten. kreeg hem uiteindelijk. ff achter de schermen overleggen en nu je stem uitbrengen?
hmmm....
Lijkt me logisch dat je even op je rol wacht, voor je stemt voor BM. Als je maffia bent stem je op andere mensen als wanneer je dorp bent.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:38 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm pm liet ff op zich wachten. kreeg hem uiteindelijk. ff achter de schermen overleggen en nu je stem uitbrengen?
hmmm....
Roger_Epiales (1) Maarten-Pieterquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:39 schreef Rave_NL het volgende:
Ik stel mijzelf verkiesbaar.
Als ontzettend mooie jongen en ex-SL ben ik de juiste keuze..
Dit dus... daarom wacht ik de mooie verhaaltje af.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:39 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen die meegaan met de massa zonder te onderbouwen, vertrouw ik trouwens niet. Of het zijn inactieve dorpelingen, of het is maffia (actief, dan wel inactief).
Waarom verdedig jij iemand die voor maffia aan wordt gezien? Maffiamaatje?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat je even op je rol wacht, voor je stemt voor BM. Als je maffia bent stem je op andere mensen als wanneer je dorp bent.
duh
Gezond verstand, probeer het eens. Je gaat toch niet stemmen voor je je rol weet?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom verdedig jij iemand die voor maffia aan wordt gezien? Maffiamaatje?
Klopt, maar ik gebruik mijn gezonde verstand alleen om iemand anders verdacht te maken of mijzelf te verdedigen, niet om iemand anders te verdedigen, dat laat ik aan diegene zelf over.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gezond verstand, probeer het eens. Je gaat toch niet stemmen voor je je rol weet?
Slechte zaak dan, als je gezonde verstand zegt dat verdachtmakingen op niets stoelen, maak ik dat altijd kenbaar, want ik wil graag slechte mensen doodhebben in plaats van andere mensen dan ik, wie dan ok.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik gebruik mijn gezonde verstand alleen om iemand anders verdacht te maken of mijzelf te verdedigen, niet om iemand anders te verdedigen, dat laat ik aan diegene zelf over.
Pas? We zijn een uur en drie kwartier bezigquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:46 schreef naatje_1 het volgende:
Damn it, we zijn pas iets over de helft van het aantal stemgerechtigden.
Ik had stiekem verwacht dat 2/3e naar de computer zou racen om de rol te weten te komen en dus bijkomend een al dan niet voorlopige stem op de BM te doen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pas? We zijn een uur en drie kwartier bezig.
Ach, het was slechts een kleine moeite.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit dus... daarom wacht ik de mooie verhaaltje af.
Tot nu toe heeft Roger_Epiales mijn stem. Heeft iig moeite in zijn verhaaltje gestopt
Wil jij mij niet meer zo laten schrikken Timmmmm?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:34 schreef timmmmm het volgende:
Stem dan in ieder geval op lynda, want die ken ik, dus omdat ik een beetje autistisch ben, is die per definitie beter dan iemand die nieuw is voor me.
Sowieso is lynda stiekem wel oke ole ole
Dat had ik bij jouw egelquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:50 schreef timmmmm het volgende:
PS, wanneer gaan wij nou eens daten. Ik vind je altijd zo'n lekker ding toen ik je fobo afstruinde naar hints. Vooral die circusfoto
Die circus foto is er afquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:50 schreef timmmmm het volgende:
PS, wanneer gaan wij nou eens daten. Ik vind je altijd zo'n lekker ding toen ik je fobo afstruinde naar hints. Vooral die circusfoto
En dan stem ik op jouquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Die circus foto is er afMaar als jij naar Illinois afreist, wil ik best het eerste drankje betalen
Wilde je met mij daten omdat ik een egel in mijn fobo heb?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:53 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat had ik bij jouw egel
Op welke tetten gingen we stemmen?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:39 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen die meegaan met de massa zonder te onderbouwen, vertrouw ik trouwens niet. Of het zijn inactieve dorpelingen, of het is maffia (actief, dan wel inactief).
Eh, wuut?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:52 schreef naatje_1 het volgende:
Stiekem zei mijn instinct al toen ik de definitieve namenlijst zag dat ik tim ( + 4xm) moest stemmen, maar die had zich nog niet verkiesbaar gesteld, dus nu ook de oldbies van dit spel op hem stemmen, moet ik hun voorbeeld wel volgen.
Nee, ik vond jou egel altijd zo sexyquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wilde je met mij daten omdat ik een egel in mijn fobo heb?
Als ik er ooit ben, kom ik zeker daten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Die circus foto is er afMaar als jij naar Illinois afreist, wil ik best het eerste drankje betalen
niet jou, maar die egelquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wilde je met mij daten omdat ik een egel in mijn fobo heb?
tellen ging in de bouwmarkt ook al niet zo goedquote:
Ik kan niet altijd verbitterd blijven aye.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:52 schreef lynda het volgende:
[..]
Wil jij mij niet meer zo laten schrikken Timmmmm?
Ik volg mijn instinktquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:11 schreef TheVulture het volgende:
De oude garde gaat lekker in de bocht zeg
Dat vertrouw ik voor geen cent
Dat het stinkt ben ik wel met je eensquote:
Omdat je nu niet kan winnen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:11 schreef TheVulture het volgende:
De oude garde gaat lekker in de bocht zeg
Dat vertrouw ik voor geen cent
Dat is wel heel makkelijk afschuivenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:13 schreef naatje_1 het volgende:
spelfauten in de moord en het is trev
oei, stinkt hier naar eigendunkquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat je nu niet kan winnen?
De oude garde weet wie er goed is, dat zijn lynda en ik. Vooral ik. Hoewel lynda eigenlijk ook echt wel goed is. Alleen hara is beter. Waarom doet hara eigenlijk niet mee?
Ik heb mijn sporen ook wel verdiend.. vind ik zelfquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De oude garde weet wie er goed is, dat zijn lynda en ik. Vooral ik. Hoewel lynda eigenlijk ook echt wel goed is. Alleen hara is beter. Waarom doet hara eigenlijk niet mee?
Ik doe ook altijd wel mijn best om zo trollig mogelijk te zijnquote:
Weet ik, dus ik zal één van de laatste zijn die op je stemt, als dat de aanwijzing isquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel heel makkelijk afschuiven
Hara had geen zin. Misschien voelde ze te veel concurrentiequote:Op maandag 22 augustus 2011 21:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook als burgemeester?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb mijn sporen ook wel verdiend.. vind ik zelf
Volgens mij is ze ook wel een beetje druk, in het grote boze echte leven.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hara had geen zin. Misschien voelde ze te veel concurrentie.
wat doet een bm nu eigenlijk?quote:
Nee die kans is me nog nooit gegund... maar ik ben een van de meest fanatieke hintzoekers die er is!quote:
Grootste voordeel (vind ik) is 2 BGs hebben die je zeker kan vertrouwen. En de dubbele stem natuurlijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:20 schreef gomi het volgende:
[..]
wat doet een bm nu eigenlijk?
een dubbele lynch afkondigen als er genoeg mensen zijn die dat willen?
en een 2e stem
En het zou iemand moeten zijn die heel fanatiek hints zoekt!quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:20 schreef gomi het volgende:
[..]
en een 2e stem
Dat. Dus het is een sterkere deelnemer tijdens het stemmen. Dorpsoudste heeft ook een tweede stem, alleen deze kan geen lynch aanvragen en wordt tevens ook niet gekozen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:20 schreef gomi het volgende:
[..]
en een 2e stem
true. maar dat is niet een verdienste van de bm toch?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Grootste voordeel (vind ik) is 2 BGs hebben die je zeker kan vertrouwen. En de dubbele stem natuurlijk
Goed zo Timmie.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan niet altijd verbitterd blijven aye.
Vorige spel, een paar maanden (half jaar) geleden was hara ook al aan het pushen dat we weer vriendjes moesten worden.
Bodyguard - Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:24 schreef gomi het volgende:
[..]
true. maar dat is niet een verdienste van de bm toch?
das meer een leuke bijkomstigheid
Nee, maar wel overdag door simpelweg het verkeerde woordje op het verkeerde moment uit te spreken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
Dus je kan als BM ook nog eens niet 's nachts dood als je 2 BGs nog leven.
Klopt, maar dat is een van de belangrijkster voordelen waar je gebruik van kan maken. Als je samen kan werken met je BGs, heb je 4 stemmen in je team.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:24 schreef gomi het volgende:
[..]
true. maar dat is niet een verdienste van de bm toch?
das meer een leuke bijkomstigheid
yeah i know. maar dat is dan niet een verdienste van de bm, maar een bijkomstigheidquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bodyguard - Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn.
Dus je kan als BM ook nog eens niet 's nachts dood als je 2 BGs nog leven.
jij doet niet meequote:
Aaaaaaaaaas iiiiiiiiiiiiiiif.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hara had geen zin. Misschien voelde ze te veel concurrentie.
iddquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wie moet je nu lynchen, oh noes.
Tim heeft betere logica.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:34 schreef gomi het volgende:
[..]
vond t wel logisch klinken eigenlijk
hehe maar vind t wel jammer dat je niet meespeel tbhquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tim heeft betere logica.
Ik zal het spel ook verder niet ophouden,. Tschüs.
Lynda heeft smaakquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:48 schreef timmmmm het volgende:
Waarom heb jij toruwens nog niet op me gestemd, lynda
Een aangeschoten SL op maandagavond!quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja boohoo. Terug naar het spel.
/aangeschoten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Omdat je er zonder mijn stem ook wel komt!quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:48 schreef timmmmm het volgende:
Waarom heb jij toruwens nog niet op me gestemd, lynda
op dit moment niet hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:54 schreef lynda het volgende:
[..]
Omdat je er zonder mijn stem ook wel komt!
Voel jij je ook zo opgelucht dat we het eerste deel gehad hebben?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga niks tellen. Behalve een halve fles wijn ondertussen.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:54 schreef lynda het volgende:
[..]
Omdat je er zonder mijn stem ook wel komt!
Ja, ben blij dat de rollen verdelen en de PM's er op zittenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voel jij je ook zo opgelucht dat we het eerste deel gehad hebben?
Nu nog de stukjes enzo.
Je hoeft je er niet aan te houden hoor, dat doen toch weinig mensenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
* Roger_Epiales neemt een drankje en gaat slapen
Heeft immers een verkiezingsbelofte gedaan om elke ochtend om 5 uur op te staan.![]()
gewoon wekker zetten, hier "goedemorgen" posten en weer gaan pittenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
* Roger_Epiales neemt een drankje en gaat slapen
Heeft immers een verkiezingsbelofte gedaan om elke ochtend om 5 uur op te staan.![]()
Ik houd mij aan mijn beloften.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:20 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Je hoeft je er niet aan te houden hoor, dat doen toch weinig mensen
Trusten
Ik denk dat jij maffia bent...quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:36 schreef naatje_1 het volgende:
In je onderbewustzijn weet je gewoon dat timmmmm het moet zijn, dus kom er voor uit en geef toe aan de macht en autoriteit van onze betrouwbaarste deelnemer van dit spel.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:59 schreef naatje_1 het volgende:
Morgen rond deze tijd wordt de eerste moord gepost en er is niemand beter dan tim om die hints op te lossen, dus stem op hem.
(vertrouwen toegezegd, campagne = aan)
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik gebruik mijn gezonde verstand alleen om iemand anders verdacht te maken of mijzelf te verdedigen, niet om iemand anders te verdedigen, dat laat ik aan diegene zelf over.
Ik denk het ook.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat jij maffia bent...
[..]
[..]
Ik neem die verkiezing echt met een korrel zoutquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:33 schreef 08gnoT. het volgende:
Oh, om m'n stem te onderbouwen dan aangezien er eerder in dit topic nogal wat posts over gingenIk stem gewoon op lynda omdat dat een goede en fanatieke speelster is (zo zijn er nog wel meer die zich verkiesbaar stelden).
Geen onderbouwing omdat er meer kandidaten goede en fanatieke spelers zijn en ik er maar een uitpikte.
Daarbij lijkt het me inderdaad logisch om op je rol te wachten, was ik toevallig maffia geweest had ik wel willen weten wie nog meerNu kan lynda nog steeds maffia zijn, maar wat niet weet wat niet deert. Voorlopig
Te laatquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:05 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb even in je lijstje ingebroken om het aantal votes naar 7 te editten. Tellennn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |